Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sjoerdiej

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 10 van 18)

Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (22-1-2010 07:23:00)

MG schreef:

Forum lid Kevinos heeft ervaring met deze heads, misschien kan hij je ook nog helpen of tips geven....
Hij heeft net iets andere, giant koppen. Deze zijn kwa printplaat totaal anders volgens highlite.
Momenteel werken ze nu alle 4 weer door de printplaat die ik heb ontvangen dus daar ben ik erg blij mee happy :)
Het enige probleem bij 1 head is de shutter, die reageerd niet meer goed zodra je de strobo functie gebruikt. Je hoort hem dan tegen de behuizing aantikken en blijft soms steken.
Topic: PA-markt 2010 (21-1-2010 18:38:00)

DJ Bartje schreef:

Vorig jaar wel enkele busjes gezien die gewoon ervoor stonden om in te laden, en naderhand werden teruggezet op hun parkeerplaats (?). Waaronder Watt-Xtra z'n busje razz :p
Die heb ik ook nog zien staan, daar werden vrolijk podium delen en diversen kistjes ingeladen laugh :D ( al ging dat geloof ik wel met een klein beetje gevloek ? razz :p )

Sjoerd
Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (13-1-2010 19:05:00)
Nou de printplaat is binnen, het ziet er naar uit dat die weer goed werkt, van de week nog even testen.

Willen jullie nog foto's zien van de defecte printplaat, dat ik die even scan?

Sjoerd
Topic: proeftijdlid (11-1-2010 22:36:00)

Ronny B schreef:

en dan met zo'n "openings post" beginnen......
Je hebt weinig tot niets geleerd verwacht ik gezien je reactie.
Het was redelijk sarcastisch.
Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (11-1-2010 17:59:00)
Ik heb maar alvast een printplaat gekocht, tweedehands en ja voor die 32 euro heb ik wel zekerheid dat ik de head binnenkort weer kan gebruiken waardoor ik dus 4 heads in me show kan stoppen !
Topic: proeftijdlid (11-1-2010 14:50:00)

Dré schreef:

Bij wijze van "schoon 2010 in" zijn vandaag alle proeftijdleden teruggezet naar standaard lid.
Yeah, ben weer standaard lid laugh :D
Topic: Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos. (10-1-2010 13:30:00)
nee, ik dacht dat die dan ontkoppeld en dan gewoon rustig naar beneden komt.
Maar dat kan dus niet.

Hoe heb je dit toen opgelost?
Topic: Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos. (10-1-2010 13:08:00)

StijnS schreef:

Wij hebben ook eens zo'n enorme stroompanne gehad toen we wilden beginnen met een fuif af te breken. Gelukkig gebeurde het niet tijdens de fuif, maar daar sta je dan met die electrotakels die niet naar onder willen...
Zit daar niet een knopje op ofzo die hem toch laat zakken zonder stroom ? ashamed :$
Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (10-1-2010 09:35:00)

anthony schreef:

Tom schreef:

jammer dat je fotos zo onscherp zijn.
En slechts een minder scherpe foto van de achterkant.

Maar als ik die goed bekijk, heeft de print het behoorlijk warm gehad.
Het zou zomaar kunnen dat er ergens een printbaantje is los gekomen.
Ik denk ook dat dat de grootste kans heeft voor de oorzaak van je probleem.
Ik ga met Tom mee.
Zo heb ik hier dus nog een Mac 250 staan met een defect print.
Deze print is dus ook warm geworden. Helaas krijg ik deze print niet meer aan de gang.
De reden hier van is dat deze print uit 6 lagen bestaat.

Jou print is niet al te spannend dus zal ik gewoon alle weerstanden vervangen.
Dan weet je zeker dat dat goed is en het zal je kop ook niet kosten.
Want volgens jou werken alle IC's dus dan zal het aan de print zelf liggen of aan de anderen componenten.

Ledtjes branden wel allemaal?

Anthony,
Zodra die thuis is, ( de head ) zal ik even kijken !
Topic: Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos. (10-1-2010 09:34:00)
Niet echt uit de oude doos, maar wel van gister:

Gister aan het draaien in noord-holland, werd ik ge smst of bij mij ook toevallig de stroom eruit lag ( wel 4x uitgevallen maar dat was een probleem van de organisatie ) wij op de terug weg ( 20.00 ) rijden we de bollenstreek in en ja hoor alles helemaal donker geen lantaren palen, geen verkeerslichten uuhhm ik denk dan ook geen spoorwegovergang waarschuwingslichten. Dus echt alles helemaal zwart. Dit bleek dus al vanaf half 8, thuis aangekomen maar de kaarsjes aangestoken en wat led lampjes gezocht op batterijen en me radiokist op accu voor het nieuws laugh :D Hopelijk zou dit maar kort duren maar het werd toch wel wat langer, tevens was telefoonverkeer ook niet mogelijk..... Uiteindelijk ging rond 23.00 de stroom weer aan happy :)
Filmpje

Nu zit ik me echt af te vragen, hoeveel mensen er wel niet in de problemen zaten en hoeveel dingen er stuk / of veel inkomsten verlies hebben geleden zoals de uitgaansgelegenheid hier op zee, die konden dus ook helemaal niks !