Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 10 van 18)
Topic: 8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2 (19-2-2008 17:06:00)En losse statieven...Topic: 8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2 (9-2-2008 16:28:00)
4 winners kosten 819 euro.
Ik denk dat je meer naar de meerwaarde van het effect zelf moet kijken.
Martin.Uiteraard, maar de TS vergeleek beide opties qua prijs, niet qua effect. Neemt niet weg dat je met LED-parren ook mooie effecten kan krijgen.
Topic: 8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2 (9-2-2008 15:41:00)Voor hoeveel denk je die Winners te krijgen?
Topic: 8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2 (9-2-2008 14:34:00)Hoe gaat die dans dan? Kan me niet herinneren dat daar een dans in werd uitgelegd.
Topic: Raveland spraak (25-1-2008 22:22:00)
Het lijkt er op dat het kleurenwiel niet goed afgesteld staat, en dus net met de rand binnen het bereik van de lichtbundel komt die van de gobo afkomt (of het kleurenwiel kapt een stukje van de bundel af die eigenlijk door de gobo heen moest komen, ik weet niet hoe het apparaat in elkaar zit). Opnieuw afstellen van het kleurenwiel dan maar?
Topic: 8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2 (17-2-2008 15:53:00)De Aztek heeft geen roterende gobo's hoor..
Topic: vliegen van K115 (16-2-2008 19:17:00)JeroenVDV schreef:
Ik las de woorden "k-112", "vliegen" en "decotruss" in dezelfde post.. Haal het alsjeblieft niet in je hoofd.KVM schreef:
Decibel Drive-in schreef:
Voor hoeveel denk je die Winners te krijgen?
Ik denk dat je meer naar de meerwaarde van het effect zelf moet kijken.
Martin.
boscheboy] schreef:
Per stuk valt het nog wel mee maar 8 stuks is ook meteen meer dan 800,-
Als je parren ouderwets vindt kun je kijken naar een groepje LED-parren, waar je ook zeker mooie kleuren en effecten mee kunt maken. Je kunt ze bijvoorbeeld in de kleur van je huisstijl laten chasen.
Maar, een setje conventioneel/statisch licht staat een stuk netter en oogt rustiger dan een legertje bewegende effecten.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (5-2-2008 14:18:00)Maar, een setje conventioneel/statisch licht staat een stuk netter en oogt rustiger dan een legertje bewegende effecten.
Hoeveel antwoorden wil je daar op? Want je hebt ook al een apart topic aangemaakt...
Topic: doe muziek?? (28-1-2008 18:29:00)big bang schreef:
cotton eyed joe
Maar een gymzaal is dan ook geen akoestisch ideale ruimte.
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (25-1-2008 20:35:00)
Misschien word je al een stukje wijzer als je wat meer info op het forum zoekt voor beginners-DMX en een handleiding van een SM1612 of een dergelijk apparaat eens doorleest. Hier wordt in beschreven hoe je een chase ('programma', zoals jij het noemt)of scene maakt.