Forum > Webshop

Spetterlak

(66 reacties. Pagina 6 van 7)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
3-1-2005 12:39
Het gaat om de wijze!!
Indien hij/zij had vermeld:Ik heb de mogelijkheid om spetterlak op de juiste wijze te verwerken.
Mail mij anders eens.

Dan was er niets aan de hand geweest!!!!!!
Nu is het een advertentie!!!!(prijs,adres,offerte etc etc)

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
3-1-2005 12:44
dat is ook wel weer zo....

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
3-1-2005 13:56
Een relatie van mij heeft Warnex super speaker paint.
Hij levert-
1 liter-17,00 euro
2 liter-32,00 euro
10 liter-150,00 euro
Ik zelf heb daar niets mee te maken en of het duur of goedkoop is,is niet aan mij.
Ik vermeld het omdat gebleken was dat het niet in kleine hoeveelheden werd verkocht.

mocht iemand daar zin in hebben mail mij dan even en geef ik je zijn gegevens.

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
TimTroyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-7-2004
Laatste: 27-3-2005
Berichten: 11
3-1-2005 14:52
Die spetterlak is meestal een 2 komponenten polyurethaan verf.
Wordt onder druk op het oppervlak gespoten.
Gebruik is niet zonder gevaar voor je gezondheid en wordt daarom best enkel in een afgesloten spuitcabine met héél goede afzuiginstallatie gebruikt.
Geen wonder dat je die verf niet op alle straathoeken kan kopen. wink ;)
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 28-4-2024
Berichten: 2128
3-1-2005 20:06
Hallo,

Weet iemand toevallig wat er op de oude Peaveyboxen zit als coating? Ik kan deze info nergens terug vinden op het Internet. Ik heb wel op het forum van Peavey een tip gehad daar van een forumlid, en die zei dat de coating van Krylon was. Dus ik een paar weken terug een mailtje gestuurt naar het bedrijf, maar nog steeds géén antwoord gehad.

Ik ben bang als ik er een ander soort coating er op zit als origineel, dat de oude coating gaat oplossen en zo echt een wrinckle finish krijg. Of je moet een goede niet-agressieve sealer er tussen spuiten.

Tip bij restauratie: om de zelfde structuur te krijgen als de originele coating, moet je wel de box compleet aftoppen (schuren zodat alle bobbeltjes eraf zijn). Anders word je spuitwerk echt heel erg grof. Pak voor het spuiten liefst een DeVilbiss grondspuit van 2 a 2.5mm spuitopening en naaldsetje. En niet gelijk gaan spuiten op je box, eerst een paar staaltjes maken voor kleur en structuur.

(ik ben in een grijs verleden plaatwerker/autospuiter geweest..... happy :) )

Greetz Webbie....
These go to Eleven ...
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
3-1-2005 20:35
Hup met zn allen(speakers onder de arm)naar Webbie.
Zonder bon,kan weinig kosten en webbie weer een zakcentje.
@Webbie-alvast gefeliciteerd met de aanschaf van nieuwe betere Gear laugh :D
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 28-4-2024
Berichten: 2128
6-1-2005 22:29
Hallo,

Nou, ik heb een reply gekregen hoor, van de firma Krylon uit de U.S.
SUBJECT: Krylon Textured Elegance

Thank you for visiting the Krylon web site, we appreciate your interest in our products. You may purchase the Jet Black Wrinkle Paint through Ace Hardware and CSK Auto Stores (Checkers, Schucks, and Kragen).

To locate current stock, please contact the Krylon Where-To-Buy Line at 1-800-247-3268 (press option #4 for dealer locations). They will ask for your city, state, and zip code to set up the search parameters. The Krylon Where-To-Buy Line can track all stores, vendors, distribution centers, etc. that have purchased/ordered the Jet Black Wrinkle Paint within the last six months. This will allow the Krylon Where-To-Buy agent to pinpoint the closest store to your location with current stock. This should make your search much easier.

You can also purchase the Krylon Jet Black Wrinkle Paint through ACE Direct at 1-800-441-4223. The product number for the Krylon Jet Black Wrinkle Paint is K03370 (UPC # 724504033707).

We also offer a new product that is very similar to the Wrinkle Paint called Krylon Textured Elegance. The overall appearance of Textured Elegance is almost identical to the Wrinkle Paint.

Krylon Textured Elegance is available in the following six (6) colors:

#8280 Morning Sun
#8281 Cream Cafe
#8282 Coral Cove
#8283 Cosmic Blue
#8284 Jade Frost
#8285 Soft Linen

Krylon Textured Elegance is a unique, decorative finish on any indoor or outdoor surface. Not only is this product an easy, one-step application, Textured Elegance is also very durable and long lasting.

Sincerely,
Jared
Thank You.

Questions/Comments/Feedback:
Hello, I own two 20 year old Peavey SP1's speaker enclosures. I was told that you made the paint that Peavey used on there encloseres, is that correct? The original paint was a sort of wrinckle finish. Now i want to repaint them. Have you in stock the original paint or have you a substitute for that original paint. To repaint must i completely remove the old paint, or must i use a sealer between the old and new paint? I hope you can help me, thanks in advanced. Greetz Rene Schrauwen
Volgens mij is het mailtje automatisch beantwoord door zo'n mailrobot, die even de tekst scant op kernwoorden en zo een "standaard" antwoord stuurt. De links en sugesties die ze geven trekken nergens op, kan de verf bij de opgegeven bedrijven niet vinden en ik betwijfel of de voorgestelde vervanging wel op de originele coating lijkt.

(Je wil niet weten hoeveel uur ik al heb gesurft om een setje Peavey's compleet te krijgen. Eerst gezocht wat het type was (bleek achteraf de SP-1 te zijn), toen weer de foto's ervan, daarna weer naar top-kastjes (T-300) en nu weer een zoektocht naar de originele coating en hoekjes.... ach het houdt je van de straat...... laugh :D )

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
Check-PointStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-9-2004
Laatste: 6-5-2010
Berichten: 2
19-8-2005 10:43
Hey hallo allemaal!

Een bedrijf in Rotterdam heeft Warnex gewoon op voorraad.
Ik heb zelf 2 1/2 liter gehaald en zij hebben mij wat praktische
informatie gegeven over het verwerken van dat spul.
Heel simpel, de eerste laag gebruik je een gewone lakroller.
En de tweede laag een grove structuur roller, en tádá, verschil is nauwelijks te zien of het nou gespoten is of gerold!
Als ik weer een digitale camera in mijn bezit heb zal ik een paar pict's maken.

Hier een link naar het bedrijf,

https://www.excess.nl/index.php?section=home&lang=uk

Groetjes!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
19-8-2005 12:40
Welliswaar een wat ouder topic maar hetgene wat men verteld verbaasd mij enigsinds niets.
Heel simpel, de eerste laag gebruik je een gewone lakroller.
En de tweede laag een grove structuur roller, en tádá, verschil is nauwelijks te zien of het nou gespoten is of gerold!
Iets dergelijks had ik al eerder gevraagd / voorgesteld.
Soort roller

Na deze post komt een ik "denk" antwoord, zelf heb ik deze verf niet dus kon het niet uitproberen maar had wel een vermoeden mede door de ervaring met soortgelijke verf.

Martin.
kvm entertainment
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
19-8-2005 19:42
heb hetzelfde met metallisé. gewoon gronden en daarna met de vachtroller erover. (wel aan te raden minstens 2 lagen metallisé aan te brengen (maar voor kistjes voldoet 1 laag ook))
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)