Forum > Geluid

Draagkracht tussenpaal M20

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
T_SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-10-2009
Laatste: 27-9-2022
Berichten: 52
19-9-2022 15:43
Aah ik zie hem nu, stond inderdaad in spam. Dacht dat de pm's ook via het forum zichtbaar zouden zijn.
----- Test 1..2.. Sinasappelkistje.... Vraagt de lichttech.: "Wat ben jij aan het doen dan, sinasappales aan het tellen?" -----
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
19-9-2022 17:23
Misschien een domme vraag,
als het dus topzwaar is, blijft het misschien wel staan,
maar wat als er iemand tegenaan stoot, dan valt het hele zwikkie zo om.....Er kan zomaar een kind onder zitten.....

Wil je dat meemaken?

Normaliter doe je dan twee subjes op elkaar, top erop, en zwart spanbandje er overheen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
T_SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-10-2009
Laatste: 27-9-2022
Berichten: 52
23-9-2022 18:24

Tom schreef:

Misschien een domme vraag,
als het dus topzwaar is, blijft het misschien wel staan,
maar wat als er iemand tegenaan stoot, dan valt het hele zwikkie zo om.....Er kan zomaar een kind onder zitten.....

Wil je dat meemaken?

Normaliter doe je dan twee subjes op elkaar, top erop, en zwart spanbandje er overheen.
Ik had ondertussen, mede vanwege de reacties hier, al besloten geen basje-topje setup te doen met de zware top. Er komt of een lichtere top voor dat soort locaties of voor welke locatie dan ook, gaat de volledige set dan mee. 2 subsjes op elkaar is met de hoogte van de subs waar we nu naar kijken niet hoog genoeg om daar direct de top op te zetten, er zal dan nog een ±60 cm tussenpaal tussen komen. Dat zou stevig genoeg moeten zijn, zonder dat het omvalt/grote kans heeft om om te vallen.
----- Test 1..2.. Sinasappelkistje.... Vraagt de lichttech.: "Wat ben jij aan het doen dan, sinasappales aan het tellen?" -----

Terug naar forum Reageer (zonder quote)