Forum > Muziek

Kids Disco

(133 reacties. Pagina 5 van 14)
Moderator(s): Dré
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
18-8-2004 20:19
Doe maar veel apres ski, maar dan wel een beetje herkenbaar. Zoals ik al zei, gebroeders Ko. doen het altijd goed, voor de allerjongsten misschien toch K3 en natuurlijk de kabouterdans(ik heb zelf geen k3, vraag me niet waarom;-)).
En uhmm ja 12 jaar das groep8/brugklas he? die kan je al redelijk wat top40 muziek voeren(hitzone) kennen ze meestal wel. Ook walking on sunshine of grease kennen de meeste wel. En jah, het is bij jou een vrij divers publiek, ik draai meestal (als ik voor jongere kinderen moet draaien) voor groep7/8 en die willen meestal ook wel schuifelen/slowen.
BTW ik moet vrijdag ook weer voor een groep8 draaien razz :p(naja, ze gaan nu naar de brugklas, maar geven nog 1 knalfeest, met mij uiteraard laugh :D, best leuk is al de 4e keer dat ik voor ze ga draaien, en af en toe hebben ze een klassenfeest zonder mij en die vinden ze veel minder leuk, vind ik wel leuk om te horen wink ;)).
Waar zit de cut op dit apparaat?
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
21-8-2004 15:51
Zwemles deed het gisteren weer goed laugh :D: www.xs4all.nl/~joostdk/victory/partypics/20aug/DSC00012.jpg
www.xs4all.nl/~joostdk/victory/partypics/20aug/DSC00013.jpg

Ook dragostea din tea werden ze helemaal blij van ;-)
Waar zit de cut op dit apparaat?
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
31-10-2004 19:12
Laatst was hier een "kinder disco" hadden wij wat licht geleverd, de DJ (die ik niet kon) draaide een nummer (waarschijnlijk vrij oud) " kan jij springen met je handen..." (in de lucht, op je hoofd enz.enz.) alle kids deden mee en vonden het geweldig.. maar iemand een idee van wie of wat dat nummer is???

Verder zijn er altijd "klassikers" onder de kinder disco... nummers die het altijd goed blijven doen, zoals bijv. zwemles. Verder willen een paar nummertjes van skihut het ook altijd goed doen, evenals swingende nummers als walking on sunshine om maar een voorbeeld te noemen. Soms sta je te kijken wat kids van <12 al aan muziek kennis hebben en waar ze om vragen haha wink ;) razz :p
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
4-6-2005 11:34
*kick*

vanavond weer feestje voor een groep 8... heb hier in dit topic al verschillende malen Liberte voorbij horen komen.... maar.. werkt dat wel bij die kinderen??
zelfs i will survive (hermes house band) krijgt ze bij mij niet aan het polonaise lopen terwijl West Virginia dat wel doet. ga het bij deze vanavond uitproberen wink ;)

verder, wat moet je dan zeggen in die microfoon? ik wil best wel wat zeggen om ze beetje aan het polonaise lopen te krijgen (kijk, als ze eenmaal gaan, dan gaan ze wel... maar VOORDAT ze gaan sneaky :V )

dus... iemand tips wat ik door de microfoon kan zeggen?
TeunStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2002
Laatste: 2-5-2014
Berichten: 133
4-6-2005 16:09
Ik denk dat als je zelf niet weet wat je moet zeggen, je het moet laten. Het moet je natuurlijk wel liggen om een beetje te "entertainen". Weet je niet wat je moet zeggen doe het dan niet. shut up :X
Keljet
MiniStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2004
Laatste: 26-6-2014
Berichten: 52
6-6-2005 14:45
Ik draai nu al bijna anderhalf jaar in het plaatselijke zwembad hier, 2x per maand. Na de zomervakantie hebben ze me gevraagt om elke week te gaan draaien (de andere weken stond er een andere dj, mijn ex-dj-partner. maar hij wordt eruitgekickt (lang verhaal)).

Het discozwemmen is dan wel tot 14 jaar, maar er zijn vaak maar een kleine groepjes van 13 & 14 jaar. dus het is ook veel < 12 jaar.

Wat ik draai zijn vaak veel de "blije" liedjes, Bijv. het nieuwe album van ch!pz, staa echt leuke nummers tussen. Maar ook gewoon de nieuwste nummers uit de top40. Wat ik ook zeker belangrijk vind, vooral omdat dit steeds maar 2 uur duurt, is da je geen dezelfde nummers gaat draaien. Ik was paar jaar terug bij ons opschool waar in de laatste dag/avond van de mentor/introductieweek de aula volgeblazen werdt, met uiteraatd alle mede-eerstejaars. Ik werd echt bijna gek, ik heb die avond wel 5x Drunkenmunkey - E gehoord .. laugh :D, achja opzich was ik toen nog niet zo met het disco gedoetje bezig maar het kwam laatst in me op.
-- Geen URL in sig --
ArjankippensStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-12-2003
Laatste: 20-2-2013
Berichten: 91
6-6-2005 16:59
Mijn ervaringen met 'kids' zijn toch wel wat anders als de meesten hier volgens mij zien, ik heb het hier over 12 t/m 15 jarige;

Deze groep jeugd moet dus echt niks hebben van liberté, k3 e.d. Mijn ervaring is vooral veel te wisselen van muziekstijl. Hoofdlijn blijft toch wel in de top 40 hangen, maar een keer een stevig hardcore nummer er doorheen kan geen kwaad. Opvallend genoeg bevalt deze groep jeugd ook Renee Schuurmans, Frans Bauer, Jan Smit of zelfs Andre Hazes. Die zingen ze net zo vlot mee, alsof het niks is.
Denk ook eens aan de oud maar goud nummers...

Met deze post wil ik duidelijk maken niet te 'kinderachtig' te denken over 'de jeugd van tegenwoordig'
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
7-6-2005 13:07
ik heb het idee dat er onder de jongere jeugd dus >14 steeds meer R&B gevraagd word..... (wel de commercieele, 50 cent enzo)
en idd wat party nummers...

maar zoals eerder gezegt, ik denk dat het niet veel uitmaakt wat je draait... zolang het voor de kids maar bekend klinkt!!!! dus flink comercieel razz :p laugh :D
Meh me lêpke!!!
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
2-2-2006 10:20
Hmmm, ook even mijn ervaring over kidsdisco. <12 jaar is heel verschillend qua dansen en reageren op muziek. De meeste nummers welke voor reactie zorgen zijn wel genoemd. Als deze nummers niet werken, spoor ze een beetje aan door de mic.draai er wat bas in en ze doen ( bijna)alles wat je vraagt. Spelletjes doen het ook altijd goed. Van 12- 15 jaar oud is, in mijn ogen, een superkritisch publiek. Heel veel diversiteit in diverse muziek stylen en smaken en meestal wordt het laatste van het laatste verwacht of gevraagd. Zorg dat je muziek heel actueel is, en dat je inderdaad de "gouwe ouwe" bak goed gevult heb.
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.
Joep poepStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2005
Laatste: 6-9-2014
Berichten: 134
2-2-2006 17:10
precies! 12 -15 is eeen zeer kritisch publiek. als ze het niks vinden is je zaal zo leeg! meer gouwe ouwe doen het altijd goed. en dan bedoel ik bijv. macarena enz.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)