Forum > Muziek

HipHop

(86 reacties. Pagina 5 van 9)
Moderator(s): Dré
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
25-6-2003 15:54

Armani schreef:

Die (Hollandse) Rap/R&B van tegenwoordig kan je toch geen Hip-Hop noemen???
nee, inderdaad daarom wordt het nederhop genoemd.
de 'flow' van nederhop en hiphop zijn verschillend.
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
25-6-2003 21:38

Armani schreef:

Wordt er tegenwoordig nog echt Hip-Hop gemaakt dan? Haast alles is toch meer R&B en Rap?!!
De laatste keer dat ik aan het "hiphoppen" was, was in 1991 ofzo?
Def La Desh - Feel The Rythm (Hip Hop)
R Kelly & Public Announcement - She's Got That Vibe
En muziek van Snap, De La Soul, dat waren pas Hip-Hop-nummers... Die (Hollandse) Rap/R&B van tegenwoordig kan je toch geen Hip-Hop noemen???
ik ken die nummers niet, maar wat is het verschil volgens jou, is het old-school ofzo
ArmaniStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2002
Laatste: 26-8-2003
Berichten: 47
26-6-2003 00:57

hessel schreef:

Armani schreef:

Wordt er tegenwoordig nog echt Hip-Hop gemaakt dan? Haast alles is toch meer R&B en Rap?!!
De laatste keer dat ik aan het "hiphoppen" was, was in 1991 ofzo?
Def La Desh - Feel The Rythm (Hip Hop)
R Kelly & Public Announcement - She's Got That Vibe
En muziek van Snap, De La Soul, dat waren pas Hip-Hop-nummers... Die (Hollandse) Rap/R&B van tegenwoordig kan je toch geen Hip-Hop noemen???
ik ken die nummers niet, maar wat is het verschil volgens jou, is het old-school ofzo
Ehm... volgens mij waren dat echt de hoogtij dagen van de Hip-Hop. Iedereen hiphopte toen volgens mij.. En dat waren echt hele grote nummers toendertijd.. Daarna ben ik in aanraking gekomen met de echte Oldschool (T99, Speedy J, Praga Khan), toen gabber, etc etc... Maar HipHop is nooit meer teruggekomen/zo groot geworden als toen.
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
26-6-2003 19:37
nu is hiphop weer aan t groeien, bv. bovenin de amerikaanse hitlijsten vind je veel hiphop, wel commercieel maar toch.......
en nu gaan al die patsertjes bij ons op school denken dat ze er verstand van hebben laugh :D laugh :D
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
26-6-2003 19:40

hessel schreef:

en nu gaan al die patsertjes bij ons op school denken dat ze er verstand van hebben laugh :D laugh :D
ja, bij ons op school lopen ook allemaal van die kleine wiggertjes en dan lopen te yo-wen, en luisteren alleen maar hiphop, dragen van die stomme scheef op hun kop geplante petjes die bedoel je toch? maar eigenlijk pis je die gastjes omver met een condoom om je l*l, regenpak aan en je gulp dicht. wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
26-6-2003 22:38

roberto schreef:

hessel schreef:

en nu gaan al die patsertjes bij ons op school denken dat ze er verstand van hebben laugh :D laugh :D
ja, bij ons op school lopen ook allemaal van die kleine wiggertjes en dan lopen te yo-wen, en luisteren alleen maar hiphop, dragen van die stomme scheef op hun kop geplante petjes die bedoel je toch?
nee, ik zei patsertjes geen mafkezen.
ik bedoel al die gasten met de nieuwste merkkleding en de meest glimmende schoenen. Die luisteren alleen hiphop omdat iedereen t luistert
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
26-6-2003 23:11

hessel schreef:

roberto schreef:

hessel schreef:

en nu gaan al die patsertjes bij ons op school denken dat ze er verstand van hebben laugh :D laugh :D
ja, bij ons op school lopen ook allemaal van die kleine wiggertjes en dan lopen te yo-wen, en luisteren alleen maar hiphop, dragen van die stomme scheef op hun kop geplante petjes die bedoel je toch?
nee, ik zei patsertjes geen mafkezen.
ik bedoel al die gasten met de nieuwste merkkleding en de meest glimmende schoenen. Die luisteren alleen hiphop omdat iedereen t luistert
ja! en dat zijn vaak van die mannetjes zoals roberto aangeeft happy :)
Dj JoBoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 28-2-2009
Berichten: 196
27-6-2003 20:05
en dat is gewoon heel jammer, zo krijgen mensen een verkeerde indruk van hiphop/ r&b
.
DJ L.B.R.Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-6-2003
Laatste: 28-6-2003
Berichten: 1
28-6-2003 15:11
Ik begrijp julie eigenlijk nie. Hoe kan je nu iets tegen hiphop hebben. Ik ben gistern naar een HipHop fuif geweest ( tribiute to Flip ) en naar een techno fuif. Eerst naar de hiphop fuif daar was ik op mijn gemak iedereen happy een beetje paffen alles in orde. Maar toen ik naar die techno fuif ging was ik daar bang. Iedereen zat daar coke te snuiven en bollen te pakken gelijk snoepjes. Iedereen was daar super agressief ik ben daar 30 min geweest ik heb 4 mensen zien afgevoerd worden, 3 mensen op hun bek zien krijgen, en 5 keer gevraagd of ik geen "bollen" moest hebben. Ewel zo'n cultuur is niet stoer maar zielig en belachelijk. Geef mij maar de Brugse underground hiphop. Kijk naar een Metaphora en Zulu-nation das pas echt hiphop geen "bling bling and ice" maar hun ding doen en zeggen. De hiphop groeit en wordt groot heel groot.

Respect to Flip He was the best HipHop Dj in Belgium
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
28-6-2003 19:44

DJ L.B.R. schreef:

Ik begrijp julie eigenlijk nie. Hoe kan je nu iets tegen hiphop hebben. Ik ben gistern naar een HipHop fuif geweest ( tribiute to Flip ) en naar een techno fuif. Eerst naar de hiphop fuif daar was ik op mijn gemak iedereen happy een beetje paffen alles in orde. Maar toen ik naar die techno fuif ging was ik daar bang. Iedereen zat daar coke te snuiven en bollen te pakken gelijk snoepjes. Iedereen was daar super agressief ik ben daar 30 min geweest ik heb 4 mensen zien afgevoerd worden, 3 mensen op hun bek zien krijgen, en 5 keer gevraagd of ik geen "bollen" moest hebben. Ewel zo'n cultuur is niet stoer maar zielig en belachelijk. Geef mij maar de Brugse underground hiphop. Kijk naar een Metaphora en Zulu-nation das pas echt hiphop geen "bling bling and ice" maar hun ding doen en zeggen. De hiphop groeit en wordt groot heel groot.
Respect to Flip He was the best HipHop Dj in Belgium
Toch even een waarschuwing naar jou toe: VERANDER VAN UITGAANSBUURT !!!! Want waar jij zit lijkt het me niet gezond meer!! De ene fuif loopt groen van de canabis en de andere gaat op dubbele snelheid door de pillen!
Ik ga nu al zo'n kleine 8 jaar uit en ben nog maar een tweetal keer aangesproken of ik geen drugs wil/heb (bier niet meegerekend wink ;)).
WAKE UP!!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Afgesloten topic