Forum > Muziek

1,2 en 3e klas wat willen ze...

(51 reacties. Pagina 1 van 6)
Moderator(s): Dré
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
4-5-2003 18:13
Ik moet donderdag ( ja weet het ben laat ermee maar ja kwam Spanje wink ;) tussen ( vakantie )) op een feest draaien voor klassen 1 tot en met 3....in H'sum..Nou weet ik wel ongeveer wat ik wil gaan draaien kwa style en nummers....maar ik zoek nog een paar nummers die perfect op die doelgroep aansluit en die ik nog niet heb. Dus vroeg me af of jullie nog nummers hadden die ik niet mocht overslaan....

Wil beetje...top40...Apres ski...dance...schuifel ( af en toe )...beetje rock en paar ouwe knallers erdoorheen gooien...

Tevens zoek ik de juiste Remix van mr. Taliban waar nog op de dansen valt...dus met een beat erachter ik heb hem wel een paar keer gehoord maar weet nou niet door wie ie is geremixt..Naar mijn idee is dat Junior Anzola...Maar die heeft Imesh niet...dus als iemand die kan downloaden en sturen zeer welkom...als iemand anders een nummer heeft dat overeen komt met dit nummer...Hoor ik dat graag...

Graag tips....

Thnx
TeunStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2002
Laatste: 2-5-2014
Berichten: 133
4-5-2003 18:48
Het nummer is idd van Junior Anzola - Banana Boat happy :)
Voeg me maar even toe op msn dan wil ik hem je wel sturen

verder goede hits zijn:
DJ Maarten - Zo vrolijk
Caroussel People - Im Your Man
4 Non Tops - Michael Row The Boat of 4 Non tops - We got the whole world
Benny Benassi - Satisfaction (misschien wat onbekend)
Sean Paul - Get Busy
Justin Timberlake - Rock Ur Body
Snood dogg ft Pharell - Beautiful
Captain Jack - Centerfold
Van Bill - Klumpe Stoemper
DJ Isaac - Nobody Listens To Techno! (NIEUWE PLAAT ISAAC en volgens mij HEEL GOED)
Jurgen ft TMS - De elfjesdans
Mighty Dub Katz - Let The Drums Speak
Navy Blue - What A Feeling
(Wat ouder) Outhere Brothers - Boom Boom Boom

Draai wat verschillende stijlen blijf niet in 1 stijl hangen op een schoolfeest, bubbling doet het overigens wel goed op dit moment geloof ik happy :)
Keljet
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
4-5-2003 20:51
Kijk aan zulke mensen heb je wat. Ik heb je intussen toegevoegd...

Ik ben nogal iemand wie zich snel laat vervelen dus blijf nooit hangen op een stijl...Ik gooi alles beetje door elkaar heen als het maar een beetje op elkaar aansluit...Makkelijkst zelf vind ik Dance/ Club op Apres ski laten aansluiten...maar ja dat kan iedere LICHTPIK hehe..( Tussen 2 haakjes...ben er ook één, voordat we opstand krijgen )

grtz
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
5-5-2003 14:11
Ik zit zelf in de derde, en ik kan met enige zekerheid zeggen dat bij ons op de schoolfeesten vooral de dance (trance) nunmmers aanslaan, zolang ze maar 'lekker' commercieel zijn!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
5-5-2003 16:52
Ja...dat hoor je bij meer onderbouwfeesten...oorzaak daarvan is denk ik, dat die doelgroep daar beter op weet te dansen...op een normaal top 40..apres skinummer of wat dan ook..weten ze vaak niet echt hoe te dansen dus doen ze het ook maar niet...Maar dance/ Trance ben ik helemaal bij dus dat scheelt...

grtz
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
5-5-2003 16:58
Er is trouwens ook ergens een Remix gemaakt van het aloude nummer Annabel...heb ik eens gehoord...en was goeie mix..maar weet ook daar de titel / artiest niet van...ik heb al op annabel gezocht maar niks gevonden. Weet iemand hier soms ook nog iets van??

grtz
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
5-5-2003 17:21
ja, dat nummer is van starkoo. Hij heeft opzich wel meer leuke nummers.
Maar dat is MIJN mening...
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
5-5-2003 17:57
Weer een goeie tip bedankt, en Teun nog bedankt voor het sturen van het nummer

grtz
Harko VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 18-7-2012
Berichten: 5
5-5-2003 18:20

yoghurt schreef:

Er is trouwens ook ergens een Remix gemaakt van het aloude nummer Annabel...heb ik eens gehoord...en was goeie mix..maar weet ook daar de titel / artiest niet van...ik heb al op annabel gezocht maar niks gevonden. Weet iemand hier soms ook nog iets van??

grtz
Die is geloof ik ook eens geremixed door patrick kicken, Hans de Booy feat. Timbaland - Annabel
There's only one!!...Harco
Dj JoBoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 28-2-2009
Berichten: 196
5-5-2003 19:36
ik draai maandelijks hier de tienerdisco hier in een discotheek voor 300 man, en deze nummers doen het altijd goed!
gebr. co - toeter op me waterscooter (duh)
gebr. co - boswandeling
dj galaga en da kloot - what do u say 2 the dj (of fuck the dj)
dj galaga - the game
marshall master - i like it loud
feestteam - het a-team
deboss ft. sonic - running again
dj chucky - da partycrasher
beat culture - hungry 4 your love
K 3 - de 3 biggetjes wink ;)
Hbb internatianal - country roads
dj otzi - anton aus tirol
de Gbojs - als je nou niet springt
walter vermeer - houdoe en bedankt
kweetnietmeerwie - biertje

en probeer gewoon lekker veel top-40 en misschien wat jan wayne en wat remixes van bekende liedjes (tip: without me)
en ga gewoon ff naar de freek record shop, en koop cd's als damn 6 en 538 dance smash hits enzo.

ik hoop dat ik hiermee een beetje heb kunnen helpen!
.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)