Mdx1400 en Mdx2600
(12 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
| MorsinkjuhStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-1-2006 Laatste: 4-1-2006 Berichten: 7 | 4-1-2006 18:36 |
| Maar wat zijn jou instelling daar voor dan ? Of ist heel ander appartaar ? Mvg. Rob | |
| joww | |
| GoTMoReStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-8-2004 Laatste: 26-12-2007 Berichten: 458 | 4-1-2006 18:52 |
JeroenVDV schreef: GoTMoRe schreef: De behringer compressors kunnen enkel lichte compressie toepasen, als je zwaar gaat compressen gaan de behringers heel snel enge geluiden maken. , lampjes knipperen ZOOO leuk!) een MDX-1200 liggen, ben zeker niet ontevreden met het geluid. Is er wel een uit een oudere (naar het schijnt betere) productieserie.![]() Zeker niet zelfs, maar zodra je hem stevig aan het werk zet merk je dat je nog altijd aan een budget apparaat zit, omdat hij dan steekjes gaat laten vallen ( zoals altijd in het budget verhaal ) Ik heb hier een MDX1600 als limiter ( denk wel dat ik hem ertussen uithaal en op de inserts gooi ) en hij doet zn werk prima Alleen ben ik weer zo gehecht aan de mooie kleur groen dat ik er ook altijd blijf dus is hij daar overbodig..Als het goed is staan in de gebruiksaanwijzing een paar gevallen waarvoor je hem kan gebruiken, hier staat ook heeeel duidelijk bij hoe je hem dan in kan stellen. Mischien is dit ook wel handig. | |
| Soms.. | |
| MorsinkjuhStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-1-2006 Laatste: 4-1-2006 Berichten: 7 | 4-1-2006 19:04 |
| Bedankt he ;) lukt al aardig ma is toch nog wel eff werk! | |
| joww |
, lampjes knipperen ZOOO leuk!) een MDX-1200 liggen, ben zeker niet ontevreden met het geluid. Is er wel een uit een oudere (naar het schijnt betere) productieserie.
Alleen ben ik weer zo gehecht aan de mooie kleur groen dat ik er ook altijd blijf dus is hij daar overbodig..