haken voor aan truss
(51 reacties. Pagina 6 van 6)Moderator(s): Dré
| MartijnVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-3-2003 Laatste: 17-9-2025 Berichten: 2419 | 25-10-2003 18:52 |
Bergambacht schreef: martijn schreef: haha, krijgen kabeltjes dan ook safety's? en wat dacht je van cd,s? als er daar een van op je voet valt kun je meteen naar de EHBO. Ik weet niet wat voor voeten jij hebt hoor, of zijn jouw cd's zo zwaar? Dat je daarvoor al naar de EHBO moet.... | |
| Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers | |
| LJ MarcStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-5-2003 Laatste: 8-11-2004 Berichten: 12 | 6-11-2003 17:10 |
| Beter gezegt, k koop voor geen enkel lighteffect wat ik koop nog normale klemmen. Als je alleen maar pro stuff koopt, dan kan die 20 à 30 euro voor een Professionele klem van het merk & Effect zelf er ook nog wel af. | |
| *&!@#-Respect-#@!&* |
en wat dacht je van cd,s? als er daar een van op je voet valt kun je meteen naar de EHBO.
Ik weet niet wat voor voeten jij hebt hoor, of zijn jouw cd's zo zwaar? Dat je daarvoor al naar de EHBO moet....