Forum > Newbie Forum

Solton sbs 15 actieve subwoofer

(2 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
Dre1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2013
Laatste: 12-5-2013
Berichten: 1
16-4-2013 22:02
Hallo allemaal,
Ik kan een actieve subwoofer kopen van het merk Solton, type sbs 15/300 watt, is er iemand die dit merk kent of die deze subwoofer kent en hoe zijn de ervaringen hiermee, wat is het voor een merk, met welk merk is het te vergelijken.
ik hoor graag van jullie
DjgysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2008
Laatste: 18-6-2014
Berichten: 99
16-4-2013 23:06

dre1 schreef:

Hallo allemaal,
Ik kan een actieve subwoofer kopen van het merk Solton, type sbs 15/300 watt, is er iemand die dit merk kent of die deze subwoofer kent en hoe zijn de ervaringen hiermee, wat is het voor een merk, met welk merk is het te vergelijken.
ik hoor graag van jullie
solton is van AA craaft, ik heb er 2 top speakers van en die klinken best lekker.
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
25-2-2014 10:10

djgys schreef:

dre1 schreef:

Hallo allemaal,
Ik kan een actieve subwoofer kopen van het merk Solton, type sbs 15/300 watt, is er iemand die dit merk kent of die deze subwoofer kent en hoe zijn de ervaringen hiermee, wat is het voor een merk, met welk merk is het te vergelijken.
ik hoor graag van jullie
solton is van AA craaft, ik heb er 2 top speakers van en die klinken best lekker.
Net zoals ieder merk heeft Solton series die goed klinken en natuurlijk ook die minder klinken, alle waar voor zijn geld is toch wel iets dat van kracht blijft (waarbij je bij sommige merken aanzienlijk meer waar voor je geld krijgt wink ;) ).
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)