Het Ecler Nuo5-topic
(621 reacties. Pagina 63 van 63)Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 14-2-2010 17:47 |
Graag. Mail ons svp even een duidelijke klachtomschrijving en je ordernummer. | |
Dj gent le menStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-5-2011 Laatste: 21-5-2011 Berichten: 1 | 5-5-2011 00:03 |
Beste mijn nuo is nu een 4 tot 5 jaar oud , nooit geen problemen had tot kort valt de voeding uit wat ook een luide knal gaf maar die springt dan weer aan en uit . en dit in een gelijke tijds panne. wat uiteindelijk bijna als een bassline resulteerd. Nu ik ben zelf technieker dus de nuo 5 volledig opengemaakt en de fout gezocht. Een miniscul zwart vlekje gevonden op de printplaat van de voeding dicht aan een condensator licht een weerstand die geeft een valscontact ( een vonk ) terug naar de condensator. In het mogelijke heb ik de weerstand voorzichtig weg geduwd van de condensator ( donker blauw cillinder lijkt op een dikke batterij ) en deze afgeplakt met tape. waarschijnlijk een fabrieksfout. en het lijkt inorde te zijn toch voor 7 maand nu terug het zelfde probleem. dj gent le men | |
exclusive dj underground tech house and minimal fumky soul music it has to go not stopping the feeling the bass |