Forum > Off-Zone

De nieuwe SL1200CANDY komt eraan.

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
19-10-2007 01:20
De lak bestaat uit 2 delen, namelijk de rode lak met daarop een blanke hoogglans lak met metallic glitters die erdus boven opligt.

dit maakt het anders dan een metallic lak met alles in 1, hij is dus met 2 lakken gespoten ipv met 1 metallic lak.

De kosten voor deze wijze van spuiten zijn wat hoger dan alleen een metallic korrel toevoegen aan de kleurlak.

Ik hoop dat randy nog wat mooie foto's kan schieten van de verlichting want deze ziet er wel mooi uit in het donker met een mooie rode led in de pitchfader, niet dat ie vaak aan zal staan maar het maakt de verlichting wel tot iets moois.

volgende week komen er 4 terug van de spuiter waarvan 2 ook de rode pitch led hebben en 2 een witte in het pitch gedeelte. Ik zal wat mooie pics schieten met mijn nieuwe Canon EOS camera want er zitten lichtblauwe tone-armen op.

ook worden er 2 stuks gepoedercoat met een wit deck waarvan ik zeer benieuwd ben naar het resultaat, dit is iets wat ik nog niet heb mogen meemaken.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
1-11-2007 02:49
https://groups.msn.com/nijhuis/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=360

foto's van de off-white metallic draaitafels
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
2-11-2007 01:54
Nee deze vind ik iets minder mooi qua kleur, dan had ik liever spier en spier wit gehad en dan nog hoogglans ook. Kan overigens ook komen dat de kleur minder lijkt omdat je een gloeilamp als lichtbron hebt, volgende keer je EOS even goed instellen voor gloeilamp licht en desnoods eerst even je witbalans aanpassen ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)