Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 32 van 146)
Moderator(s): Dré
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
30-8-2007 10:42

djbram schreef:

Knip
Ik vond eerlijk gezegt die k-112`s ook niet erg lekker hangen.
En als je eens even hier @ forum zoekt zul je ook zien dat die k-112`s niet op die manier gevlogen mogen worden!!

Maarja,, dit is natuurlijk kut
Meh me lêpke!!!
DjbramStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2005
Laatste: 29-5-2014
Berichten: 222
31-8-2007 13:59
Even voor de duidelijkheid

die k-112 had ik daar niet gehangen!!!! Dat was op verantwoordelijkheid van de eigenaar want hij heeft ze daar gehangen. Ik had ze ze fijn op statieven gezet. Maar hij heeft ze eraf gehaald en opgehangen.

Ik ga natuurlijk niet voor de kosten van de versterker opdraaien, dat gaat gewoon van de borg af.

Ik ga er ook vanuit dat zij wel gewoon betalen voor wat kapot is gegaan in tegen stelling tot andere mensen ( he warface... )
t' gaat zoals t' gaat
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
18-9-2007 17:54
geen idee waar ik het anders moet neerplanten maar wat vandaag hier gebeurt is.

Vanmorgen hebben mn ouders bezoek gekregen van een 3 tal mannen. Doordat zij buitenaf wonen en er een redelijk stuk grond bijzit is niet alles zo 123 te zien. Hierdoor had mijn moeder niet direct in de gaten dat zij er waren. Ziet ze die gasten om het huis struinen en spreekt hun aan, die gasten natuurlijk geschrokken en reageren op de vraag wat ze komen doen: "we hebben gehoord dat er hier oude werktuigen te koop zouden staan".

het moet niet gekker worden..De gasten gingen er haastig vandoor, auto stond een stuk terug op de oprit, (onze oprit is 150 meter) mn moeder natuurlijk erg geschrokken en hierdoor flink van streek.

maar ik heb zn vermoeden dat deze gasten voor wat anders kwamen.

Ik heb de opslag bij mn ouders, de zaak staat ook op dat adres doordat dit niet mogelijk is op mijn eigen adres, geen toestemming tot het hebben van een bedrijf in de bebouwde kom.

Alles is goed vergrendeld maar toch, dat men al zo te werk gaat.
Mijn hond is nu oud aan het worden.. maar reken maar dat er weer eentje komt als deze er niet meer is.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 1370
18-9-2007 18:52
Ik blijf ook vrij huiverig in het overal achterlaten van mijn adres, en doe het ook zo min mogelijk..

Het blijft gewoon erg vervelend dat sommige mongolen maar niet van anderemans spullen af kunnen blijven.. En ik geef je inderdaad de meeste kans dat dat de intentie was van deze vage heren..
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
18-9-2007 19:24

Reemski schreef:

Ik blijf ook vrij huiverig in het overal achterlaten van mijn adres, en doe het ook zo min mogelijk..

Het blijft gewoon erg vervelend dat sommige mongolen maar niet van anderemans spullen af kunnen blijven.. En ik geef je inderdaad de meeste kans dat dat de intentie was van deze vage heren..
ja zit wat in natuurlijk. Maar is toch te zot voor woorden dat je je adres niet meer kunt vermelden? Daarnaast staat het ook veel netter wanneer gewoon het bezoek adres staat vermeld. Tevens ook op te zoeken in KvK register en telefoonboek.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 9470
18-9-2007 22:21
kenteken, merk, kleur auto?
Beschrijving/ signalement van de personen
Politie even bellen, misschien eerder aangiftes, kan geen kwaad.

En Een Rotweiler van 45 kilo doet wonderen met vreemde snuiters op je pad................ sneaky :V
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 1370
18-9-2007 22:47

Watt-Xtra schreef:

Reemski schreef:

Ik blijf ook vrij huiverig in het overal achterlaten van mijn adres, en doe het ook zo min mogelijk..

Het blijft gewoon erg vervelend dat sommige mongolen maar niet van anderemans spullen af kunnen blijven.. En ik geef je inderdaad de meeste kans dat dat de intentie was van deze vage heren..
ja zit wat in natuurlijk. Maar is toch te zot voor woorden dat je je adres niet meer kunt vermelden? Daarnaast staat het ook veel netter wanneer gewoon het bezoek adres staat vermeld. Tevens ook op te zoeken in KvK register en telefoonboek.
Ben ik helemaal mee eens, maar ik had deze kleine afweging voor mezelf ook even deze week..
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
18-9-2007 22:48
Honden zijn zeer goed in het afschrikken. 2 weken geleden op de kermis stonden we 5 dagen. 'S nachts sliep de eigenaar van de discotheek in de Tent met z'n amerikaanse bulldog oid. Deze sloeg midden in de nacht aan omdat de ijsklontjesmachine aan sprong (stond aan andere kant van de 60m tent). Mensen die 's morgens stond er iemand aan de deur te rammelen. Durfde een tijdje niet naar binnen.

Overigens kun je net de pech hebben met zulke idioten... Ken iemand die al in het vak zat toen jullie nog allemaal in de luier sch*ten (en ik nog niet eens een zaadcel was), en vrijwel nooit iets afsluit...
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
18-9-2007 23:11

Tom schreef:

kenteken, merk, kleur auto?
Beschrijving/ signalement van de personen
Politie even bellen, misschien eerder aangiftes, kan geen kwaad.

En Een Rotweiler van 45 kilo doet wonderen met vreemde snuiters op je pad................ sneaky :V
daar vroeg ik dus ook meteen om, tja mn moeder flink geschrokken natuurlijk en stond dus effe paff.. en nee dus geen kenteken of merk auto. nog wel effe de kleur.
Heb een vriend reeds ingelicht, hij werkt bij de blauwpetten en heeft het doorgegeven op bureau. Zullen van de week dus wat vaker rondrijden in het buitengebied.

offtopic, ik heb trouwens een Boxer. (leeft gewoon bij mn ouders, daar heeft hij de vrijheid en ruimte). maar schrikt ook wel af. laatste tijd wat minder.. beestje is ook alweer 11 jaar en begint nu een hondeleven te krijgen. happy :)

trouwens: afgelopen zomer tijdens de jaarlijkse kermis was het ook al mis, toen hebben ze op klaarlichte dag een grasmaaitrekker van de buurman een stukje verderop meegenomen. Zn ding moet je op een aanhanger van formaat rijden wil je zoiets meenemen, kan niet anders als gepland zijn shocked 8O
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 9470
19-9-2007 10:05
ach joh, ze zou eens moeten wete hoeveel shovels er gestolen worden....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)