Forum > Muziek

Elektro

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
25-2-2006 18:10

MuuskE schreef:

Sylvia schreef:

Grauzone (briljant is: Eisbaer)
"Film 2" is ook echt heel cool (zelfde 12" als Eisbaer) ... is gewoon techno uit '81 !!!
SH#T! staat film 2 op dezelfde 12" als eisbear? heeft iemand 'm toevallig dubbel of te koop?

Hinter den bergen vind ik ook geweldig.

Ook elektro= Esplendor Geometrico,Dynamix II, Dr Scissors,
En een nwe track van DJ Hell=Follow You (refereert aan "oudere elektro"), ook te checken spul.
Dr Dre maakte trouwens ook best te pruimen elektro voordat hij aan de hiphop raakte.
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
TeacherStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2004
Laatste: 7-4-2017
Berichten: 70
26-2-2006 21:45

Sylvia schreef:

Front 242
The Cassandra Complex
A Split Second
Skinny Puppy
Nine Inch Nails
Propaganda
Anne Clark
New Model Army
New Order
Sheep on drugs (Jezus rides a Motorbike)
Clan of Xymox (A Day)
D.A.F. (Tanzen Mussolini)
Einstuerzende Neubauten (nog steeds één van mijn favorieten: Feurio! Of Haus der Luege)
Grauzone (briljant is: Eisbaer)

En meer, en meer en meer. Het wordt tijd dat ik weer eens ergens een themadiscootje met deze muziek organiseer.
Mennnn.. dít is gewoon "mijn" muziek van jaren geleden. Mocht je nou zo'n thema avondje doen, dan hoor ik het graag (haal ik mijn zwarte kleren weer uit de kast)....

ich mochte ein eisbaer sein, im kalten polar..... neuriet vrolijk verder terwijl hij op zoek gaan naar ouderwetsche cassettebandjes....
I'm a man... I don't read manuals.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-2-2006 01:05

teacher schreef:

Mennnn.. dít is gewoon "mijn" muziek van jaren geleden. Mocht je nou zo'n thema avondje doen, dan hoor ik het graag (haal ik mijn zwarte kleren weer uit de kast)....
Whaha, en dan lekker solo "stofzuigeren" op de dansvloer. Ik ga eens even zien wat ik kan doen; ik heb twee residenties waar wel wat mogelijkheden zijn.

teacher schreef:

ich mochte ein eisbaer sein, im kalten polar.....
Dann möchte Ich nicht mehr schreien, alles wär so klar. happy :)
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
2-3-2006 02:10
Ow vandaag opgepikt in de platenwinkel: hendige mixtool: plaat met 100 loopjes in elektro/ouwe housey stijl, (gemaand "Rokken")zeker de moeite waard om even te checken! happy :)
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)