Forum > Newbie Forum

vervelend publiek?

(132 reacties. Pagina 11 van 14)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
7-11-2004 23:14
En een hoop anderen schreeuwen dan meteen moord & brand als het een Mod of VIP is, net zo kinderachtig eigenlijk shut up :X .

Tom schreef:

Dan nog zou ik de boel afbakenen, desnoods met een stel tafels of stoelen, en als je hemaal geen meubilair kan pakken een touw.
Is uiteindelijk dus ook gebeurd met vier barkrukken. Maar wat ik ermee wilde zeggen, is dat je lastige mensen soms ook wel weg krijgt door gewoon het nummer te draaien dat ze graag willen horen. Als het zo uitkomt natuurlijk.
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
7-11-2004 23:21
Ik zorg er altijd voor dat er een tafeltje in de buurt staat,
en iemand die constant alle glazen die in de buurt van de booth
terechtkomen daar mooi heensleept.

Feestgangers hebben gelukkig de neiging achter hun drankjes aan te gaan.
Maar hoe drukker het word, hoe lastiger je dat handhaafd. Lege glazen zijn dan ook een ergernis, die vind je echt terug op de gekste plekken (tussen 2 flightcases in, verschuif je 1 van de 2, hele booth weer onder de glassplinters shut up :X)

Op zo'n moment is een 'afgesloten' meubel heel erg welkom!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-11-2004 03:24
Ik heb ook iets waar ik wel compleet gestoord van word..........

Ik ben echt altijd mijn sigaretten kwijt als ik aan het draaien ben, of ik ze uitleen, weg geef, ze gejat worden........ ik weet het niet maar altijd als ik aan het draaien ben dan ben ik ze kwijt + mijn aansteker erbij.

En nu rook ik als een ketter onder het draaien (ik rook binnen 2 uur weg waar ik normaal 2 dagen mee doe) en dan is het wel handig als er mensen in de buurt staan....... tsja tegen een dj zeggen ze toch nooit nee als ie om een peuk vraagt.

We hebben het hier overigens over lastig publiek maar de kans dat je daar echt mee te maken krijgt (met echte lastige mensen) is vrij klein. Veel groter is de kans op behulpzame mensen.
Ik was voor 2 weken terug in rotterdam waar ik moest draaien en ik had een koffer, laptop, cd map, en tas bij me. Dat in je eentje dragen is niet echt handig en 2* lopen ben ik te lui voor. We stonden 150 meter van de desbetreffende tent af n iemand zag me een beetje stuntelen met al m'n zooi, voor ik het wist stonden er 3 mensen voor me neus die me spullen aan pakten en mee liepen........... kijk das gewoon nette service en nog wel in rotterdam ook wink ;) (was eerst bang dat ik alles behalve me koptelefoon kwijt was wink ;) ).
Op de terug weg exact hetzelfde, gewoon ff 2 man die toch naar buiten liepen en de zooi zo uit me handen pakten en ff mee liepen.

Kijk zo kan het ook happy :)

Zulke gevallen kom je vaker tegen dan agressief gedrag, en das maar goed ook want anders liep ik iedere week met 2 blauwe ogen wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
8-11-2004 16:03

Reind schreef:

Ik heb ook iets waar ik wel compleet gestoord van word..........
Ik ben echt altijd mijn sigaretten kwijt als ik aan het draaien ben, of ik ze uitleen, weg geef, ze gejat worden........ ik weet het niet maar altijd als ik aan het draaien ben dan ben ik ze kwijt + mijn aansteker erbij.
Tja, roken...... sneaky :V
Thanx Dré !
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
8-11-2004 18:07

sylvia schreef:

Is uiteindelijk dus ook gebeurd met vier barkrukken. Maar wat ik ermee wilde zeggen, is dat je lastige mensen soms ook wel weg krijgt door gewoon het nummer te draaien dat ze graag willen horen. Als het zo uitkomt natuurlijk.
ach, en als je verwacht dat het publiek er niet helemaal lekker reageert, kun je altijd nog door de mic uitleggen waar het verzoekje vandaan kwam wink ;)
Music is what feelings sound like...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-11-2004 11:18
Naah, als ik had verwacht dat het publiek niet lekker zou reageren, had ik het nummer niet eens aangezet en was ik overgegaan tot andere maatregelen om ze uit de booth te krijgen. Het risico van een lege dansvloer neem ik rustig op een bruiloft, maar liever niet met 500 man op de dansvloer. Twee van de drie familieleden zijn zelf dj, en wisten gelukkig heel goed wat ze aanvroegen.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
9-11-2004 13:59

RonnieB schreef:

kun je altijd nog door de mic uitleggen waar het verzoekje vandaan kwam wink ;)
Das niet echt netjes,
Je zet misschien een heel bekend persoon in het gezelschap voor paal.
Als je dan perse je eigen fout wilt vehullen/op een ander afschuiven,
[want uiteindelijk ben je 100% verantwoordelijk voor wat je op zet]
Zeg dan: "het was aangevraagd, maar blijkbaar is de smaak vanavond anders" of zo iets,
Dan geef je de aanvrager ook een nette draai.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ErnieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2004
Laatste: 30-12-2004
Berichten: 1
21-12-2004 22:22
Ik had eens verveld publiek...
Ze wouden dat ik racistische liedjes ging draaien...
En dat weigerde ik...
Toen gingen ze overal kaugom aan smeren

Toen heeft de beheerder van die zaal waar ik voor een feestje moest draaien ze eruit gegooit
Dj some1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 112
21-12-2004 22:34
het hele publiek wou rascistische liedjes?!?!?!
what do you say to the dj?
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
21-12-2004 23:37
Manne (en meisjes);
Even iets leren:
Wij noemen dat altijd politiek getinte muziek
Klink wat aardiger dan racistiche muziek!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)