Forum > Licht

lichtplan =>steigerplan

(36 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
StijnStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-12-2002
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 123
17-11-2004 19:50

larzzzie schreef:

Steels, ja niet van die safety steels maar van die.. tja hoe noem je ze... focus had ze op de PA beurs een hele pallet... zijn gigantische, zware " steels" ik weet niet precies de naam.. maar ik verzeker je, voor de strobo en de 3 parretjes is het meer dan zat 3 van die dinge...!!
Je hebt het goed hoor, als het tenminste staalkabels zijn met aan elke kant een oog, steel(s) is het juiste woord. Ze worden onderverdeeld in 1- en 2-ton steels, zwaarder of lichtere uitvoeringen bestaan ook maar worden niet veel gebruikt in de entertainment vermits de meeste takels en motoren 0.5, 1 en 2 ton uitvoeringen zijn.
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
17-11-2004 22:49
aha! maar goed het hangt stevig, kan niets mee gebeuren; met ze 3e eraan hangen en het doet niets dus... happy :) dan houdtie die 6 parretjes ook wel...

Geluid: GL4000 , MartinLM400 monitoren, SP4 p.a. happy :) maar we gaan weer verder over het licht.

morgen zal ik fototjes maken van de generale happy :)
Dj some1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 112
19-11-2004 18:28
vanavond is het zover. lars en rest van het licht en geluid team succes! natuurlijk ben ik ook aanwezig om te kijken. voor zover ik het nu gezien heb ziet het er mooi uit!
what do you say to the dj?
Dj some1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 112
19-11-2004 23:30
1 x bewerkt. Laatst door Dj some1 op 20-11-2004 16:06
ben nu net thuis en nog even snel revieuwtje:

Het licht hing netjes aan de steigers en aan het grid. 4 mh's bewogen soepel over het podium. het licht zag er netjes en verzorgt uit. Mooie acties. Strobo die er hing is helemaal niet gebruikt( toch wel dus ashamed :$ ) alles is gedaan door de mh's die met zijn vieren op het kleine podium genoeg licht gaven. ook veel parren en enkele bouwlampen waren er die ook mooi gebruikt zijn. het geluid had helaas af en toe een ruis zoem enz.... dat was wat minder goed geregelt dus.

lars sjaak en rest goed gedaan! happy :)
what do you say to the dj?
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
20-11-2004 00:15
zo...het zit erop! zeer vermoeiende week! Morgen weer verder met breken...

Leuk auke, je reactie!
Zie foto´s (jaja de bekende fotograaf): www.minkema.nl/act_m/minkema_live/start.htm

Strobo werd echter wel gebruikt, bijvoorbeeld zeer veel met Defcon (metalband) (om maar een voorbeeld te noemen).

Licht is uiteindelijk best mooi geworden, maar het blijft live ingrijpen op zo´n avond dus af en toe was ´t ff minder, maar goed dat ziet alleen de technici.

Even op het geluid; dat heeft de rest van het forum hier niet kunnen horen. Het is en blijft live, daarbij dat er ineens 5 minuten voor de voorstelling een brom in kwam en die hebben we nog overal gezocht, nergens te vinden dus dat was een beetje jammer. Later wassie weer weg.. (raar). Nadat de zanger van Defcon een sm58 had volgeroggeld deedie het niet echt meer zoals het hoorde... daardoor moest het nummer van de Hoostbank opnieuw... zo waren er nog wel wat probleempjes.. helaas!!!

Maar terug op het licht, dat ging gewoon goed.. Ik hoop nog wat betere foto´s te kunnen plaatsen in de loop van de week!

groet!
Dj some1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 112
20-11-2004 16:04
laat defcon nou net niet mijn favo muziek zijn he waardoor ik niet echt zat op te letten op dat moment. heb het gebruik van de strobo dus niet gezien sad :( de sfeer was gewoon lekker. wel gezien dat er een pit was tijdens defcon. waren meer mensen die daarop hebben gelet als op de show soms. ook leuk waren die grote breekbuisjes die de zaal in gegooit zijn. zorgde voor een leuke sfeer. Al met al echt een geslaagde avond!
what do you say to the dj?
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
20-11-2004 20:14
zeker; breek en shake buisjes wink ;) was erg leuk! defcon ,ach... black metal.. die gozer stond zo in de mic te schreeuwen dat ie het niet overleefde echt belachelijk! Maar goed...´t is zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)