Forum > PC related Forum

MIXvibes DVS

(79 reacties. Pagina 4 van 8)
Moderator(s): Dré
MuuskEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2003
Laatste: 3-8-2006
Berichten: 73
8-7-2004 14:06

DJ Quinten schreef:

hmm juist, snap t nu. Dat FS is wel een stuk makkelijker, maar of dat zijn prijs wel waard is???? Moet het nog allemaal zien, wilde zelf eerst voor FS gaan.

Is dit MIXVibes DVS al ergens te koop?

groeten,

Stefan
Of FS nou echt zo veel makkelijker is weet ik niet...Ik ben trouwens ook erg benieuwd wanneer het hier in NL (of DE voor mijn part) verkrijgbaar is.
Ugly.....but well hung!!!
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
8-7-2004 16:39

MuuskE schreef:

DJ Quinten schreef:

hmm juist, snap t nu. Dat FS is wel een stuk makkelijker, maar of dat zijn prijs wel waard is???? Moet het nog allemaal zien, wilde zelf eerst voor FS gaan.

Is dit MIXVibes DVS al ergens te koop?

groeten,

Stefan
Of FS nou echt zo veel makkelijker is weet ik niet...Ik ben trouwens ook erg benieuwd wanneer het hier in NL (of DE voor mijn part) verkrijgbaar is.
Wil gewoon even zeker weten of dat MIXVibes zoveel goedkoper en makkelijker is uiteindelijk. Zowiezo heb je 1 behoorlijke goede geluidskaart nodig, of 2 standaard geluidskaarten. Het lijkt me echt meer iets voor pc's, ken weinig laptops met gruwlijke geluidskaarten erin, ze zullen er vast wel zijn, maar de prijs wil ik het niet over hebben. En wat dacht je van alle split, verloop en verleng snoertjes die je nodig hebt, vooral als je een standaard geluidskaart hebt met stereo in/uitgangen. En volgens mij wordt het phono signaal na 1m al dusdanig verzwakt, en mijn pc is toch wel een metertje of 2 verwijderd van mij draaitafels. Wat eventueel zou kunnen is een laptop met een externe geluidskaart (is ook niet goedkoop)

Als je dit allemaal zo bekijkt, is dat MIXVibes dan echt zoveel goedkoper dan FS? Daar is het een kwestie van aansluiten op de USB van je pc of laptop, je houdt overzicht en je pc zou bij wijze van spreken niet eens een geluidskaart nodig hebben, scheelt ook weer geld lijkt mij.

greetz,

Stefan
- Praten is een kunst, communiceren een gave -
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
8-7-2004 22:42
Zowel Mixvibes als PCDJ Scratch zijn een stuk goedkoper dan FS, maar afgaande op de gebruikerservaringen van pcdj Scratch (ik heb nog geen gebruikers gehoord over mixvibes) werkt het net allemaal iets minder en moet je idd ook nog is een externe geluidskaart kopen. Bovendien is het zo dat je over iets minder mogelijkheden beschikt als met FS.

Wat ik opzich positief vind aan de hype: blaas nu je draaitafels nieuw leven in, is dat er op dit moment meerdere kapers op de kust zijn behalve Stanton, er zal vanzelf wel een underdog komen die beter is dan FS en bovendien nog is goedkoper wat weer goed is voor de concurrentie.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
MuuskEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2003
Laatste: 3-8-2006
Berichten: 73
9-7-2004 11:26
Hier vind je een eerste indruk van een DVS gebruiker: mixvibes.com/forum/viewtopic.php?t=852

Zo als je kunt lezen heeft hij meer problemen met het aan de gang krijgen van zijn Maya geluidskaart dan met DVS zelf. Na wat gespeeld te hebben met latency instellingen werkt het volgens hem goed.
Ugly.....but well hung!!!
MuuskEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2003
Laatste: 3-8-2006
Berichten: 73
6-8-2004 11:33
Weet iemand al misschien meer over verkrijgbaarheid van dit pakketje in NL winkels?
Ugly.....but well hung!!!
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
6-8-2004 16:12
Je zou hier voor nederland naar bpm studio een e-mail kunnen sturen, een jaar geleden, kon je daar aan mixvibes komen. Dus even informeren zou ik zeggen, en anders even een mailtje richting mixvibes doen!

voor bpm moet je links onder op de site (www.bpmstudio.nl) op e-mail drukken
voor mixvibes : sales@mixvibes.com

Succes, en ben benieuwd of het in NL al te krijgen is!
Where words fail, music speaks :D
MuuskEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2003
Laatste: 3-8-2006
Berichten: 73
6-8-2004 18:57
thx, ik ga het eens proberen.
Ugly.....but well hung!!!
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
7-8-2004 00:45
Zou je me even willen laten weten wat de reactie is van bijde en het hier op het forum posten
Dan weten wij ook waar we heteventueel kunnen aanschaffen. razz :p
Where words fail, music speaks :D
Digital8Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-7-2003
Laatste: 5-12-2005
Berichten: 13
19-8-2004 20:58
er is nog een mixvibes variant aanwezig: www.djdecks.be/finalscratch/

Ik heb dit getest, en moet zegge het werkt perfect :).
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
20-8-2004 00:50

digital8 schreef:

er is nog een mixvibes variant aanwezig: www.djdecks.be/finalscratch/

Ik heb dit getest, en moet zegge het werkt perfect :).
Als het nu ook nog gaat werken met de time code van virtual dj , die gratis te downlaoden is, en daar door op cd te zetten is! Dan is de keuze helemaal snel gemaakt, dan zit je voor 25 euro in het Digital dj wereldje,

Zou je mischien iets meer kunnen vertellen over djdecks digital8, bijvoorbeeld hoelastig zijn de instellingen van het programma etc etc.
Where words fail, music speaks :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)