Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Disco company
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Disco company (Pagina: 1 van 2)
Topic: Probleem met lamp Eurolite TS-7B lamp (4-7-2011 19:08:00)
Pas zelfde probleem gehad met de lamp die niet aan wou. Na doormeten gezien dat de traic kapot was. Nieuwe ingezet en de lamp werkt weer perfect
Topic: Slechtste ervaring (24-9-2004 23:52:00)
mijn slechtste ervaring is bij een schoolfeest geweest.
Alles was perfect. de aula liep al lkkr vol. totdat na 30 minuten de 4000W versterker van die school ermee kapte
. na een beetje gprut met nieuwe zekeringe toch maar besloten het feest te beëindigen
, Want zosnel een 4000W versterker ergens vandaan plukken doe je niet zo snel
Topic: Klik (3-5-2003 22:05:00)Alles was perfect. de aula liep al lkkr vol. totdat na 30 minuten de 4000W versterker van die school ermee kapte
. na een beetje gprut met nieuwe zekeringe toch maar besloten het feest te beëindigen
, Want zosnel een 4000W versterker ergens vandaan plukken doe je niet zo snel
als je alles op een andere groep zet helpt niet het komt toch meestal weer bij de zelfde stoppenkast bij elkaar
Topic: gekleurde rook (5-4-2003 22:45:00)
misgien door gemors met et drinke??
Topic: gekleurde rook (28-3-2003 19:16:00)he dré volgens mij kan hier wel zo'n leuk slotje op.
Topic: rookmachine kapot? (25-3-2003 21:37:00)
wat de .....
wat un ... winkel zeg maar ze hebben wel leuke spullen en het ligt bij mij in de buurt
maar als ik et veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper kan krijgen vind ik de echt ................
ik zit ook altijd deze site aftespeuren voor leuke lampen ik zit ook nog wel andere site aftezoeken maar het meeste deze site.
Topic: rookmachine kapot? (25-3-2003 19:06:00)
wat un ... winkel zeg maar ze hebben wel leuke spullen en het ligt bij mij in de buurt
maar als ik et veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper kan krijgen vind ik de echt ................
ik zit ook altijd deze site aftespeuren voor leuke lampen ik zit ook nog wel andere site aftezoeken maar het meeste deze site.eentje van www.overdevest-audio.nl daar zijn ze nu in de aanbieding
zijn wel leuke dingentjes voor de prijs hij is van het merk nightbox en hij heet fogstar niet al te overtuigende naam maar goed.
Topic: rookmachine kapot? (25-3-2003 14:43:00)
zijn wel leuke dingentjes voor de prijs hij is van het merk nightbox en hij heet fogstar niet al te overtuigende naam maar goed.jah dat weet ik nu ook jah maar ik heb ondertussern alweer een nieuwe goede en mooie rookmachine gekocht.
Topic: gekleurde rook (24-3-2003 15:06:00)das ..... et leek me wel leuk om gekleurde rook te hebbe maar als et niet kan hep ik pech
Topic: rookmachine kapot? (24-3-2003 13:52:00)
ja maar daar is het nu te laat voor