Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Disco company

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 13 bijdrage(n) van Disco company (Pagina: 1 van 2)

Topic: Probleem met lamp Eurolite TS-7B lamp (4-7-2011 19:08:00)
Pas zelfde probleem gehad met de lamp die niet aan wou. Na doormeten gezien dat de traic kapot was. Nieuwe ingezet en de lamp werkt weer perfect laugh :D
Topic: Slechtste ervaring (24-9-2004 23:52:00)
mijn slechtste ervaring is bij een schoolfeest geweest.
Alles was perfect. de aula liep al lkkr vol. totdat na 30 minuten de 4000W versterker van die school ermee kapte laugh :D . na een beetje gprut met nieuwe zekeringe toch maar besloten het feest te beëindigen angry , Want zosnel een 4000W versterker ergens vandaan plukken doe je niet zo snel sneaky :V
Topic: Klik (3-5-2003 22:05:00)
als je alles op een andere groep zet helpt niet het komt toch meestal weer bij de zelfde stoppenkast bij elkaar shocked 8O
Topic: gekleurde rook (5-4-2003 22:45:00)
misgien door gemors met et drinke??
Topic: gekleurde rook (28-3-2003 19:16:00)
he dré volgens mij kan hier wel zo'n leuk slotje op. wink ;)
Topic: rookmachine kapot? (25-3-2003 21:37:00)
wat de ..... shocked 8O wat un ... winkel zeg maar ze hebben wel leuke spullen en het ligt bij mij in de buurt happy :) maar als ik et veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper kan krijgen vind ik de echt ................ angry ik zit ook altijd deze site aftespeuren voor leuke lampen ik zit ook nog wel andere site aftezoeken maar het meeste deze site.
Topic: rookmachine kapot? (25-3-2003 19:06:00)
eentje van www.overdevest-audio.nl daar zijn ze nu in de aanbieding happy :) zijn wel leuke dingentjes voor de prijs hij is van het merk nightbox en hij heet fogstar niet al te overtuigende naam maar goed.
Topic: rookmachine kapot? (25-3-2003 14:43:00)
jah dat weet ik nu ook jah maar ik heb ondertussern alweer een nieuwe goede en mooie rookmachine gekocht.
Topic: gekleurde rook (24-3-2003 15:06:00)
das ..... et leek me wel leuk om gekleurde rook te hebbe maar als et niet kan hep ik pech sad :(
Topic: rookmachine kapot? (24-3-2003 13:52:00)
ja maar daar is het nu te laat voor razz :p