Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Soundmen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 33 bijdrage(n) van Soundmen (Pagina: 1 van 4)

Topic: Bandpasskast dubbel 18'' ( MSP18B ) (20-9-2006 19:53:00)
hej ivo,

alweer nieuwe tekeningen erbij? laugh :D

ik ben erg benieuwd misschien heb ik zelf ook wel interesse!

succes
Robert
Topic: Een line array bouwen. (5-9-2006 20:52:00)
ja idd zeer netjes. ik hoop hem een keer te mogen horen hoewel ik niet bepaald uit de buurt kom...maar toch happy :)

echt zeer knap!!!!

succes verder!

groet
Robert
Topic: ev 1824m (4-9-2006 21:08:00)
zou je me een idee kunnen geven wat ik ernog meer in die kast zou kunnen zetten ?

bijvoorbeeld 15" met een vermogen van? en hoog ?

dan weet ik of ik er zelf nog iets nuttigs mee zal doen happy :)

dank je wel!
Topic: ev 1824m (28-8-2006 22:02:00)
hej daniel,

ontzettend bedankt! nu heb ik een mooi inzicht gekregen wat er in deze kast moet.
wat mij echter wel opviel is dat het een kleine kast is voor p.a. of ligt dat aan mij?

gtz
Robert
Topic: ev 1824m (27-8-2006 20:38:00)

prosoundandlight schreef:

Ik zit nog steeds in het buitenland, dus veel detail kan ik niet geven. Ik weet echter wel een paar dingen uit het hoofd.

Deze mid-drivers vinden hun oorsprong in de Sentry 3 kasten van Electro voice. Misschien brengt dat als zoekterm meer op.

105dB/1W/m ; en ik dacht iets van een rond de 180Hz tot 8000 en een beetje, maar ik ben niet zeker.
weet je zeker dat het de sentry serie is want daar vind ik tot nu toe alleen maar studio boxen van. en aan het formaat van de speakers te zien laugh :D
Topic: ev 1824m (27-8-2006 15:12:00)

ivo2 schreef:

https://www.iven.nl/afbeeldingen/1824M.pdf
hoi ivo2

BEDANKT!!! ik ga zo eens kijken in je webshop wat er allemaal bij komt kijken aan andere speakers en filters etc.

zodra ik een idee heb in wat vorn kast ze gaan meld ik me. (bouwtekeningen waar deze speakers in hebben gezeten/bijpassen zijn altijd welkom)

trouwens heb je er zelf ook ervaring mee?
Topic: ev 1824m (27-8-2006 13:45:00)
dank je!

nu komen de volgende newbie vragen een beetje vrees ik.
als je bas filter tot ong. 180 hz dan nemen de "bassen"van je toppen het over vanaf 180 hz en die filter je intern tot 400 hz? in die volgorde?

en is 60 watt zoals er staat omgschreven iets? want ik weet ong. wel het totale vermogen van een kast maar hoe het nou in de kast zelf zit maar verhoudingen ben ik nog niet geheel thuis.
Topic: ev 1824m (26-8-2006 22:44:00)
hej

bedankt voor je reactie! ik zal verder gaan zoeken nu ik iets meer weet en het zeker hier melden!
Topic: ev 1824m (25-8-2006 19:09:00)
hallo,

een tijd geleden heb ik ev 1824M speakers gekregen maar ik kan er helemaal niets over vind kwa vermogen of iets.

google heeft me in de steek gelaten en ook hier met de zoekfunctie ben ik er niet op voorruit gegaan.

heeft 1 van jullie een idee wat deze speakers aan vermogens kunnen? of algemene informatie.

Want het idee is zelf topkasten te gaan bouwen maar weten met wat vorn hoogtoners je gaat werken is wel heel makkelijk.

alvast bedankt
Topic: De bouw van 2x dubbel 18" bandpass kasten. (12-4-2006 12:05:00)

pascal schreef:

soundmen schreef:

aha kijk aan, zoou je die tekening online willen gooien ?

dank je
www.iven.nl wink ;)
kijk aan :)