Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Xavier
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 12 bijdrage(n) van Xavier (Pagina: 1 van 2)
Topic: Krachtstroom 19" (11-4-2008 12:25:00)
www.new-line.nl/v/10994 Hoeven geen dure te zijn want die haal je niet meer los.Niet duur maar toch zeker wel een degelijke. Zeker omdat door deze stekker standaard hogere ampere zullen lopen.
Zoniet dan vraag ik me het nut van de verdeler af. Soms is het ook nog wel eens zo dat een verdeler maar 1 wcd per automaat heeft. De stekker die je nu aan geeft mag maar 10A continu hebben. Ik zou dus wel voor, dan maar iets duurdere, goed stekkers gaan.@ Ronny je hebt helemaal gelijk, mijn excuses voor de verkeerde info.
Een duurdere lees betere is in deze gevallen inderdaad veiliger.Topic: Krachtstroom 19" (8-4-2008 15:32:00)
Klopt zo kun je toch altijd flexibel blijven ook wanneer er geen 380V voor handen is.
Topic: Krachtstroom 19" (11-4-2008 08:39:00)Ronny B schreef:
Xavier schreef:
[EDIT schreef:Uiteraard ook:www.new-line.nl/v/10994 Hoeven geen dure te zijn want die haal je niet meer los.
Zoniet dan vraag ik me het nut van de verdeler af. Soms is het ook nog wel eens zo dat een verdeler maar 1 wcd per automaat heeft. De stekker die je nu aan geeft mag maar 10A continu hebben. Ik zou dus wel voor, dan maar iets duurdere, goed stekkers gaan.
Een duurdere lees betere is in deze gevallen inderdaad veiliger.
Je kunt het ook makkelijker houden volgens mij.
Waarom geen 19"powerrack maken? Hiermee ben je dan ook nog stukken flexibeler.
Alle stekkers netjes aan de voorkant zowel 1x input(380V) als 3x of 6x output (230V)
1x www.new-line.nl/v/10896
1x www.new-line.nl/v/12912 of hoger natuurlijk
1x www.new-line.nl/v/5611 (of voor geboord)
3/6x www.new-line.nl/v/5038
Je moet uiteraard wel zin hebben in een klusje.
[EDIT]
Uiteraard ook:
www.new-line.nl/v/10994 Hoeven geen dure te zijn want die haal je niet meer los.
Metertje of 3 van deze www.new-line.nl/v/24253
Topic: AG Audio Pro nieuw? (20-3-2007 08:30:00)Waarom geen 19"powerrack maken? Hiermee ben je dan ook nog stukken flexibeler.
Alle stekkers netjes aan de voorkant zowel 1x input(380V) als 3x of 6x output (230V)
1x www.new-line.nl/v/10896
1x www.new-line.nl/v/12912 of hoger natuurlijk
1x www.new-line.nl/v/5611 (of voor geboord)
3/6x www.new-line.nl/v/5038
Je moet uiteraard wel zin hebben in een klusje.
[EDIT]
Uiteraard ook:
www.new-line.nl/v/10994 Hoeven geen dure te zijn want die haal je niet meer los.
Metertje of 3 van deze www.new-line.nl/v/24253
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat die nieuwe toppen slecht (zouden) klinken!
Ik heb ze van te voren gehoord bij Michael en ze waren echt strak, klonken super.
Misschien door samenloop van omstandigheden dat e.e.a. niet goed ingesteld stond of verkeerd aangesloten.
Ikzelf heb HCA versterkers en toppen van AG en tot op heden GEEN ENKELE klacht over.
Ik zal zeker in de rij staan wanneer de nieuwe toppen in de verkoop gaan.
Tja en het verkeer in Nederland kan heel raar zijn dat weten we denk ik allemaal wel.
Hoe dan ook jammer dat er negatief commentaar is ontstaan rond het merk AG Audio Pro.
Ik heb er dan ook vertrouwen in dat MHS (Michael) zal komen met een correcte demo welke het merk helemaal ten goede zal komen en het negatief commentaar teniet zal doen.
Michael je kunt me inschrijven voor je demo trouwens, krijg je namelijk niet te pakken per telefoon.
Topic: AG Audio Pro nieuw? (19-3-2007 11:36:00)Ik heb ze van te voren gehoord bij Michael en ze waren echt strak, klonken super.
Misschien door samenloop van omstandigheden dat e.e.a. niet goed ingesteld stond of verkeerd aangesloten.
Ikzelf heb HCA versterkers en toppen van AG en tot op heden GEEN ENKELE klacht over.
Ik zal zeker in de rij staan wanneer de nieuwe toppen in de verkoop gaan.
Tja en het verkeer in Nederland kan heel raar zijn dat weten we denk ik allemaal wel.
Hoe dan ook jammer dat er negatief commentaar is ontstaan rond het merk AG Audio Pro.
Ik heb er dan ook vertrouwen in dat MHS (Michael) zal komen met een correcte demo welke het merk helemaal ten goede zal komen en het negatief commentaar teniet zal doen.
Michael je kunt me inschrijven voor je demo trouwens, krijg je namelijk niet te pakken per telefoon.
Michael heb jij een nieuw telefoonnummer?
Probeer je al een paar dagen te bereiken maar helaas...
Ik hoor wel van je.
Topic: AG Audio Pro nieuw? (8-2-2007 13:28:00)Probeer je al een paar dagen te bereiken maar helaas...
Ik hoor wel van je.
Nice dat dit topic na bijna 1 jaar weer terug komt!
Zelf ben ik een tevreden gebruiker van AG Audio Pro!
Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar de nieuwe producten die gaan komen, we wachten maar geduldig af...
Het jammere is inderdaad dat de website niet up-2-date is en enkel in het Frans.
Topic: AG Audio Pro nieuw? (29-5-2006 11:45:00)Zelf ben ik een tevreden gebruiker van AG Audio Pro!
Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar de nieuwe producten die gaan komen, we wachten maar geduldig af...
Het jammere is inderdaad dat de website niet up-2-date is en enkel in het Frans.
Heej powersound,
Goede vakantie gehad hoop ik?....
Bedankt voor de reactie!
Ik wacht gewoon nog even af en zal tegen die tijd nog wel eens zien! Jou ervaringen zijn dus goed met deze amps?
Topic: AG Audio Pro nieuw? (23-5-2006 10:18:00)Goede vakantie gehad hoop ik?....
Bedankt voor de reactie!
Ik wacht gewoon nog even af en zal tegen die tijd nog wel eens zien! Jou ervaringen zijn dus goed met deze amps?
mmm doe mij ook maar amps van 35kg hoor ipv die digam's.
Slechter voor de rug maar beter voor het gehoor
Het is idd made in China zoals mij scherp is opgevallen
Maar het ontwerp is wel Frans tenminste zo lijkt het wel.
Of denken jullie dat het een OEM bak is?
Nouja de foto's waren leuk bedankt daarvoor!
Hopelijk komt powersound snel terug van zijn vakantie, ik ben benieuwd naar zijn verhalen!
Topic: AG Audio Pro nieuw? (19-5-2006 10:05:00)Slechter voor de rug maar beter voor het gehoor
Het is idd made in China zoals mij scherp is opgevallen

Maar het ontwerp is wel Frans tenminste zo lijkt het wel.
Of denken jullie dat het een OEM bak is?
Nouja de foto's waren leuk bedankt daarvoor!
Hopelijk komt powersound snel terug van zijn vakantie, ik ben benieuwd naar zijn verhalen!
Ok ik proef hier verschillende meningen in ieder geval iedereen bedankt voor de reacties.
Ik heb inmiddels ook gesproken met een verdeler in Belgie net over de grens bij mij.
Hij heeft zelf (natuurlijk) ook Pro Light&Sound verhuur bedrijf.
Toch wel een grote jongen zoals ik heb gezien!
20 HCA 3.0 en zo'n 20 HCA 6.0 Amps en de bijbehorende luidsprekers.
Hij heeft mij ook erop attent gemaakt dat er inderdaad veel kopieen rondgaan over de wereld van verschillende fabriekanten. Het verhaal met het personeel e.d wordt ook door hem bevestigd! Binnenkort doet hij de 20 HCA 3.0 amps de deur uit voor een nieuwe ?!? versie of zwaardere van AG dat verhaal heb ik niet zo goed begrepen.
De app gaat al enkele jaren met hem mee op tour en vertrouwd deze app boven JBL en AD-systems. Binnenkort krijg ik een demo dus dan vertel ik mijn verhaal hier daarover.
Zoals ik lees zijn er zover dus geen echte tekort komingen aan deze app zover mijn Frans dat toelaat om alles te lezen. Er wordt gewerkt met kwaliteits producten en niet met D*P spul. Enigste minpunt zou het gewicht kunnen zijn want ze zijn loodzwaar.
Alles wordt in eigen fabriek gemaakt in Frankrijk en niet in Chinatown.
Ik wacht nog even de posts af van Powersound...
Greetzzzzz
Topic: AG Audio Pro nieuw? (18-5-2006 15:11:00)Ik heb inmiddels ook gesproken met een verdeler in Belgie net over de grens bij mij.
Hij heeft zelf (natuurlijk) ook Pro Light&Sound verhuur bedrijf.
Toch wel een grote jongen zoals ik heb gezien!
20 HCA 3.0 en zo'n 20 HCA 6.0 Amps en de bijbehorende luidsprekers.
Hij heeft mij ook erop attent gemaakt dat er inderdaad veel kopieen rondgaan over de wereld van verschillende fabriekanten. Het verhaal met het personeel e.d wordt ook door hem bevestigd! Binnenkort doet hij de 20 HCA 3.0 amps de deur uit voor een nieuwe ?!? versie of zwaardere van AG dat verhaal heb ik niet zo goed begrepen.
De app gaat al enkele jaren met hem mee op tour en vertrouwd deze app boven JBL en AD-systems. Binnenkort krijg ik een demo dus dan vertel ik mijn verhaal hier daarover.
Zoals ik lees zijn er zover dus geen echte tekort komingen aan deze app zover mijn Frans dat toelaat om alles te lezen. Er wordt gewerkt met kwaliteits producten en niet met D*P spul. Enigste minpunt zou het gewicht kunnen zijn want ze zijn loodzwaar.
Alles wordt in eigen fabriek gemaakt in Frankrijk en niet in Chinatown.
Ik wacht nog even de posts af van Powersound...
Greetzzzzz
Heej Luc,
bedankt voor je reactie!
Ik ga er eens achteraan!
Maar jij was/bent dus tevreden over dit merk?
gr
bedankt voor je reactie!
Ik ga er eens achteraan!
Maar jij was/bent dus tevreden over dit merk?
gr