Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Lucske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 14 bijdrage(n) van Lucske (Pagina: 1 van 2)
Topic: Carnaval 2009 (14-12-2008 17:20:00)Maastricht is met carnaval nou niet bepaald representatief voor de rest van Nederland. Eigenlijk, 90% van de nummers die in dit topic genoemd worden, zullen in Maastricht niet eens horen zijn.In Limburg weten ze 100x beter hoe je carnaval moet vieren dus ga niet zeiken,
Met jullie apres-ski muziek dat noem ich geen carnaval
Topic: Boxen aansluiten met line kabel? (1-7-2008 18:17:00)
Sgrovert schreef:
djlimburg schreef:
na de 11-11 kan ik waarschijnlijk wel wat meer zeggen (als ik in maastricht ben geweest)Met jullie apres-ski muziek dat noem ich geen carnaval
Is het mogelijk om een paar boxen aan te sluiten(van versterker naar boxen) met een gewone jack line kabel zonder dat dit problemen oplevert?
Mvg
Luc
Topic: gezondheidsgevolgen rookmachine (9-2-2008 11:23:00)Mvg
Luc
De vloeistof die wordt gebruikt is op waterbasis.
Maar zijn hier al eens eerder onderzoeken naar geweest?
Topic: gezondheidsgevolgen rookmachine (8-2-2008 21:02:00)Maar zijn hier al eens eerder onderzoeken naar geweest?
Ik heb even een vraag over de gezondheidgevolgen die eer rookmachine kunnen hebben, ik sta namelijk gemiddeld ongeveer 45 minuten per dag muziek te draaien.
hierbij heb ik altijd de rookmachine aan hiermee spuit ik om de zoveel tijd zodat er een lichte nevel hangt, nu vraag ik me af of dit schadelijk is voor je gezondheid, dit omdat ik merk dat ik na zo'n tijdje draaien een hele droge keel krijg en soms zelfs duizelig. Weet iemand wat voor een effect dit op je gezondheid heeft.
Topic: Ruis op kanaal mengpaneel (23-11-2007 17:36:00)hierbij heb ik altijd de rookmachine aan hiermee spuit ik om de zoveel tijd zodat er een lichte nevel hangt, nu vraag ik me af of dit schadelijk is voor je gezondheid, dit omdat ik merk dat ik na zo'n tijdje draaien een hele droge keel krijg en soms zelfs duizelig. Weet iemand wat voor een effect dit op je gezondheid heeft.
Probeer eens zo'n groundloop isolator ertussen te zetten.
Heeft bij mij geholpen!
www.new-line.nl/v/12698
Topic: Carnavals muziek 2006?! (21-2-2006 15:17:00)Heeft bij mij geholpen!
www.new-line.nl/v/12698
carnavalsmuziek?? jullie weten niet eens hoe je carnaval viert en laat staan de muziek iemand van limburg of n-brabant die weet pas wat carnaval is
Topic: hoe moet ik het aansluiten?? (28-1-2006 15:18:00)
maar rene als ik een zware koop blaas ik met 2 versterkers weer mijn boxen op
Topic: hoe moet ik het aansluiten?? (27-1-2006 16:56:00)
maar ik kan het ook gewoon op een palladium 1600 en doe nmety de x-over in de box??
Topic: hoe moet ik het aansluiten?? (27-1-2006 16:51:00)hoef ik dan geen x-over
los erbij te zetten??
Topic: hoe moet ik het aansluiten?? (27-1-2006 16:40:00)los erbij te zetten??
ik heb nu 2 topjes de rw 12 vn dap nu wou ik daar twee rw 18b's bij kopen maar er staat dat er een crossover in zit kan ik nu de boxen aansluiten met de x-over in de box en met 2 versterkers??