Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dazzle
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 12 bijdrage(n) van Dazzle (Pagina: 1 van 2)
Topic: Nieuwe chaser... welke van deze? (3-5-2005 14:26:00)
Ik heb dus de ShowTec Easy Chase en ben hier er te spreken over. Inderdaad dimmen kan niet en ook zelfprogramma's maken niet, maar voor 4 parren lijkt me dat ook niet echt nodig. Voor mij de ideale oplossing: goedkoop en werkt prima!!
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (24-1-2005 14:04:00)Dat is wat ik bedoel ja! Humz ok, lijkt me geen succes dan!
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (24-1-2005 13:41:00)Ok, laat maar! Heb geen zin om de situatie opnieuw uit te leggen. Ik zal wel schoenen met stalenneuzen aantrekken
Hopelijk zijn er nog wel mensen die ervaring hebben met de Stagefluter en hierover wat advies zouden willen geven?
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (24-1-2005 12:29:00)
Hopelijk zijn er nog wel mensen die ervaring hebben met de Stagefluter en hierover wat advies zouden willen geven?
Iedereen die advies heeft gegeven: bedankt! Jammer genoeg moeten sommige mensen weer vervelend doen, maar goed ze zullen er wel lol aan hebben ofzo?!
Naar aanleiding van de adviezen toch maar op zoek naar PAR's. Nu kwam ik in mijn zoektocht ook een tweedehands Stagefluter tegen met een Botex DC-P4 aansturing. Wat denken jullie daarvan? Qua kosten is het wat voordeliger dan de PAR's met besturing, maar ik heb geen idee hoe het effect is van dit apparaat?!
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (14-1-2005 19:08:00)Naar aanleiding van de adviezen toch maar op zoek naar PAR's. Nu kwam ik in mijn zoektocht ook een tweedehands Stagefluter tegen met een Botex DC-P4 aansturing. Wat denken jullie daarvan? Qua kosten is het wat voordeliger dan de PAR's met besturing, maar ik heb geen idee hoe het effect is van dit apparaat?!
FF nagekeken hij is sowieso maar 200W per kanaal, dus dat gaat lastig worden...
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (14-1-2005 15:42:00)Ok bedankt! Dat lichtorgel is 300W per kanaal, dus drie PAR's van 300W zou dan kunnen. Mits het voldoet aan de voorwaarden van Victor. Ik zal het eens uitzoeken ;)
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (14-1-2005 15:21:00)Jammer dat er mensen zijn die zo slecht lezen! Beetje vervelend om meerdere keren hetzelfde verwijt te krijgen terwijl je dit al verklaard hebt.
Maar goed, voor de rest bedankt voor de tips. Ik heb inmiddels te horen gekregen dat er in het plafond (boven het systeemplafond) 2 of 3 PAR's zitten! Zo lost het basisverlichtings probleem zich vanzelf al een beetje op
Dan weer een newbie vraag: kan je die PAR's ook aansturen via een normaal looplicht of lichtorgel (om verder hier geen kosten aan te hebben dus, want dit is aanwezig)?
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (14-1-2005 09:54:00)
Maar goed, voor de rest bedankt voor de tips. Ik heb inmiddels te horen gekregen dat er in het plafond (boven het systeemplafond) 2 of 3 PAR's zitten! Zo lost het basisverlichtings probleem zich vanzelf al een beetje op
Dan weer een newbie vraag: kan je die PAR's ook aansturen via een normaal looplicht of lichtorgel (om verder hier geen kosten aan te hebben dus, want dit is aanwezig)?
DJ. T> Ik zou zeggen lees mijn laatste reply aan sylvia even! Dat geld ook als reactie op jou berichtje ;)
Verder allemaal bedankt!
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (12-1-2005 15:11:00)Verder allemaal bedankt!
Sylvia> Die hebben we dus al.....alleen een ander soort. Het enige wat ik wil weten of er nog mensen zijn met andere oplossingen of tips waarmee ik iets kan. Jou tip was erg zinvol en uitgebreid (dank daarvoor). Ik probeer nu gewoon zoveel mogelijk info te verzamelen om een beslissing te nemen.
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (12-1-2005 14:53:00)Er hangen twee stoplichten, maar dat is inderdaad aan of uit en zonder dimmer. 100 man gaan we echt wel redden, maar een groot deel daarvan zit/staat aan de bar, dus op dat deel van 50m2 zal inderdaad eerder 50 man staan. Verlichting is er dus ook vanuit de bar een beetje.
6x60W volstaat volgens jullie dus niet als basisverlichting? Nog meer mensen met tips??
Alvast bedankt allemaal ;)
6x60W volstaat volgens jullie dus niet als basisverlichting? Nog meer mensen met tips??
Alvast bedankt allemaal ;)