Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Poelmans
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 32 bijdrage(n) van Poelmans (Pagina: 1 van 4)
Topic: Het bouwen van een case (29-12-2006 16:28:00)Neem van mij aan dat niet iedereen een CNC heeft. Het antwoord van het kopieerfreesje vond ik veel nuttiger, dank u!Topic: Het bouwen van een case (29-12-2006 11:49:00)Nope.
Bij de levering inbegrepen is: Printje + Pitch fader. THAT'S IT! De andere onderdeeltjes (potmeter, led + beugel) moeten omgezet worden.Niet dat dat superveel werk is... Moesten ze de pitch fader los leveren was je langer bezig (tenzij je echt een goeie soldeerpomp hebt). Een ledje, potmeter en kabeltjes omsolderen is zo gepiept. En je kan er in passant een blauwe LED inzetten
Topic: Het Denon DND4500-topic (23-6-2005 23:42:00)
JeroenVDV schreef:
Staat letterlijk in de post boven jouw post:Cyberdance:
Haal je dat er dan gewoon met de losse hand uit? (aftekenen en daartegenaf frezen), of heb je iets geleidersysteemachtigs bedacht?
Topic: Het bouwen van een case (28-12-2006 19:47:00)Haal je dat er dan gewoon met de losse hand uit? (aftekenen en daartegenaf frezen), of heb je iets geleidersysteemachtigs bedacht?
Supercoole binnenrekjes!
Maar hoe heb je dat groef-tand systeem gemaakt voor het stapelen? De groef vanboven denk ik dat mogelijk is met een bovenfrees? Maar de tand die erin past aan de onderkant is me een raadsel ;)
Mvg
Topic: Ervaringen B2092A? (18-8-2005 10:41:00)Maar hoe heb je dat groef-tand systeem gemaakt voor het stapelen? De groef vanboven denk ik dat mogelijk is met een bovenfrees? Maar de tand die erin past aan de onderkant is me een raadsel ;)
Mvg
Ik ben al ff aan het uitkijken naar de release van de Behringer B2092A: die subwoofer voor onder de truth's. Juist nog ff naar dré gemaild en blijkt dat z'n eerste levering al uitverkocht is.
Heeft dan iemand al gebruikservaringen? Is dit subje zijn geld waard?
Topic: Het Denon DND4500-topic (28-6-2005 00:02:00)Heeft dan iemand al gebruikservaringen? Is dit subje zijn geld waard?
Ik heb het dan ook alleen over 'eraan denken'. Blijkbaar heeft de CMX dus ook grove minpunten.. Maar ben dan ook een denon gebruiker en heb nooit eerder een CMX aangeraakt.
Maar ik en nog een heel leger verhuurders en DJs uit mijn geburen kijken met heimwee terug naar de tijd dat je de 2100 nog nieuw kon kopen: da was een CD speler zonder grove minpunten die je naam in de weg zaten (je techniek groof tarten spelen en/of fouten op het weergeven van het signaal dus...)
De 2100 is ook niet perfect: verleden vrijdag pakte ie sommige CDs niet, maar dat waren extreme temperaturen in combinatie met een veel te hermetisch afgesloten discobar-flightcase. En ok, de key-adjust werktte niet goed, maar stond toen in zijn kinderschoenen, dus je mistte het niet, de scratch functie hetzelfde...
Maar de primaire functies waren in orde: alle CDs lezen, cue punten nauwkeurig tot op een frame in te stellen, snelle loop, ... Iets wat over nieuwe denons niet meer gezegd kan worden.
Topic: zwalpen van de platter v.e. technics? (25-6-2005 11:39:00)Maar ik en nog een heel leger verhuurders en DJs uit mijn geburen kijken met heimwee terug naar de tijd dat je de 2100 nog nieuw kon kopen: da was een CD speler zonder grove minpunten die je naam in de weg zaten (je techniek groof tarten spelen en/of fouten op het weergeven van het signaal dus...)
De 2100 is ook niet perfect: verleden vrijdag pakte ie sommige CDs niet, maar dat waren extreme temperaturen in combinatie met een veel te hermetisch afgesloten discobar-flightcase. En ok, de key-adjust werktte niet goed, maar stond toen in zijn kinderschoenen, dus je mistte het niet, de scratch functie hetzelfde...
Maar de primaire functies waren in orde: alle CDs lezen, cue punten nauwkeurig tot op een frame in te stellen, snelle loop, ... Iets wat over nieuwe denons niet meer gezegd kan worden.
Dré schreef:
Reind schreef:
Print word toch gewoon helemaal compleet geleverd met alles er op en er aan?Bij de levering inbegrepen is: Printje + Pitch fader. THAT'S IT! De andere onderdeeltjes (potmeter, led + beugel) moeten omgezet worden.
Yo, altijd software updates gedaan... Maar hij is gewoon trager. Zo een dingen merk je wel als je telkens het onderste uit de kan probeert te halen ;)
Moest het simpelweg aan de software updates liggen dan zou de gemiddelde verhuurder die weet waarmee ie werkt er ook niet zo ontevreden van zijn e ;) Ik heb al meerdere oer-denon fans luidop horen denken om naar de pioneer CMX over te schakelen...
Volgens mij moet denon zich gewoon eens serieus gaan herpakken met hun professionele CD speler range... En hopelijk hebben ze dit nu gedaan? (Misschien daarom dat het model er zo gelijkaardig uitziet, en dat het hardware improvements zijn die niet op te lossen zijn met updates? Time will tell)
Topic: Het Denon DND4500-topic (23-6-2005 17:02:00)Moest het simpelweg aan de software updates liggen dan zou de gemiddelde verhuurder die weet waarmee ie werkt er ook niet zo ontevreden van zijn e ;) Ik heb al meerdere oer-denon fans luidop horen denken om naar de pioneer CMX over te schakelen...
Volgens mij moet denon zich gewoon eens serieus gaan herpakken met hun professionele CD speler range... En hopelijk hebben ze dit nu gedaan? (Misschien daarom dat het model er zo gelijkaardig uitziet, en dat het hardware improvements zijn die niet op te lossen zijn met updates? Time will tell)
enfin ja, iedere CDspeler heeft idd minpunten, maar die van de 2100 zijn eerder kleine euvels waar je weinig last van hebt. Terwijl de 4000 zijn loop functie te traag werkt, en soms zelfs op zen eentje beslist om vollenteut ruis op de uitgang te zetten. Of vergeet zijn anti shock memory leeg te maken waardoor je 10 secs van de vorige CD hoort!
De 6000 zijne seek werkt onnauwkeurig, die verspringt soms meerdere frames.
En de 3000 + 5000 pakken copy controlled niet aan.
Om dus te zeggen dat ik idd zit te wachten op een 'waardige' opvolger voor mijn favoriete beestje: de 2100
Ben trouwens al menig verhuurder of DJ tegengekomen die mijn mening volledig deelt.
Topic: Het Denon DND4500-topic (23-6-2005 09:17:00)De 6000 zijne seek werkt onnauwkeurig, die verspringt soms meerdere frames.
En de 3000 + 5000 pakken copy controlled niet aan.
Om dus te zeggen dat ik idd zit te wachten op een 'waardige' opvolger voor mijn favoriete beestje: de 2100

Ben trouwens al menig verhuurder of DJ tegengekomen die mijn mening volledig deelt.
Oh dus toch ;) Ben er razend benieuwd naar, aangezien de laatste denons (alle nieuwere als de 2100 en 9000) wel allemaal minpunten hadden...
Topic: zwalpen van de platter v.e. technics? (23-6-2005 09:13:00)Heh? jullie kunnen de pitch fader appart verkrijgen?
Want toen ik die pint over de SL van m'n vaste verhuurfirma had gemorst had ik een hele pitchprint aan mijn been: Dut fader + print, zonder andere onderdelen. En het is niet dat de baas van die firma mij int zak had gezet want heb de fader zelf besteld + vervangen ;)
Die print kostte mij toen 30 euro...
@nijhuisr: met wat maak jij zo een fader schoon? Dat heb ik toen ook geprobeerd met een paar middelen maar de resultaten waren niet echt bevredigend
. niet dat ie compleet stuk was, maar ik kreeg em ook niet compleet schoon
Want toen ik die pint over de SL van m'n vaste verhuurfirma had gemorst had ik een hele pitchprint aan mijn been: Dut fader + print, zonder andere onderdelen. En het is niet dat de baas van die firma mij int zak had gezet want heb de fader zelf besteld + vervangen ;)
Die print kostte mij toen 30 euro...
@nijhuisr: met wat maak jij zo een fader schoon? Dat heb ik toen ook geprobeerd met een paar middelen maar de resultaten waren niet echt bevredigend
. niet dat ie compleet stuk was, maar ik kreeg em ook niet compleet schoon