Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Kevin_S

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 23 bijdrage(n) van Kevin_S (Pagina: 1 van 3)

Topic: Boodschappen in muziek bij achteruit afspelen (6-7-2005 12:50:00)
Je moet ook wel redelijk sociaal gestoord zijn om constant naar achterstevoren gedraaide muziek te luisteren om satanische boodschappen te vinden. happy :)
Nu niet denken dat dit mijn bezigheid is he razz :p Die vriend waar ik het daarmee over had zei dat ik eens moest luisteren naar dat liedje achteruit afgespeeld. En hij zal het ook wel weer via via gehoord hebben.
Topic: Boodschappen in muziek bij achteruit afspelen (5-7-2005 23:34:00)

sandervandermaat schreef:

massamoord
en als je dat niet andersom doet klinkt het zo?
droom assam?
Nee omgedraaid is het: Oma's aan de top
Topic: Boodschappen in muziek bij achteruit afspelen (5-7-2005 21:25:00)

Wesley vd H schreef:

Zou er iemand op een of andere manier dit kunnen laten horen? Want ik heb en het lied niet hier, en geen mogelijkheid deze achteruit af te spelen.
Ik zal het opnemen en proberen te uploaden maar mijn internet uploadlimiet is overschreden en is nu vertraagd tot telefoonlijn dus het zal wel langzaam gaan... maar ik zal het proberen!

Wat john zegt kan ook natuurlijk ;)

mvg,

Kevin
Topic: Boodschappen in muziek bij achteruit afspelen (5-7-2005 21:06:00)
Hoi,

Ik had het net met iemand over een bepaald onderwerp en het ging er over dat als je bepaalde liedjes achteruit afspeelt dat er boodschappen in verborgen zitten... Ik weet niet hoe je dit precies noemt maar ik vind het eigenlijk best wel raar. Doen ze dit met opzet of is dit per ongeluk of toeval? Je moet bijvoorbeeld het liedje Oma's aan de top van K3 maar eens van voor naar achter afspelen. Dan krijg je volgende dingen te horen:

Grote massamoord
Grote massamoord
Godverdomme leuk
God die laat je zit

En bijvoorbeeld in het nummer "Queen - Another one bites the dust" hoor je rond de 70 sec: "It's fun to smoke Marihuana"

Misschien hoor je het ook wel omdat je er op gaat letten maar toch vind ik het raar.

Ik weet niet of het iets is voor op dit forum maar de moderators zullen het wel weghalen als het hier niet past happy :)

mvg,

Kevin
Topic: kopen 2e hands set (5-5-2005 20:18:00)
hoi,

Mijn site is helemaal outdated wink ;) Niks klopt meer en ik ga het zo snel mogelijk veranderen!

alle apparatuur die erop staat heb ik niet meer en is vervangen door ander materiaal.

o.a deze 2 RCF speakers, 2 DAP TL-1500, Numark DM1720SE, palladium P-1600.

Nee wij hebben geen licht. Dit huur ik gewoon waar ik mijn geluid ook huur.

mvg,

Kevin
Topic: kopen 2e hands set (2-5-2005 22:33:00)
ja ga ik ook nog doen wink ;)

Maar ik heb hier nog zoiets als ouders rondlopen en dus nog niet de mogelijkheid gehad om nog is zo hard te zetten en goed te luisteren:P dus waarschijnlijk morgen. Maar ik ben bang dat ik dan ineens aan 1 kant de hoge toon hoor wegvallen ofzo of heeft dit meer dan 10 sec nodig?

Clipleds zullen niet aangaan denk ik.. Heb niet echt het idee dat deze versterker te zwak is voor de speakers maar we zullen nog zien!

1000W AES zijn ze volgens de post van boy en 465RMS staat er achter op en de versterker is 800RMS dus ik weet de verhouding ook niet echt en wat klopt en wat niet.

Kevin
Topic: kopen 2e hands set (1-5-2005 16:01:00)
1000watt AES? moet ik dit ook zien als 1000watt RMS of minder? want ik dacht dat deze kasten 465RMS per stuk waren? Ik heb er nu een Palladium P-1600(2x800RMS) achter zitten maar heb hem nog niet op maximum gezet want denk dat ik ze dan opblaas?

Nu staat de gain op de palladium op 7,5 en als ik dan op het paneel volledig open zet en netjes op 0 blijf klinken ze nog super maar verder ben ik nog niet gegaan.

@boy: Trouwens hoe kom je aan deze specs enzo? want ik vind nergens specs van deze speaker...

Kevin
Topic: kopen 2e hands set (23-4-2005 21:35:00)
aha ok dus dan zou ik eigenlijk 4 geheel nieuwe kasten moeten maken en alles overzetten? dus ook nieuwe stof enzo? en dan de juiste volumes.

Lijkt me niet zo makkelijk want dan moet ik ook de printplaat en alle electronica die er achteraan tegen zit overplaatsen. Dan zal ik eens naar mijn oom moeten gaan om een paar mooie kastjes voor me te maken op het goede volume en dan alles erin overzetten.

Maar is dit niet vrij moeilijk? Of kan ik ook iets proberen met de huidige kasten waar ze nu al inzitten?

Kevin
Topic: kopen 2e hands set (22-4-2005 16:26:00)
hoi,

Ze zijn nog in zeer goede staat de speakers! Ik heb ze gekocht omdat ik ze toch wel verleidelijk vond en inderdaad omdat de naam RCF veel beter staat dan die van DAP. En ik moet zeggen dat er flink goed geluid uit kwam ook al zat er die rukversterker achter(mag al blij zijn als er 2x 150RMS uit kwam)

Dus binnekort een P-1200 of 1600 erachter en dan kan ik ze echt eens goed beluisteren happy :)

Ik vind het toch een vooruitgang op mijn set ook al zijn deze speakers ouder. Ze klinken gewoon lekker en de bass gaat ook goed met die 4 15 inch speakers. De hoge tonen zijn ook goed die eruit komen.. klinken veel zuiverder dan mijn K112 maar het engige probleem is de grote ja. Ze zijn gewoon erg groot maar er staan wieltjes onder.

@Rademakers: hoe zou ik dan 1 zo een kast in 2 kasten kunnen veranderen? Bedoel je dan de 2 15 inch apart in een kast en de 10 inch en 1 inch apart in een kast?

Kevin
Topic: kopen 2e hands set (21-4-2005 22:28:00)
hoi,

Ik heb nu sinds een maand ofzo de set maar zoals ik al had verwacht was de versterker die erbij zat niks echt helemaal ruk! 2 weke na de koop waren 6 condensators stuk, voedingstransfo stuk en alle stroom viel uit in het huis sneaky :V

Nu wou ik dus een nieuwe niet te dure versterker kopen... dus dan weet je al dat wel snel naar de DAP gaan kijken...

Mijn oog viel op de palladium P-1200 met 600RMS op 4ohm. Mijn speakers van RCF zijn 465RMS op 4ohm.

Zou dit een goede versterker zijn voor deze speakers? Ik heb zelf al ervaring met de P-900 en beviel me goed happy :)
De speakers zijn trouwens 2 RCF espace 600 zoals hierboven al vermeld.

verder heb ik trouwens het behringer tafeltje verkocht en mijn numarkje zelf gehouden happy :)

Kevin