Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van OneAss
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 22 bijdrage(n) van OneAss (Pagina: 1 van 3)
Topic: openluchtfestival: advies? (9-7-2004 12:57:00)
)
Ik weet dat bij een kenis, een sirius 24 rond de 100 kost voor een weekend...
Ohja,
als het gen MH's moeten zijn, voor 30€ kan ikje 4 The Winners beorgen, (2 van mij gratis, 2 van een vriend 15€ per stuk)dat zou niet slecht zijn! en voor de rest dan pars, strobo, rook, en wat effectbrol...
Kan je met de supervisor werken, Dries?Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 15:41:00)
Ik zie dat je maar 2 statieven hebt en 8m truss
Achter de artiesten oF ervoortja, dat vroeg ik me ook al af... ik denk ervoor, en dan die 4 fourbars die we ook hebben vanachter/opzij. Of heb je een andere suggestie?
Ik dacht opeens nog aan iets: we kunnen ook nog twee statiefjes krijgen met telkens 8 par36-spots. Wel zónder dimpack ofzo, maar wel met analoge sturing. Kunnen we dat ergens gebruiken, of is dat wat klein? Is dat bruikbaar als blinder, of is dat al helemaal belachelijk?
oké, geen probleem Dries. Toch bedankt dat je dat wou doen.
Ik ben hier een tijdje niet meer op het forum geweest, en blijkbaar al heel wat antwoorden gekregen. Bedankt iedereen! Ergens volgende week wordt normaal de knoop doorgehakt over wat (en bij wie) we nu precies gaan huren.
Wannes
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 15:59:00)Ik ben hier een tijdje niet meer op het forum geweest, en blijkbaar al heel wat antwoorden gekregen. Bedankt iedereen! Ergens volgende week wordt normaal de knoop doorgehakt over wat (en bij wie) we nu precies gaan huren.
Wannes
o ja, en een volgspot hebben we ook, en een supervisor stuurtafel.
en 16 par36 met analoge sturing
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 15:57:00)en 16 par36 met analoge sturing
kijk, ik moet ook nog eens overleggen met de rest van de organisatie, he.
Maar als het aan mij ligt, wordt het ongeveer dit:
16 pars op statieven (hebben we al)
nog eens 8 of 16 pars
4 scans (met dank aan Dries)
1 of 2 strobos
rook (een F80z hebben we ook, maar zal wel wat klein zijn)
10 meter truss
eventuele extra's, zoals FX, blinders of floorspots.
ik ben zodadelijk weg, dus ik ben pas ten vroegste vrijdag weer aanwezig op dit forum.. iedereen al bedankt voor de antwoorden!
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 15:51:00)Maar als het aan mij ligt, wordt het ongeveer dit:
16 pars op statieven (hebben we al)
nog eens 8 of 16 pars
4 scans (met dank aan Dries)
1 of 2 strobos
rook (een F80z hebben we ook, maar zal wel wat klein zijn)
10 meter truss
eventuele extra's, zoals FX, blinders of floorspots.
ik ben zodadelijk weg, dus ik ben pas ten vroegste vrijdag weer aanwezig op dit forum.. iedereen al bedankt voor de antwoorden!
ik geef je geen ongelijk, hoor Tiemen, maar zeg nu zelf: voor 30 euro meer, hebben we er 4 scans bij... dat is toch geen slechte zaak? Is misschien niet echt rock 'n roll, maar de fuif is dat ook niet he (nu ja, eigenlijk wel een beetje).
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 15:44:00)Dries Mees schreef:
Met sirius heb ik ervaring, maar met jands niet hoor( kheb hoogstens een fader omhoog geduwd
)Ik weet dat bij een kenis, een sirius 24 rond de 100 kost voor een weekend...
Ohja,
als het gen MH's moeten zijn, voor 30€ kan ikje 4 The Winners beorgen, (2 van mij gratis, 2 van een vriend 15€ per stuk)
Kan je met de supervisor werken, Dries?
tja, zo kan het natuurlijk ook... het publiek kan het waarschijnlijk niet veel schelen of er nu intelligent licht is of niet..
maar dat maakt het natuurlijk wel leuker voor mij
. Zou het stom zijn om slechts 2 scans of zo te nemen, of neem ik er dan beter geen enkele? Ik kan me voorstellen dat 2 scans zo'n beetje een indruk geven van 'wel willen maar niet kunnen'.
En ik zou het licht achteraan idd gewoon op statieven plaatsen, dat bespaart wel heel wat.
Aan de PA-toren willen we graag ook wat effectjes hangen (gewoon flowers enzo) voor de fuif.
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 14:54:00)maar dat maakt het natuurlijk wel leuker voor mij
. Zou het stom zijn om slechts 2 scans of zo te nemen, of neem ik er dan beter geen enkele? Ik kan me voorstellen dat 2 scans zo'n beetje een indruk geven van 'wel willen maar niet kunnen'.En ik zou het licht achteraan idd gewoon op statieven plaatsen, dat bespaart wel heel wat.
Aan de PA-toren willen we graag ook wat effectjes hangen (gewoon flowers enzo) voor de fuif.
die prijs die ik had geplaatst, kwam gewoon rechtstreeks van een website, en was dus niet bedoeld als 'dit moeten we hebben!'.
Blacklights lijken me bijvoorbeeld overbodig - zeker als't gewoon buizen zijn. En eigenlijk zouden we liever 10 meter truss hebben ipv 8.
En Dries, wat je doorstuurt ziet er wel interessant uit, maar ik heb enkele opmerkingen:
-Imagescans lijken mij hier niet echt op hun plaats
-blacklights: zie hierboven
-de som is hier wel duurder dan wat ik voorstelde - en dat zonder sturing..
Maar begrijp me niet verkeerd: ik apprecieer het heel erg wat je voor mij allemaal doet en wil doen. Ongelooflijk dat je zomaar wil komen helpen, en nog wat materiaal wil meenemen ook. Bedankt!!
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 13:50:00)Blacklights lijken me bijvoorbeeld overbodig - zeker als't gewoon buizen zijn. En eigenlijk zouden we liever 10 meter truss hebben ipv 8.
En Dries, wat je doorstuurt ziet er wel interessant uit, maar ik heb enkele opmerkingen:
-Imagescans lijken mij hier niet echt op hun plaats
-blacklights: zie hierboven
-de som is hier wel duurder dan wat ik voorstelde - en dat zonder sturing..
Maar begrijp me niet verkeerd: ik apprecieer het heel erg wat je voor mij allemaal doet en wil doen. Ongelooflijk dat je zomaar wil komen helpen, en nog wat materiaal wil meenemen ook. Bedankt!!
tja, maar met die 330 euro zitten we eigenlijk al aan de top van ons budget: als daar nog vervoer en BTW bijkomt, plus het moet al een dag op voorhand er staan (da's x 1,5), komen we al op ongeveer 650 euro..
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 13:22:00)vorig jaar hadden we trouwens 8 pars (eigenlijk 7, want 1 werkte niet) opgehangen aan een soort truss die in de sjorring hing - maar dat is misschien niet echt veilig (is dat wel legaal?). Je kan het een beetje zien op deze foto: users.tijd.com/~tdn64289/krotrock2004/fotosgroot/mindless1.jpg .
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 13:19:00)DJ Alexz schreef:
Waar ben je van plan dit allemaal te hangen?Ik zie dat je maar 2 statieven hebt en 8m truss
Achter de artiesten oF ervoor
Ik dacht opeens nog aan iets: we kunnen ook nog twee statiefjes krijgen met telkens 8 par36-spots. Wel zónder dimpack ofzo, maar wel met analoge sturing. Kunnen we dat ergens gebruiken, of is dat wat klein? Is dat bruikbaar als blinder, of is dat al helemaal belachelijk?