Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Fracktone
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Fracktone (Pagina: 1 van 14)
Topic: Denon DN-HC4500 doet het niet (11-6-2008 07:43:00)Ik ruk niets uit z'n verband.
Makkelijk om de fout richting Denon te schuiven en al helemaal als het geen product van hun is.
Online registreren doe je (of kan) namelijk bij PCDJ, als je dan niet wil dat bepaalde landen die een importeur hebben kunnen registreren ligt daar de fout.
Dat geld dus niet alleen voor Reflex maar ook voor andere producten.
Martin.Nou ja zeg, ik schuif helemaal niemand de schuld toe. Je zou toch eens de betekenis van het woordje of moeten opzoeken.
De fout in iemand zijn richting schuiven is voor ons helemaal niet mogelijk.
Doe je dit wel dan geeft dit aan dat je een voor ingenomen mening hebt over één van de twee, ik vind het zelf erg onprofessioneel om je mening door vooroordelen te laten beinvloeden.
Niemand van ons weet wat er wel of niet door PCDJ aan Denon gezecht is hierover. Tenzij jij wel bij al die gesprekken aanwezig bent geweest, maar dat lijkt mij sterk.
Maar goed, dit gaat helemaal nergens meer over (behalve over het in een negatief daglicht zetten van PCDJ).
Denon heeft nu eenmaal besloten om PCDJ Reflex bij de HC-4500 te leveren.
Ik ga er vanuit dat ze bij Denon ook niet achterlijk zijn en dat ze, hoewel ik begrijp dat Traktor er veel aan gelegen is om hun LE versie zoveel mogelijk met nieuwe controllers te leveren, een verdraaid goede reden hebben om voor PCDJ te kiezen en niet voor andere software.
LucasTopic: Denon DN-HC4500 en DN-HS5500 (4-11-2007 21:33:00)Dus de fout ligt bij PCDJ.
Martin.Als je de rest van de zin "of Denon is daar zelf niet duidelijk over geweest...." voor het gemak weg laat wel ja. Uit zijn verband rukken heet dat geloof ik.
De enige fout die gemaakt is, voor zover ik weet, is dat de online registratie via pcdj.com niet voor de release datum al was geblokkeerd.
Nadat enkele importeurs dit geconstateerd en gemeld hadden is deze fout hersteld.Topic: Denon DN-HC4500 en DN-HS5500 (4-11-2007 10:57:00)A). Dit geld niet alleen voor Nederland maar voor alle landen waar PCDJ een importeur/distributeur heeft. Het enige wat raar is, is dat je als importeur hier weer zelf achteraan moet en dat PCDJ deze standaard afspraken niet doorgeeft aan, in dit geval, Denon. (of Denon is daar zelf niet duidelijk over geweest, het was ook niet duidelijk dat er geen LE versie bij zat maar alleen een trail versie (geeft direct antwoord op B)). Waar heb ik het over een "officiële reseller", volgens mij heb ik in mijn laatste bericht duidelijk gezet dat je voor de prijs van Reflex bij je leverancier moet zijn.
Of je kunt de licentie bij de importeur, of PCDJ reseller aanschaffen.
Dit betekent dus dat iedere leverancier van de HC4500 de mogelijkheid heeft om de licenties te leveren. Zij kunnen de licenties zowel online als in de winkel verkopen, of direct met de controller mee leveren.
Een mailtje of belletje naar mij, of de Denon importeur, is voldoende voor iedere leverancier van de HC4500 om de zaakjes te regelen.
De reden dat ik hier geen prijzen noem is omdat ik alleen een advies verkoop prijs kan opgeven. Sommige resellers willen, en mogen, hiervan afwijken (naar boven of naar onder). Het is dus aan hun om de uiteindelijke prijs te bepalen.Topic: Denon DN-HC4500 en DN-HS5500 (3-11-2007 19:51:00)Over de prijs doe ik hier op het forum geen uitspraken.
Je leverancier kan je vertellen wat een licentie precies kost.
Zoniet dan kan hij bij mij die informatie opvragen.Topic: Denon DN-HC4500 en DN-HS5500 (2-11-2007 19:54:00)Reind, bedankt voor je aanbod. Ik zou er graag gebruik van maken.
Zaken staan er als volgd voor:
Online bestellen (via pcdj) van een registratie nummer is vanuit de Benelux niet meer mogelijk.
Eindgebruikers kunnen vanaf nu bij mij, of bij hun Denon leverancier, waar zij de HC-4500 gekocht hebben, een registratie nummer aanvragen.
In overleg met de Denon verdeler voor de Benelux hebben wij besloten dat wederverkopers registratie codes direct van mij kunnen afnemen.
Zij kunnen hierover met mij contact opnemen of via de Denon verdeler mijn contact gegevens aanvragen.
Voor support of problemen met de software kunnen eindgebruikers met mij contact opnemen. De benodigde gegevens hiervoor vind men op het registratie code formulier.
Komt nog bij dat als je de originele CD hebt gebruikt je waarschijnlijk niet de juiste drivers voor VJ hebt, zeker niet als je op vista draait.
Je moet dus updaten een goede plaats om te beginnen is het Denon DJ forum https://denondjforums.com/viewtopic....03063522b425bc6
Daar vind je de laatste drivers en een alles wat je nodig hebt om de HC 4500 goed aan het werk te krijgen.
Topic: pcdj red vrm (3-6-2008 16:21:00)Je moet dus updaten een goede plaats om te beginnen is het Denon DJ forum https://denondjforums.com/viewtopic....03063522b425bc6
Daar vind je de laatste drivers en een alles wat je nodig hebt om de HC 4500 goed aan het werk te krijgen.
PCDJ slaat de instellingen keurig netjes op inde map PCDJ, en wachtlijsten e.d in de map PCDJ\recordcase die je vind in je mijn documenten map. Maar je kan er ook voor kiezen dat het ergens anders wordt opgeslagen zodat je de instellingen en play lijsten bijvoorbeeld gewoon bij je muziek op een externe drive kan zetten.
In de registry staat alleen de licentie terugmeld code. Deze wordt overigens ook aan de hand vna de registry samengesteld.
Bij deinstalatie worden deze zaken overigens niet gewist.
Je bent dus nooit je aangelegde database kwijt of de licentie code als het programma onverhoopt vast loopt of een bestand beschadigd raakt.
Je kunt dan gewoon opnieuw installeren en direct weer van het programma gebruik maken alsof er nooit wat aan de hand geweest is.
Als je formateerd heb je die gegevens natuurlijk niet meer en moet je zelfs een nieuwe terugmeld code (online dus) aanvragen.
Topic: numark dmc-2 (12-2-2008 19:02:00)In de registry staat alleen de licentie terugmeld code. Deze wordt overigens ook aan de hand vna de registry samengesteld.
Bij deinstalatie worden deze zaken overigens niet gewist.
Je bent dus nooit je aangelegde database kwijt of de licentie code als het programma onverhoopt vast loopt of een bestand beschadigd raakt.
Je kunt dan gewoon opnieuw installeren en direct weer van het programma gebruik maken alsof er nooit wat aan de hand geweest is.
Als je formateerd heb je die gegevens natuurlijk niet meer en moet je zelfs een nieuwe terugmeld code (online dus) aanvragen.
Ik weet niet waar je de DAC-2 weg hebt maar deze controller is al meer dan een jaar uit productie.
Heb je er overigens groene tact switches is zitten?? Dan heb je de tweede of derde productie run van ongeveer 2 jaar terug. (De chineese fabrikant had er voor het gemak maar wat goedkopere componenten in gezet waar we pas achter kwamen toen deze zeer snel bleken te verslijten).
En nee! PCDJ VRM software is niet MIDI aangestuurd maar gebruikt zijn eigen protocol.
Vandaar dat je geen andere dan de DAC-2/DAC-3 met PCDJ VRM kunt gebruiken.
Alle nieuwe software (VJ, DEX, REFLEX) is overigens wel MIDI gestuurd.
Lucas
Topic: Denon DN-HC4500 en DN-HS5500 (5-2-2008 07:41:00)Heb je er overigens groene tact switches is zitten?? Dan heb je de tweede of derde productie run van ongeveer 2 jaar terug. (De chineese fabrikant had er voor het gemak maar wat goedkopere componenten in gezet waar we pas achter kwamen toen deze zeer snel bleken te verslijten).
En nee! PCDJ VRM software is niet MIDI aangestuurd maar gebruikt zijn eigen protocol.
Vandaar dat je geen andere dan de DAC-2/DAC-3 met PCDJ VRM kunt gebruiken.
Alle nieuwe software (VJ, DEX, REFLEX) is overigens wel MIDI gestuurd.
Lucas
Update voor HC-4500 (met Vista support)
https://denondjforums.com/viewtopic.php?f=31&t=8735&sid=0c96ecc1aef4a6fb503063522b425bc6
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2008 (1-2-2008 08:24:00)https://denondjforums.com/viewtopic.php?f=31&t=8735&sid=0c96ecc1aef4a6fb503063522b425bc6
Ik ben er ook de hele week in de PCDJ stand Hal 5.0 Gang A Stand 15.
Demonstreer PCDJ VJ en DMX.
Als extra introduceer ik daar een stretch projectie scherm (geen PCDJ product).
Topic: Denon DN-HC4500 en DN-HS5500 (5-11-2007 01:39:00)Demonstreer PCDJ VJ en DMX.
Als extra introduceer ik daar een stretch projectie scherm (geen PCDJ product).
KVM schreef:
fracktone schreef:
Als je de rest van de zin "of Denon is daar zelf niet duidelijk over geweest...." voor het gemak weg laat wel ja. Uit zijn verband rukken heet dat geloof ik.Makkelijk om de fout richting Denon te schuiven en al helemaal als het geen product van hun is.
Online registreren doe je (of kan) namelijk bij PCDJ, als je dan niet wil dat bepaalde landen die een importeur hebben kunnen registreren ligt daar de fout.
Dat geld dus niet alleen voor Reflex maar ook voor andere producten.
Martin.
De fout in iemand zijn richting schuiven is voor ons helemaal niet mogelijk.
Doe je dit wel dan geeft dit aan dat je een voor ingenomen mening hebt over één van de twee, ik vind het zelf erg onprofessioneel om je mening door vooroordelen te laten beinvloeden.
Niemand van ons weet wat er wel of niet door PCDJ aan Denon gezecht is hierover. Tenzij jij wel bij al die gesprekken aanwezig bent geweest, maar dat lijkt mij sterk.
Maar goed, dit gaat helemaal nergens meer over (behalve over het in een negatief daglicht zetten van PCDJ).
Denon heeft nu eenmaal besloten om PCDJ Reflex bij de HC-4500 te leveren.
Ik ga er vanuit dat ze bij Denon ook niet achterlijk zijn en dat ze, hoewel ik begrijp dat Traktor er veel aan gelegen is om hun LE versie zoveel mogelijk met nieuwe controllers te leveren, een verdraaid goede reden hebben om voor PCDJ te kiezen en niet voor andere software.
Lucas
KVM schreef:
fracktone schreef:
A). Dit geld niet alleen voor Nederland maar voor alle landen waar PCDJ een importeur/distributeur heeft. Het enige wat raar is, is dat je als importeur hier weer zelf achteraan moet en dat PCDJ deze standaard afspraken niet doorgeeft aan, in dit geval, Denon.Martin.
De enige fout die gemaakt is, voor zover ik weet, is dat de online registratie via pcdj.com niet voor de release datum al was geblokkeerd.
Nadat enkele importeurs dit geconstateerd en gemeld hadden is deze fout hersteld.
Reind schreef:
Toch fijn dat er zoveel duidelijkheid is omtrent dit verhaal, ik kreeg vandaag de product folder binnen van de importeur en daar staat in,Als deze software u bevalt, kunt u na 30 dagen deze LE versie voor ca 99 dollar (dus geen euro) via internet activeren
Wat ik dan raar vind is dat A) De NL importeur van PCDJ besluit registratie codes te laten blokkeren (waarom eigenlijk) B) de NL importeur van Denon in een productsheet zet dat de software te registreren.Reind schreef:
PCDJ maakt er nu namelijk een zooitje van naar mijn mening door de NL importeur te laten bepalen dat men maar naar de officiële reseller moet gaan voor een licentie, wat gebeurt er als men niet bij een officiële reseller koopt?Of je kunt de licentie bij de importeur, of PCDJ reseller aanschaffen.
Dit betekent dus dat iedere leverancier van de HC4500 de mogelijkheid heeft om de licenties te leveren. Zij kunnen de licenties zowel online als in de winkel verkopen, of direct met de controller mee leveren.
Een mailtje of belletje naar mij, of de Denon importeur, is voldoende voor iedere leverancier van de HC4500 om de zaakjes te regelen.
De reden dat ik hier geen prijzen noem is omdat ik alleen een advies verkoop prijs kan opgeven. Sommige resellers willen, en mogen, hiervan afwijken (naar boven of naar onder). Het is dus aan hun om de uiteindelijke prijs te bepalen.
Xk schreef:
Is die unlockcode dan ook 99€?Je leverancier kan je vertellen wat een licentie precies kost.
Zoniet dan kan hij bij mij die informatie opvragen.
Reind schreef:
Is het misschien slim om daar een klein pers berichtje over te maken en zo een beetje duidelijkheid te scheppen over hoe en wat men kan gaan doen? Ik wil het best plaatsen op mijn site, er lijkt nu namelijk alleen maar meer onduidelijkheid te zijn.Zaken staan er als volgd voor:
Online bestellen (via pcdj) van een registratie nummer is vanuit de Benelux niet meer mogelijk.
Eindgebruikers kunnen vanaf nu bij mij, of bij hun Denon leverancier, waar zij de HC-4500 gekocht hebben, een registratie nummer aanvragen.
In overleg met de Denon verdeler voor de Benelux hebben wij besloten dat wederverkopers registratie codes direct van mij kunnen afnemen.
Zij kunnen hierover met mij contact opnemen of via de Denon verdeler mijn contact gegevens aanvragen.
Voor support of problemen met de software kunnen eindgebruikers met mij contact opnemen. De benodigde gegevens hiervoor vind men op het registratie code formulier.