Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Alcatraz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van Alcatraz (Pagina: 1 van 2)
Topic: Avolites Pearl 2000 (9-10-2003 09:30:00)
Zijn je fixtures wel goed gepatched?
Je kan eventueel wel de 4e kolom aanpassen (dmx offset) tot het klopt, maar ik zou eerst kijken of het niet ergens anders aan ligt.kun je dat 'goed gepatcht' nog even uitleggen adhv wat ik zei wat ik gedaan heb?Topic: Avolites Pearl 2000 (9-10-2003 08:36:00)
Of bedoelde je dat al bij je vorige post?
Komt dan het dmx adres van de Pilot (1x toch?) overeen met de instellingen op de unit zelf?
Select DMX line:
De pearl heeft 4 dmx uitgangen, 1+3 op connector 1, 2+4 op connector 2. En dat zijn dus lines A,B,C en D.De Pilot 300 zit aangesloten op connector 1
Op dit moment hebben we om te testen alleen even 1 Pilot 300 aangesloten en die staat op 001 op het display.
De rest kan ik niet nabootsen op de simulator, en zit er nu niet bij, dus kan ik zo niet uitproberen.Topic: Avolites Pearl 2000 (8-10-2003 11:05:00)
groepen? haha laat ik eerst maar eens bij de basis beginnen
vanavond wil ik die ene goed werkend hebben en er dan ook nog een 2e bij aansluiten en patchen.
Als dat lukt ben ik al heel blij.
Ik wil het namelijk een volgende keer weer kunnen
Topic: Avolites Pearl 2000 (9-10-2003 09:17:00)vanavond wil ik die ene goed werkend hebben en er dan ook nog een 2e bij aansluiten en patchen.
Als dat lukt ben ik al heel blij.
Ik wil het namelijk een volgende keer weer kunnen
Dus ik moet vanavond evben kijken naar pagina 9: patch by handle?
En daar moet de pilot op 1 - A1 staan, ok dat is duidelijk.
Ik zal eerst even een WIPEALL doen en dan opnieuw het effect patchen,
ik wil hem dan op SWOP 1 hebben natuurlijk.
Is het dan zo dat ik de 2e pilot op SWOP 2 kan/moet zetten etc?
zodat ik in de uiteindelijke lichtshow bv. 2 tegelijk of allemaal of 1 afzonderlijk kan programmeren in de show?
Lijk me wel, maar zoals ik al zei: maandag was de eerste keer dat ik een lichttafel aanraakte (terwijl die aan stond :P ik zit graag aan knopjes hahaha)
Er moet over een tijdje een hele lichtshow op draaien...
Topic: Avolites Pearl 2000 (9-10-2003 08:37:00)En daar moet de pilot op 1 - A1 staan, ok dat is duidelijk.
Ik zal eerst even een WIPEALL doen en dan opnieuw het effect patchen,
ik wil hem dan op SWOP 1 hebben natuurlijk.
Is het dan zo dat ik de 2e pilot op SWOP 2 kan/moet zetten etc?
zodat ik in de uiteindelijke lichtshow bv. 2 tegelijk of allemaal of 1 afzonderlijk kan programmeren in de show?
Lijk me wel, maar zoals ik al zei: maandag was de eerste keer dat ik een lichttafel aanraakte (terwijl die aan stond :P ik zit graag aan knopjes hahaha)
Er moet over een tijdje een hele lichtshow op draaien...
PatrickK schreef:
De personality van de Pearl komt toch echt overeen met de listing in de handleiding.Zijn je fixtures wel goed gepatched?
Je kan eventueel wel de 4e kolom aanpassen (dmx offset) tot het klopt, maar ik zou eerst kijken of het niet ergens anders aan ligt.
Vanavond gaan we weer oefenen!
-edit- zie hieronder:
Topic: Avolites Pearl 2000 (8-10-2003 15:05:00)-edit- zie hieronder:
die kun je zelf downloaden
www.avolitesdownload.com
Dan Pearl 2000 simulator.
Is gratis.
Maargoed, ik werk dus met de echte!
Topic: Avolites Pearl 2000 (8-10-2003 14:27:00)www.avolitesdownload.com
Dan Pearl 2000 simulator.
Is gratis.
Maargoed, ik werk dus met de echte!
Ik heb hier even alleen de simulator om goed te zien wat ik gisteren deed, ga morgenavond weer met de echte aan de slag.
Het gaat om de echte tafel met een echt moving head (uiteindelijk moet er een hele lichtshow op)
Topic: Avolites Pearl 2000 (8-10-2003 11:38:00)Het gaat om de echte tafel met een echt moving head (uiteindelijk moet er een hele lichtshow op)
PatrickK schreef:
En als je view en dan softkey D doet (fixture patch).Of bedoelde je dat al bij je vorige post?
Komt dan het dmx adres van de Pilot (1x toch?) overeen met de instellingen op de unit zelf?
Select DMX line:
De pearl heeft 4 dmx uitgangen, 1+3 op connector 1, 2+4 op connector 2. En dat zijn dus lines A,B,C en D.
Op dit moment hebben we om te testen alleen even 1 Pilot 300 aangesloten en die staat op 001 op het display.
De rest kan ik niet nabootsen op de simulator, en zit er nu niet bij, dus kan ik zo niet uitproberen.
mmm
Ik zal nog eens precies vertellen wat ik heb gedaan:
Sleutel op program mode,
gedrukt op PATCH,
softkey B (Choose a fixture),
diskette zat erin dus vond hij de PR_PILOT300,
daarop geklikt (softkey A),
Toen vroeg hij: AUTOMATICLY CREATE PRESET FOCUSES?
heb ik op YES (softkey A) gedrukt.
Dan zie je: Patch PR_PILOT300 to DMX 001 (001 knippert) on line A Preset swop to make patch.
Heb ik gedrukt op SELECT A DMX LINE (softkey E) en dan SELECT DMX LINE A (softkey A), maar wat dit doet, geen idee...
Toen op SWOP SELECT knop 3.
Dan zie je: Patch PR_PILOT300 to DMX 013 on line A. Preset Swop to make patch.
Dan heb ik op QUIT gedrukt en stond dat lijstje erin... (page 4: DMX Output)
Topic: Avolites Pearl 2000 (8-10-2003 10:37:00)Ik zal nog eens precies vertellen wat ik heb gedaan:
Sleutel op program mode,
gedrukt op PATCH,
softkey B (Choose a fixture),
diskette zat erin dus vond hij de PR_PILOT300,
daarop geklikt (softkey A),
Toen vroeg hij: AUTOMATICLY CREATE PRESET FOCUSES?
heb ik op YES (softkey A) gedrukt.
Dan zie je: Patch PR_PILOT300 to DMX 001 (001 knippert) on line A Preset swop to make patch.
Heb ik gedrukt op SELECT A DMX LINE (softkey E) en dan SELECT DMX LINE A (softkey A), maar wat dit doet, geen idee...
Toen op SWOP SELECT knop 3.
Dan zie je: Patch PR_PILOT300 to DMX 013 on line A. Preset Swop to make patch.
Dan heb ik op QUIT gedrukt en stond dat lijstje erin... (page 4: DMX Output)
www.omnisistem.com/html/webmanuals/pilot300manual.pdf
pagina 7 staat het:
1 GOBO
2 GOBO ROTATION
3 COLOUR
4 SHUTTER/STROBO
5 PAN
6 TILT
7 FOCUS
8 PRISM
9 PAN 16 bit
10 TILT 16 bit
Topic: Avolites Pearl 2000 (8-10-2003 10:29:00)pagina 7 staat het:
1 GOBO
2 GOBO ROTATION
3 COLOUR
4 SHUTTER/STROBO
5 PAN
6 TILT
7 FOCUS
8 PRISM
9 PAN 16 bit
10 TILT 16 bit
en die dingen staan in de handleiding van de moving head?
-edit- Heb de handleiding gevonden! Ik ga het even nakijken
-edit- Heb de handleiding gevonden! Ik ga het even nakijken