Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van )jeroen(

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 60 bijdrage(n) van )jeroen( (Pagina: 1 van 6)

Topic: 4 speakers aansluiten (16-9-2007 14:30:00)
Het is ook helemaal niet verkeerd, zolang je maar speakerkabels gebruikt.
Topic: Nieuwjaar (10-12-2005 01:56:00)
Santos.
Topic: Speakertje van een visatonFrs8 bouwen (18-5-2005 11:38:00)
Bij www.speakerland.com staat ie nog in de lijst.
Topic: 3-way Speakers bouwen voor carnavalswagen+feestjes (16-3-2005 19:55:00)
Ik heb nog een bruut design van 43 cm breed laugh :D. Een 10" hoorn van 1651x800x430, alleen nog niet uitgetest happy :).
Topic: 2x ESW1018 en een zelfbouw top 15" / 1" (6-3-2005 00:39:00)
@lichtenlawaai:

Begin niet aan de PSD2002 driver van Eminence. Ik heb deze zelf in 2 12"/1" toppen zitten en na een berg gefilter komt er nog wel een aardig geluid uit, maar ik zou echt die paar euro's meer investeren in bijvoorbeeld een DE25 van B&C.
Topic: klein hoorntje (27-2-2005 23:26:00)
@michiel

tja happy :) , je kan immers nooit genoeg sub hebben.
Topic: klein hoorntje (27-2-2005 23:14:00)
Jij hebt je hoorn al af, terwijl ik nog geeneens genoeg geld bij elkaar heb kunnen sparen voor alleen de visaton TIW speaker happy :)
Topic: klein hoorntje (24-2-2005 15:28:00)
Bedoel je nu de Raptorhoorn?
Topic: klein hoorntje (23-2-2005 23:02:00)
Ik heb nu een Peerless CSX 257 (10") in een 90 liter kast zitten (BR) en deze is getuned op 29 Hz. Dit is echt zalig tijdens een goede film. Het probleem is dat de sub de andere kasten niet altijd bij kan houden, vandaar dit hoorntje. Dit zou toch zeker voldoende sub moeten kunnen leveren voor tijdens een filmpje.
Topic: klein hoorntje (23-2-2005 18:55:00)
Hallo Bart,

Zeker voor thuisgebruik kan je dit natuurlijk mooi gladtrekken. Het ging mij voornamelijk om het laagbereik.