Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timjjj
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van Timjjj (Pagina: 1 van 3)
Topic: PA markt 2016 zaterdag 12 maart (13-3-2016 23:58:00)
Groet Jeroen.Aha dankje. Heb net gelezen dat HK emminence woofers gebruikt dus het kan nog wel eens de originele wezen. Volgens de cijfers op het frame komt hij uit de 28e week van 2002. De linear 3 serie werd na die tijd gelanceerd dus het zou nog wel eens goed kunnen. Ik zal ze eens een berichtje doen.Topic: Onbekende woofer (21-12-2014 22:05:00)
Ik heb genoeg van deze trapjes gefixt, dus ik weet echt wel waar ik het over heb!Oke dan, hebt je misschien een goed adres waar ik dit zou kunnen laten repareren? Of moet ik marktplaats e.d. afstruinen?Topic: Dap palladium 1200 defect (7-9-2014 20:46:00)
Als je serieus verstand van zaken hebt hoef je dit niet op een forum te vragen!
En meen je nu serieus dat je 6 maal de 2SC5200 hebt vervangen ipv 3x 2SC5200 en 3x 2SA1943?
Maar goed, om je toch even op weg te helpen: vervang de drivers maar. Ook de schakelFETS voor de H rail moet je vervangen (zelfs al meten ze goed, ze bezwijken vroeg of laat toch). Daarnaast ook een aantal kleine componentjes, kwestie van goed uitmeten!Ja, dat dacht ik serieus. Ik heb deze versterker gratis kunnen krijgen, dus ja even de torren vervangen, dit omdat de vorige eigenaar er dus ook blijkbaar 6 2SC5200 in heeft gezet want die zaten er in. En met de drivers bedoel je de opamp?Topic: Dap palladium 1200 defect (7-9-2014 17:19:00)creativepringles@gmail.comTopic: Alternatief Emminence Sigma pro 18-2? (25-7-2014 00:55:00)Ik kom uit Wehl, Achterhoek ;) En dat is wat ik zoek ja
Heb je misschien ook een foto?
Topic: Alternatief Emminence Sigma pro 18-2? (24-7-2014 21:29:00)
Ooh zo, naja dat zien we dan wel. Maar nu heb ik nog 1 vraag, wie weet waar je een grille kan kopen? Gewoon 1 millimeter geperforeerd staal? 60x60cm. Het enigste wat ik tegenkom zijn grote ijzer bedrijven op internet.
Ja was een mooi dagje,
ondanks m'n voorverkoop kaartje pas 10:05 naar binnen gekomen (moest er nog 1 pinnen in Houten
)
Was opzoek naar een mooi zware versterker, vision 3500, stage amp 4.0, synq 3k6 enz.
Helaas niet kunnen vinden, of mensen zijn me al voor geweest
Score uiteindelijk :
- 1 dcx 2496, zelf uit een rackje mogen schroeven en er een mooi voorbekabeld rackje bijgekregen met patch paneel voor €100
- 2 Nieuwe houten 8" Citronic speakers voor €30 (klinken nog leuk ook)
- En een vriend van me nog 2 xdj1000's
Volgend jaar hopelijk wel op tijd
Topic: Onbekende woofer (25-12-2014 00:24:00)ondanks m'n voorverkoop kaartje pas 10:05 naar binnen gekomen (moest er nog 1 pinnen in Houten
)Was opzoek naar een mooi zware versterker, vision 3500, stage amp 4.0, synq 3k6 enz.
Helaas niet kunnen vinden, of mensen zijn me al voor geweest
Score uiteindelijk :
- 1 dcx 2496, zelf uit een rackje mogen schroeven en er een mooi voorbekabeld rackje bijgekregen met patch paneel voor €100
- 2 Nieuwe houten 8" Citronic speakers voor €30 (klinken nog leuk ook)
- En een vriend van me nog 2 xdj1000's
Volgend jaar hopelijk wel op tijd
Hartelijk bedankt!
Topic: Onbekende woofer (22-12-2014 00:01:00)
mc-sjeng schreef:
Aan de sticker te zien eminence, mail die gasten eens het nummer, misschien laten zij iets los...Groet Jeroen.
www.dropbox.com/sh/lrh30a89myvcrmw/AABkQmv70dRXggTiaJeMdfrIa?dl=0
Beste forumleden,
ik ben sinds kort in het bezit van 2 HK audio lr115. Ze klinken prima, maar er zitten, denk ik, andere woofers in waarvan de specificaties mij onbekend zijn. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat het merk en type van deze 15"er is? Zie de link hierboven voor foto's.
Alvast bedank gr Tim
Topic: Dap palladium 1200 defect (7-9-2014 23:49:00)Beste forumleden,
ik ben sinds kort in het bezit van 2 HK audio lr115. Ze klinken prima, maar er zitten, denk ik, andere woofers in waarvan de specificaties mij onbekend zijn. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat het merk en type van deze 15"er is? Zie de link hierboven voor foto's.
Alvast bedank gr Tim
DJohnny schreef:
Doe jezelf een hele grote lol, en breng hem naar iemand met verstand van zaken of schrijf hem af en zet hem voor een paar knaken op marktplaats. Als je dit soort dingen moet gaan vragen op een forum dan is reparatie van zon eindtrap gewoon een brug te ver. Zoals ik al zei er is waarschijnlijk meer kapot (en ZEKER nadat iemand verkeerde torren heeft gestoken) en daar kom je niet achter als je niet weet wat je doet en er niet het goede gereedschap en ervaring voor hebt. Op het slot van het liedje heeft de eindtrap veel meer schade opgelopen en ben je flink wat geld aan componenten kwijt! Waarschijnlijk is het brengen naar een reparateur in dit geval nog goedkoper dan zelf dokteren!Ik heb genoeg van deze trapjes gefixt, dus ik weet echt wel waar ik het over heb!
DJohnny schreef:
Ik blijf me toch verbazen hoe simpel men toch kan denken over het repareren van een eindtrap. Ff nieuwe torren steken en gaan!!!???Als je serieus verstand van zaken hebt hoef je dit niet op een forum te vragen!
En meen je nu serieus dat je 6 maal de 2SC5200 hebt vervangen ipv 3x 2SC5200 en 3x 2SA1943?
Maar goed, om je toch even op weg te helpen: vervang de drivers maar. Ook de schakelFETS voor de H rail moet je vervangen (zelfs al meten ze goed, ze bezwijken vroeg of laat toch). Daarnaast ook een aantal kleine componentjes, kwestie van goed uitmeten!
Beste forum leden,
Ik heb een 1200 versterker hier staan, het linker kanaal blijft in protect.
Ik heb gister de eindtransistoren vervangen, 6 nieuwe in geplaatst. De Toshiba 2SC5200
Helaas schiet hij weer in de protect en knalt de bovenste zekering eruit.
Het gene wat mij opvalt is dat met name 2 weerstanden op de linker eintrap flink heet worden. En er zijn geen Elco's kapot.
Wat is er hier aan de hand? Ik heb menig palladium topic doorgelezen maar niet eentje met deze verschijnselen.
Mvg. Tim
Topic: Alternatief Emminence Sigma pro 18-2? (26-7-2014 14:48:00)Ik heb een 1200 versterker hier staan, het linker kanaal blijft in protect.
Ik heb gister de eindtransistoren vervangen, 6 nieuwe in geplaatst. De Toshiba 2SC5200
Helaas schiet hij weer in de protect en knalt de bovenste zekering eruit.
Het gene wat mij opvalt is dat met name 2 weerstanden op de linker eintrap flink heet worden. En er zijn geen Elco's kapot.
Wat is er hier aan de hand? Ik heb menig palladium topic doorgelezen maar niet eentje met deze verschijnselen.
Mvg. Tim
Kvdb013 schreef:
Stuur even je email, dan kan ik daar een foto naar toe sturen.Kvdb013 schreef:
Ik weet niet waar je vandaan komt, ik heb eventueel wel perfoplaat voor je. 2 stukjes van 60x60 kan je zo komen halen. Je moet ze alleen wel spuiten/schilderen.
Heb je misschien ook een foto?
Kvdb013 schreef:
Stukken = kapot gaanOoh zo, naja dat zien we dan wel. Maar nu heb ik nog 1 vraag, wie weet waar je een grille kan kopen? Gewoon 1 millimeter geperforeerd staal? 60x60cm. Het enigste wat ik tegenkom zijn grote ijzer bedrijven op internet.