Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Macmiata

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 30 bijdrage(n) van Macmiata (Pagina: 1 van 3)

Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (1-2-2013 20:09:00)

DjREsound schreef:

Nieuwe track van mij, soort remix/bootleg van The sunclub - Fiesta, uit 1996. Tot nu toe hele fijne reacties van platendraaiend Nederland gekregen!

luister hier Dj REsound - Fiesta 2013
klinkt verdomd lekker! Hoe heb je 'm "bewerkt"? Daw? Zou graag de makin' of zien.
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (1-2-2013 20:06:00)
Hier mijn laatste project waar ik mee bezig ben. Ben beginner dus elke wijziging is een leerproces

snd.sc/XYCtv8
Topic: Huwelijk in NL- welke feestmuziek up to date? (9-8-2012 13:08:00)
Ik draai al 15 jaar resident en al 20 jaar dj. Bijna uitsluitend familie feesten...Laat ons hopen dat 't aan 't publiek lag en niet aan mijn ervaring :-D
Topic: Huwelijk in NL- welke feestmuziek up to date? (7-8-2012 22:40:00)
Ja, had 't uiteindelijk niet nodig. Toch dank.
Voor wie 't boeit: ze dansten vooral op polonaise, hucklebuck, macarena, plopdans, square en ik leerde ze zelfs de dikdakkersdans :)
Topic: Huwelijk in NL- welke feestmuziek up to date? (4-8-2012 15:13:00)
Ja mod, zie je dat? Ik mocht geen nieuw topic maken en nu heb ik nul reacties. Voorspelbaar.
Topic: Huwelijk in NL- welke feestmuziek up to date? (2-8-2012 03:59:00)
Ik draai zaterdag een huwelijk voor Nl-ers en ben helemaal niet mee met de hits die werken op het gebied van R&B. Uiteraard kan ik Beyonce en fat man scoop spelen maar het mag wat hedendaagser :)
Ik luister zelf nooit naar de radio's die dat spelen en sinds mijn huwelijk ga ik niet uit (strenge vrouw) dus als er iemand even een tip heeft...

Ja ik weet het, ik flirt met de gedachte om te stoppen als dj maar daar heeft het volgend paar niets aan...

Mijn publiek dankt u
Topic: Huwelijk in NL- welke feestmuziek up to date? (29-7-2012 20:33:00)
Volgende zaterdag draai ik in België weer een huwelijk met bijna alleen Nederlanders. Een Poolse bruid. Jong paar.
Op hun verzoeklijst staat veel stijldans (eng wals, tango, rumba, chacha, quickstep, samba, jive - maar ook roeien, polonaise, macarena, hucklebuck en zelfs de kabouterdans (dansen ze dat in NL?)
Er zullen 8 Polen zijn. Ze willen hedendaags, maar ook borsato, smit, meeuwis en Jeroen vd Boom.
Hele rare lijst erbij met muziek die ze graag horen oa met melige nederlands gezongen nummers van LA the voices.

Mijn vraag: spelen jullie in NL meer dan 2 foxtrots na elkaar? Of maken jullie er een medley van door ze kort te beatmixen? Wat speel je na die enkele foxtrots? Iets compleet anders? Na hoeveel 'tijd' speel je terug foxtort? Is het soms een rode draad op een avond? Kiezen jullie foxtrots afhankelijk van telkens een 'leeftijd' van doel publiek of mengen jullie oud en modern? Zijn er ook foute nummers die men echt beu is gehoord in NL die telkens opnieuw gespeeld worden tot vervelens toe?

Het wordt een typisch NL feest dat erg vroeg aanvangt, gans de avond eten mogelijk (blijkt Pools gebruik) en om 1 a 2u00 afgelopen.
Slechts 70 a 80 personen. Ben benieuwd... Gasten trouwen in 2013 en zullen me overwegen om ook hun feest te doen. Als die avond een succes wordt. Spannende uitdaging.
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (24-7-2012 22:10:00)

macmiata schreef:

snd.sc/OqVC4p

Mijn eerste Maschine track. Work in progress. Niet af dus. En ja er hoort meer kick in en sommige samples moeten weg. laugh :D
BOOM

Update

soundcloud.com/tired-ears/12-juni-beat-versie-2
Topic: Waar kan ik dit nummer vinden (17-7-2012 14:46:00)
leuk voor 2 * refrein en dan bah. Maar goed, een mens leert bij :-D
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (9-7-2012 22:29:00)
snd.sc/OqVC4p

Mijn eerste Maschine track. Work in progress. Niet af dus. En ja er hoort meer kick in en sommige samples moeten weg. laugh :D