Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chippie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 21 bijdrage(n) van Chippie (Pagina: 1 van 3)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (10-12-2008 19:24:00)
https://www.madcrazy.de/miet/mehrmals/lunar12.htmlDat bedoel ik nu, madcrazy prijzen, €850 zoals Rhinus zegt die wil er precies niet van af.
Dit lampje mag wel in perfecte staat zijn maar denk dat dit eerder naar de nieuwprijs gaat van zo'n 20 jaar geleden.Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-11-2008 20:03:00)
Een relais plaatsen zou eigenlijk beter de SSR vervangen maar dan heb je kans op inbranding en schakelklikjes in de luidspreker......vandaar SSR.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (10-12-2008 19:22:00)Ja zou kunnen maar heb er een lampje van 40W op gezet om te testen en die gaat zonder problemen aan en uit. Zit ook nog varactor op het einde van de kring. Natuurlijk met een neon lampje blijft die branden ook al staat de SSR uit....lekstroompje juist genoeg om da kreng te laten branden. Ik zal het laten weten als de eerste doos in elkaar steekt en wat de problemen zijn(hoop van niet) Maar je weet nooit. Victor toch bedankt voor de aanpassing die je hebt gedaan en misschien dat ik die ook nodig heb.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-12-2008 20:35:00)
Moet zeggen dat het hier al weer erg stil is. Dus zal ik maar wat vertellen. We zijn bezig met het maken van een DMX switch om alle Vintage effecten te sturen. Ja ja ik weet we spreken over Vintage met kabels en knopjes maar dan moet je voor sommige effecten wel erg lange verlengkabels hebben. Welke materialen gebruiken we, de 8 kanalen SSR-Interface van DMX4ALL.de Met deze SSR kunnen we 8A schakelen als je ze gaat koelen. Helaas heeft de producent ze niet zo opgebouwd. Koelvinnen zijn moeilijk te plaatsen, weinig plaats, maar het gaat. De printbanen moet je ook iets dikker maken. Zekeringetje tussen de aansluiting is wel aan te raden. Aarding ook. Ik ga maximum 5A schakelen. Zo'n lichtbol gaat niet meer verbruiken. DMX kanaal kun je kiezen. Heel de handel in een 19" rack met stopkontakten etc....zal er binnenkort ook foto's van maken.
*****************
Vintage goes DMX.
*****************
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-11-2008 16:56:00)*****************
Vintage goes DMX.
*****************
Ja je zou soms van minder gek worden
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (21-11-2008 18:33:00)
Ja Victor dat waren nog eens tijden........en das echt mooi spul. Alleen kun je dat nergens meer vinden. Laat staan ophangen. Als ze nu al beginnen met groen certificaten voor verlichting zijn we wel de pineut.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-11-2008 18:57:00)
Ik zou niet weten wat ze er daar nog voor vragen voor zo'n nieuwe, jij misschien?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-11-2008 17:24:00)Dit nog tegengekomen https://www.meteor-global.com/products-centerpieces.php die verkoopt nog nieuw maar helaas op 120VAC.......
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-11-2008 19:41:00)
Ja ze werden inventief en hadden het precies wel gehad met de draaiende lampjes......
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-11-2008 08:23:00)
simazin schreef:
voor de liefhebber ook nog een coemar galaxy 12 gevondenhttps://www.madcrazy.de/miet/mehrmals/lunar12.html
Dit lampje mag wel in perfecte staat zijn maar denk dat dit eerder naar de nieuwprijs gaat van zo'n 20 jaar geleden.
Heb maar een nieuwe webstek gemaakt zodat we heel de boel kunnen laten zien vintagelights.be maar moet nog eerst aan de lampen werken en foto's maken.