Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rayadam

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 31 bijdrage(n) van Rayadam (Pagina: 1 van 4)

Topic: behringer ddm4000 (18-2-2018 21:25:00)
Goedendag,

Ik ben sinds kort in het bezit van een behringer ddm4000.

Hoe kan ik de echo instellen op het microfoonkanaal. Heb wel wat geprobeerd, maar het komt er niet uit.

Graag advies
Topic: SYNQ DLC-1 Limiter (15-11-2013 16:38:00)
Heren,

Met respect voor Dateq, maar die centen heb ik niet. Het alternatief van Behringer hoe denken jullie hierover.
Topic: SYNQ DLC-1 Limiter (14-11-2013 22:21:00)
Mag ik vragen waarom dit niet de juiste limiter is.

Welke gaat jullie voorkeur dan naar uit
Topic: SYNQ DLC-1 Limiter (12-11-2013 22:23:00)
Zeker wel Tom. Dat is het eerste wat je doet als je iets aanschaft.

Ben het eens een eerste keer is zeker geen laatste keer, alleen die eerste keer moet wel volgen. Daarom vraag ik vriendelijk hier of iemand mij op weg kan helpen.

Ik begrijp dat het erg persoonlijk is, de een vindt het te hard de ander te zacht.

Ik ben alleen al blij als iemand mij kan vertellen waar ik ZEKER op moet letten bij instellen.
Topic: SYNQ DLC-1 Limiter (12-11-2013 21:43:00)
Oke duidelijk, er zijn vast mensen die de moeite nemen om even in de handleiding te willen kijken en wat tips kunnen geven. Het gaat mij om dat ik weet welke waardes ik moet instellen
Topic: SYNQ DLC-1 Limiter (12-11-2013 19:54:00)
Hoi Frank,

Dank voor je antwoord.

Uiteraard heb ik de handleiding gelezen, alleen vindt ik het lastig te bepalen welke functie ik moet gebruiken.

Ik had inderdaad al begrepen dat ik alleen de limiter optie moet aanzetten.

Er is meer mogelijk dan ik denk:

Ik lees over Attack Time
Ik lees over Release Time
Ik lees over Threshold Level.

De deur van het cafe, gaat regelmatig open en dicht. Maar er gaat iemand meten buiten, dus kan ik het instellen.

Ik zie nog een parameter menu, in dit menu kun je bovenstaande zaken invoeren.

Ik vindt het nog steeds een beetje lastig.

Bijlage de manual: www.beglec.com/manuals/284-V1,0.pdf
Topic: SYNQ DLC-1 Limiter (12-11-2013 18:31:00)
Goedenavond,

Kunnen jullie mij op weg helpen met het volgende.

Ik heb van mijn opdrachtgever de opdracht gekregen om op zijn locatie een limiter ter plaatsen, alleen dit is een geheel nieuwe onderdeel voor mij.

Ik heb gekocht een SYNQ DLC-1 Limiter.

Simpelweg heb ik twee vragen:

- Binnen mag ik niet harder dan 90DB, hoe stel ik dit in
- Buiten mag het niet harder klinken dan 35DB hoe stel ik dit in.

Nu begrijp ik wel dat jullie dit apparaat niet uit het hoofd kennen

In mijn hoofdscherm zie ik staan: Noise Gate instellingen, deze kan ik instellen van -66DB / -24DB.
Drempelniveau zal het ingangsniveau automatisch verminderen om te vermijden dat het signaal luider wordt.

Waar moet ik deze op instellen dan ?

Er wordt ook over een parametermenu gesproken, moet ik hier iets in doen.

Graag hoop ik dat iemand mij op weg wil helpen
Topic: Kabels (17-10-2008 07:30:00)
Hoi,

Met 1 mic en laptop heb ik ook totaal geen last, dat werkt uitstekend, maar zodra er een twee bij komt is het een brom

Dre, alles optie die je kan bedenken zijn geprobeerd, de enig optie die werkt was met een isolator er tussen. Die ruis die er inzit, is dus niet zomaar weg te halen.

Laat ik anders vragen: Is er iemand met dezelfde mixer en met twee mic, waarbij het probleem niet is opgetreden
Topic: Kabels (16-10-2008 22:46:00)
Ik zou zo graag willen, alleen die Isolator moet er tussen anders heb ik een constante brom over de boxes

Even de aansluiting zoals het orgineel hoort:

van Shure PG88E (2 microfonen)
1) XLR uit naar JAG Plug in op Reloop RMX40 Mic 2 ingang
2) XLR uit naar JAG Plug of XLR in op Reloop Mic 1 ingang (bovenop)

Resultaat is dat er op een van de kanalen een brom ontstaat en die weg gaat als ik een mic er uit haal, dus heb ik de isolator ertussen gezet en zodoende is de brom weg, alleen daar had ik extra kabels voor nodig en jij weet welke Dre
Topic: Kabels (16-10-2008 22:12:00)
Graag advies

Het probleem is/was dat als ik vanaf mijn microfoonkast twee microfonen direct aansluit op het Reloop mengpaneel er een enorme ruis in zit, nu heb ik wat geprobeerd en een ruisonderdrukker er tussen gezet met wat kabels van een vriend en weg was ie.

1) MIC UIT van XLR Female naar TULP VROUW VROUW

2) TULP VROUW VROUW naar TULP MAN MAN

3) TULP MAN MAN naar ISOLATOR (RUISONDERDRUKKER) /v/12698 UIT naar VROUW VROUW

4) ISOLATOR VROUW VROUW naar GROTE JAG PLUG

5) GROTE JAG PLUG naar MIC INGANG OP RELOOP

De ruis is weg, alleen heb ik de kabels nodig, nu vroeg ik mij af of ik de afstand door een kabel al kan overbruggen, of dat ik zoveel stappen nodig heb