Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Fenderken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 23 bijdrage(n) van Fenderken (Pagina: 1 van 3)

Topic: Is behringer goed? (4-11-2007 21:28:00)
Bij de webshop staat niet of die speakers actief of passief zijn!!
Topic: Is behringer goed? (4-11-2007 21:26:00)
vrie= vraag welke zouden jullie kiezen

men pc blokeerde.
Topic: Is behringer goed? (4-11-2007 21:25:00)
Nog een vrie kiezen? de behringer B-1520 Pro of de behringer B212a??
Topic: Is behringer goed? (4-11-2007 21:21:00)
Nee?
Topic: Is behringer goed? (4-11-2007 20:44:00)
En voor gewoon thuis is dat mogenlijk zonder subwoofers? dan moet ik ze niet altijd verslepen!
Topic: Is behringer goed? (3-11-2007 08:44:00)
nog maar eens een vraag wink ;) tot hoeveel mensen kan ik geluid voorzien zonder subwoofers? 50?
Topic: Is behringer goed? (2-11-2007 22:59:00)

René Eppink schreef:

Heb ik het nou goed (ja, ik hou het met deze wildgroei ook allemaal niet meer bij) dat je én een actieve mixer wilt kopen én actieve luidsprekers voor dezelfde set?
neen want ik ben van mening veranderd en ga mij een passieve mixer kopen!!
Topic: Is behringer goed? (2-11-2007 18:28:00)

Melo-G schreef:

Kan wel wink ;)

Speaker 1: Speaker 2: Speaker 3: Speaker 4:

XLR:-----+------------+------------+------------+
230V:----+------------+------------+------------+

Dit is doorlussen bij actieve speakers. Dat kan een groot aantal keren (signaal zwakt namelijk niet drastisch af naarmate je meer speakers aansluit).
a ok bedankt
Topic: Is behringer goed? (2-11-2007 18:01:00)
Maar ik bedoel gewoon metactieve speakers.
Topic: Is behringer goed? (2-11-2007 17:38:00)
14
ik bedoel altijd meer actieve speakers aansluiten.