Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Nighteyes

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 17 bijdrage(n) van Nighteyes (Pagina: 1 van 2)

Topic: Welke lichttafel ?? (16-1-2008 22:23:00)
Misschien is het ook verstandig om even goed te kijken wie en wanneer er met de tafel gewerkt word. Als de tafel ook voor losse particuliere verhuur is het verstandig dat de tafel ook door niet technici te bedienen is.

Word de tafel gebruikt voor 1 en dezelfde show? In dat geval kun je programeergemak wat minder aandacht geven omdat je dan voor een deel dezelfde progammering kunt gebruiken. Als de show echt iedere keer anders is dan is het weer verstandig om een tafel te nemen waar je snel leuke figuurtjes uit kan krijgen (fatfrog doet dit zeker, andere tafels weet ik niet). Dit ligt natuurlijk ook aan degene die er mee werkt en hoe goed deze de tafel kent of hoe makkelijk de tafel te leren is, en hoeveel programmeertijd je van keer tot keer hebt.
Topic: arc line strobo tube (17-9-2006 19:58:00)
je mailtjes komen niet aan. ik hen er nog geen een ontvangen. probeer dit eens:

lj_tim@hotmail.com

dat je nog geen foto hebt klopt. ik heb het zelf ook erg druk gehad met mn werk. Ik zal er even achteraan gaan want zo schieten we inderdaad niet op.
Topic: arc line strobo tube (7-9-2006 17:47:00)
wil je die van mij nog hebben?. die is namelijk in top conditie. mankeert helemaal niks aan. zal ff een foto sturen
Topic: arc line strobo tube (27-8-2006 15:29:00)
ff opnieuw sturen, mailtje werd door mailwasher eruit gefilterd.
Topic: arc line strobo tube (19-8-2006 10:56:00)
ja de pijpen zijn blauw
Topic: arc line strobo tube (8-8-2006 23:48:00)
eh, ik heb de orginele controller (al 100) liggen met 4 buizen erbij. ze worden op dit moment gebruikt in ons jongerencentrum en we zitter erover te denken ze te verkopen. Wat zouden jullie ervoor geven?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (6-8-2005 21:53:00)
eh, hoe deed je dat? ik ben niet zo handig in dat soort dingen.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (6-8-2005 11:02:00)
heb deze te koop staan:

https://www.speurders.nl/speurder.php?id=10890809&tbl=ads

kan iemand me vertellen hoe dit lichteffect eigenlijk heet en waar ie vandaan komt?
Topic: gobo laten maken dure aangelegenheid? (14-3-2004 16:05:00)
gobo's kopen is alleen duur als de gog niet bestaat. zoals inderdaad logo's van je bedrijf enzo. er moet namelijk eerst een mal gemaakt worden voor de gobo en die is duur. echter als de mal al bestaat is het geen dure aangelegenheid meer. en kosten ze inderdaad maar iets van 10 euro of zo, afhankelijk van de maat en type natuurlijk.
Topic: Opbergen kleurenfilters (11-3-2004 10:53:00)
de handigste methode die ik to nu toe gezien heb is een plastic bak (is ook niet zo zwaar) die precies de goede maat is voor van die hangmappen zoals in een archiefkast. die zijn ook nog eens makkelijk te nummeren en het past er prima in. Het blijft erg compact zo. Verder zie ik dit systeem op vaste plekken ook terug maar dan inderdaad in een archiefkast.