Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sonic boom
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 9 van 20)
Topic: Gloeilamp verbod; gevolgen voor de professionele wereld? (28-10-2007 16:44:00)
Topic: Post hier je logo! (23-10-2007 20:07:00)
Ik met jou toch ook wel eigenlijk, zelf ben je er ook geen ster in, zo te zien.
En met mensen met dyslexie hoef je geen medelijden te hebben, die moet je gewoon even helpen, wijs ze op de fout en dan komen ze er wel weer uit (en anders help je even met de tekst). Dit lijkt me trouwens meer een gevalletje luiheid op school, daar hebben tegenwoordige meer jongeren last van.
Topic: Filmpje lichtset (27-9-2007 09:16:00)
deWit schreef:
Desalniettemin kan het absoluut geen kwaad om energie te verspillen, omdat de fossiele brandstoffen niet het eeuwige leven hebben, en verders is onderzoek naar alternatieve schone bronnen ook nodig.
Leuk voor een bleach of stone washed spijkerbroekenmerk, sorry dat ik het zeg
. Dan vond ik die andere beter,maar jah, het is een mening.
Topic: Post hier je logo! (23-10-2007 19:35:00)
. Dan vond ik die andere beter,maar jah, het is een mening.Logo helemaal niet verkeerd, netjes. Ik zou even kijken of je het op 1 of andere manier wat scherper kan krijgen, beetje crappie. Is het toevallig vergroot weggezet vanaf een kleinere afbeelding? Leeters een beetje rommelig op de randjes, dus dat mag iets beter. Idee wel geweldig.
Topic: Post hier je logo! (22-10-2007 16:14:00)OK, Ozzy
Persoonlijk:
Dat geel is m niet echt, of je moet met een borderrandje werken. En ik vind de letter erg onduidelijk, beetje storend lezen en dan vooral aan het eind, misschien een ander lettertype gebruiken. Al met al vind ik hem zelf niet echt profi uitstralen.
En je hoeft natuurlijk niet de hele tekst te quoten, het stukje "klik" had ook gekund.
Topic: Filmpje lichtset (8-10-2007 16:12:00)Persoonlijk:
Dat geel is m niet echt, of je moet met een borderrandje werken. En ik vind de letter erg onduidelijk, beetje storend lezen en dan vooral aan het eind, misschien een ander lettertype gebruiken. Al met al vind ik hem zelf niet echt profi uitstralen.
En je hoeft natuurlijk niet de hele tekst te quoten, het stukje "klik" had ook gekund.
Zit wel goed hoor
Topic: Filmpje lichtset (8-10-2007 11:07:00)
DJ Delay schreef:
Wat een djee spullu zeg... Heb toch altijd maar medeleiden met zulke mensen...
En met mensen met dyslexie hoef je geen medelijden te hebben, die moet je gewoon even helpen, wijs ze op de fout en dan komen ze er wel weer uit (en anders help je even met de tekst). Dit lijkt me trouwens meer een gevalletje luiheid op school, daar hebben tegenwoordige meer jongeren last van.
Dan zou ik hem in ieder geval niet de hele tijd aan laten staan, ik zou er behoorlijk geschift van worden.
Topic: Wanneer KVK en BTW (26-9-2007 22:17:00)Je begint zelf over de illegaliteit van je handel, is al vaak ter sprake geweest hier. Hoe je dat goed wilt praten moet je lekker zelf weten, maar je steelt direct van de artiesten van deze muziek, kan je recht of krom lullen maar klopt van geen kanten.
En daar kan je populair over gaan doen maar illegaal is illegaal. Downen voor thuis is niet strafbaar, zodra je er voor geld mee op pad gaat zit je fout.
Beetje jammer dat je als proeftijdlid nog steeds niet schijnt te willen begrijpen dat niet alles kan in het leven.
Topic: Filmpje lichtset (26-9-2007 21:07:00)En daar kan je populair over gaan doen maar illegaal is illegaal. Downen voor thuis is niet strafbaar, zodra je er voor geld mee op pad gaat zit je fout.
Beetje jammer dat je als proeftijdlid nog steeds niet schijnt te willen begrijpen dat niet alles kan in het leven.
Je kunt de ontvangst toch wat zachter zetten, neem ik aan. Dus het volume waarop die reageerd.
Topic: Filmpje lichtset (26-9-2007 18:25:00)Die laser mag echt rustiger, tenzij je graag ziet dat er allemaal mensen gaan trippen van de epelepsie (dan zou ik er namelijk ook nog een forse strobo bij hangen
).
Verder heb je denk ik niets nodig, die fiets en dat trappetje links maken het al helemaal af
.
Serieus: ik zou voor een setje scanners gaan, misschien barrelscans, en dan die laser rustiger gebruiken en afwisselen met de scans.
).Verder heb je denk ik niets nodig, die fiets en dat trappetje links maken het al helemaal af
.Serieus: ik zou voor een setje scanners gaan, misschien barrelscans, en dan die laser rustiger gebruiken en afwisselen met de scans.