Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stevo_JD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 9 van 15)

Topic: DJ-nickname (26-11-2007 09:39:00)

pimmo schreef:

leg uit laugh :D
ik snap m niet.
Wat Vic zegt ;)

En omdat je hardstyle draait breek je natuurlijk de tent helemaal af..
En oh ja, je heet Muller..

Tentemoller dus.. laugh :D
Topic: DJ-nickname (25-11-2007 16:50:00)

pimmo schreef:

dag mensen,
ik ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een naam.
Misschien iemand een ideetje?

naam: Pim Muller
muziek stijl: Dance & Hardstyle (mooie combi wink ;) )

Pim
Tentemoller laugh :D
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (24-11-2007 16:23:00)
Nari & Milani - General Lee

&

Shantel & Ian Oliver - Bucovina

Van squaredansen naar russisch volksdansen, hmm.. Leuke combi laugh :D

Ps: ik zou ze zelf niet achter elkaar draaien tijdens een optreden, maar zo in de mix, ja, best leuk!
Topic: Carnaval 2008 (14-11-2007 22:15:00)
Ben niet zo'n carnavalganger maare:

Guus Meeuwis - Proosten?
Topic: poster / flyer ontwerp (7-11-2007 15:51:00)
klikkerdeklik

Flyer voor een feestje midden december..
Topic: poster / flyer ontwerp (5-11-2007 08:43:00)

roberto schreef:

Heb zelf weer wat nieuwe flyertjes mogen ontvangen voor mijn feestjes:

Flyer 1
Flyer 2
Flyer 2 achterkant

Wat vinden jullie ervan?
Ziet er mooi uit! Meestal maak ik de flyers allemaal zelf in photoshop, zal binnenkort wel eens een resultaatje posten. Hier alvast een logo dat ik heb gemaakt voor een radioprogramma & maandelijkse mix.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-10-2007 17:13:00)

jelmer schreef:

Beetje provoceren wil dan nog wel eens helpen (als hij geen twee bij twee is wink ;) ) Zijn hand pakken en een dansje met hem maken werkte laatst goed bij een barkeeper die wel heel demonstratief verveeld zat te doen laugh :D
Haha dat is een mooie, zal ik onthouden laugh :D
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-10-2007 10:41:00)

Victor Junior schreef:

Stevo_JD schreef:

Van het weekend een rare kerel die vóór mij draaide. Heeft denk ik nog zeker een half uur irritant staan doen achter me. Aan de ene kant leuk dat hij het interessant vond, maar beetje jammer als je er dan bij gaat staan als een verwaande zoutzak.
Wat deed ie dan?
In de weg staan op een te klein stage, verveeld kijken als het publiek los ging, hangerig doen terwijl de kroegbaas juist een levendige sfeer wilde creeëren, dat soort dingen.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (7-10-2007 15:48:00)
Van het weekend een rare kerel die vóór mij draaide. Heeft denk ik nog zeker een half uur irritant staan doen achter me. Aan de ene kant leuk dat hij het interessant vond, maar beetje jammer als je er dan bij gaat staan als een verwaande zoutzak.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (25-9-2007 14:01:00)

pietje schreef:

Verkeerde topic? wink ;) Waar kan ik hem beluisteren?
klikkerdeklik - Essentials mix