Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stevo_JD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 9 van 15)
Topic: DJ-nickname (26-11-2007 09:39:00)
ik snap m niet.Wat Vic zegt ;)
En omdat je hardstyle draait breek je natuurlijk de tent helemaal af..
En oh ja, je heet Muller..
Tentemoller dus..
Topic: DJ-nickname (25-11-2007 16:50:00)
ik ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een naam.
Misschien iemand een ideetje?
naam: Pim Muller
muziek stijl: Dance & Hardstyle (mooie combi
)
PimTentemoller
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (24-11-2007 16:23:00)
Flyer 1
Flyer 2
Flyer 2 achterkant
Wat vinden jullie ervan?Ziet er mooi uit! Meestal maak ik de flyers allemaal zelf in photoshop, zal binnenkort wel eens een resultaatje posten. Hier alvast een logo dat ik heb gemaakt voor een radioprogramma & maandelijkse mix.Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-10-2007 17:13:00)
) Zijn hand pakken en een dansje met hem maken werkte laatst goed bij een barkeeper die wel heel demonstratief verveeld zat te doen
Haha dat is een mooie, zal ik onthouden
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-10-2007 10:41:00)Wat deed ie dan?In de weg staan op een te klein stage, verveeld kijken als het publiek los ging, hangerig doen terwijl de kroegbaas juist een levendige sfeer wilde creeëren, dat soort dingen.Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (7-10-2007 15:48:00)
Waar kan ik hem beluisteren?klikkerdeklik - Essentials mix
pimmo schreef:
leg uit
ik snap m niet.
En omdat je hardstyle draait breek je natuurlijk de tent helemaal af..
En oh ja, je heet Muller..
Tentemoller dus..
pimmo schreef:
dag mensen,ik ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een naam.
Misschien iemand een ideetje?
naam: Pim Muller
muziek stijl: Dance & Hardstyle (mooie combi
)Pim
Nari & Milani - General Lee
&
Shantel & Ian Oliver - Bucovina
Van squaredansen naar russisch volksdansen, hmm.. Leuke combi
Ps: ik zou ze zelf niet achter elkaar draaien tijdens een optreden, maar zo in de mix, ja, best leuk!
Topic: Carnaval 2008 (14-11-2007 22:15:00)&
Shantel & Ian Oliver - Bucovina
Van squaredansen naar russisch volksdansen, hmm.. Leuke combi
Ps: ik zou ze zelf niet achter elkaar draaien tijdens een optreden, maar zo in de mix, ja, best leuk!
Ben niet zo'n carnavalganger maare:
Guus Meeuwis - Proosten?
Topic: poster / flyer ontwerp (7-11-2007 15:51:00)Topic: poster / flyer ontwerp (5-11-2007 08:43:00)Guus Meeuwis - Proosten?
roberto schreef:
Heb zelf weer wat nieuwe flyertjes mogen ontvangen voor mijn feestjes:Flyer 1
Flyer 2
Flyer 2 achterkant
Wat vinden jullie ervan?
jelmer schreef:
Beetje provoceren wil dan nog wel eens helpen (als hij geen twee bij twee is
) Zijn hand pakken en een dansje met hem maken werkte laatst goed bij een barkeeper die wel heel demonstratief verveeld zat te doen
Victor Junior schreef:
Stevo_JD schreef:
Van het weekend een rare kerel die vóór mij draaide. Heeft denk ik nog zeker een half uur irritant staan doen achter me. Aan de ene kant leuk dat hij het interessant vond, maar beetje jammer als je er dan bij gaat staan als een verwaande zoutzak.Van het weekend een rare kerel die vóór mij draaide. Heeft denk ik nog zeker een half uur irritant staan doen achter me. Aan de ene kant leuk dat hij het interessant vond, maar beetje jammer als je er dan bij gaat staan als een verwaande zoutzak.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (25-9-2007 14:01:00)pietje schreef:
Verkeerde topic?
Waar kan ik hem beluisteren?