Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-raze
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 9 van 18)
Topic: rook koeler (27-10-2006 15:15:00)
Mischien dat je hier iets aan hebt kwa ontwerpen.
https://wolfstone.halloweenhost.com/HalloweenTech/fogchl_FogChiller69.html
gr jeroen
Topic: HK PR:O 15'' top en 18'' bass (30-8-2006 14:06:00)https://wolfstone.halloweenhost.com/HalloweenTech/fogchl_FogChiller69.html
gr jeroen
De oude elias, niet de px.
gr jeroen
Topic: HK PR:O 15'' top en 18'' bass (30-8-2006 11:23:00)gr jeroen
Ik denk dat je 300 man zeker moet kunnen redden. Bezit nu zelf de hk elias set(actief) en heb er afgelopen zaterdag 250 man mee gedaan. OP het einde van de avond flink volume in de tent en had nog wat vermogen over (was dan geen disco volume maar toch goed hard).
gr jeroen
Topic: wat voor een set 100 man? (28-8-2006 12:07:00)gr jeroen
Feest is zeer goed gegaan. Niks geen problemen.
Iedereen bedankt voor de info.
topic mag van mij opslot.
Andrè, bedankt voor de ruimte.
gr jeroen
Topic: wat voor een set 100 man? (22-7-2006 20:05:00)Iedereen bedankt voor de info.
topic mag van mij opslot.
Andrè, bedankt voor de ruimte.
gr jeroen
Het is en SynQ smx-1 geworden.
Topic: wat voor een set 100 man? (21-7-2006 13:55:00)Ik zit nu heel erg te twijvel tussen een 2dehands XTC of een nieuwe ecler mac 40.
Wie kan mij hiermee helpen. Allebij hebben genoeg kanalen.
gr jeroen
Topic: Limbo muziek (24-6-2006 20:17:00)
Wie kan mij hiermee helpen. Allebij hebben genoeg kanalen.
gr jeroen
Chubby Checker - Limbo Rock
Chubby Checker - LEts limbo some more
Chubby Checker - mary ann limbo
Topic: wat voor een set 100 man? (20-6-2006 18:12:00)Chubby Checker - LEts limbo some more
Chubby Checker - mary ann limbo
Dunne vingers heb ik dus niet, dan valt de denon dus al af. Denk dat als mijn budget het toelaat ik voor de ecler ga, anders voor of een synq smx1 of een stanton rm-404.
gr jeroen
Topic: wat voor een set 100 man? (19-6-2006 11:25:00)gr jeroen
Ik kwam op andere sites ook de denon x-500 tegen. https://www.denondj.com/prodview_item.asp?pid=57&cid=3
Heeft iemand ervaring met deze mixer? Deze mixer lijkt mij ook wel mooi. Helaas is er hier in de buurt geen bedrijf die hem heeft staan en in de webshop staat hij ook (nog?) niet.
gr jeroen
Topic: wat voor een set 100 man? (15-6-2006 23:08:00)Heeft iemand ervaring met deze mixer? Deze mixer lijkt mij ook wel mooi. Helaas is er hier in de buurt geen bedrijf die hem heeft staan en in de webshop staat hij ook (nog?) niet.
gr jeroen
Ik heb het halve forum ook al doorgespit, Sylia heeft ook al een mooi stukje over de mac 40 geschreven. Ik was eigenlijk ook wel benieuwt na de andere genoemde mixers ten opichte van elkaar. Als ik geen 500 a 600 voor mijn set krijg, houd de ecler op en zou ik dus een goedkopere moetten kiezen. Vandaar dat ik wil weten wat ik het besta na de ecler kan kiezen...
gr jeroen
gr jeroen