Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 9 van 20)

Topic: Studiereis over het Internet: Creatief met SpeakerFoam. (21-8-2008 03:38:00)
Ik heb de bison lijm spray ook gebruikt voor mijn bren. Dit is inderdaad geen goed spul, na 10x flink gebruikt ligt het er zo weer af. Ik weet dat ivo hiervoor tapijtlijm gebruikt. Ik heb dit ook eens geprobeerd ook van het merk bison. Dit blijft erg goed zitten maar als je het maar iets te dik smeert dan zie je dit door de foam heen. Ook geen optie voor mij dus.

De foam die ivo voor mij gelijmd heeft is echter wel goed.

Al met al ben ik nog naar de perfecte lijm aan het zoeken laugh :D.
Topic: Decibel outdoor 2008 (18-8-2008 12:28:00)
Overdag ben ik niet op de main geweest dus dat weet ik niet. Over het vuurwerk heb je gelijk maar dat is maar net waar je voor kiest. Als je je vuurwerkshow een kwartier voor het einde begint dan gaat de aandacht grotendeels daarheen ipv de muziek (zoals defqon dit jaar).

Decibel kiest ervoor om dit na de afsluiting te starten zoals de afgelopen 3 jaar.
Topic: Decibel outdoor 2008 (18-8-2008 12:08:00)
Ja. Geweldige show, beter als defqon dit jaar.
Topic: Decibel outdoor 2008 (17-8-2008 23:06:00)

JeroenVDV schreef:

SoundExperience schreef:

Ik heb nog even met iemand van het geluidsbedrijf ter plaatsen staan te praten en die vertelde mij dat ze tot 102db
Op FOH ja. En dat was helemaal ACHTERAAN de main-stage area waar een mannetje of 10.000 stond (gok ik?).

Bij early rave is het daar ver overheen gegaan, zeker bij Charly & Theo.
Klopt happy :) in dit geval was dat bij pussy lounche.

Ik heb ook bij charly en theo gestaan (heerlijke set trouwens) maar op main ging het er toch iets harder aan toe de laatste 10min.
Topic: Decibel outdoor 2008 (17-8-2008 21:05:00)
Leuk feestje... Het ging dit jaar ook weer erg hard, maar vorig jaar was het nog gekker.

Ik heb nog even met iemand van het geluidsbedrijf ter plaatsen staan te praten en die vertelde mij dat ze tot 102db mochten gaan.
Topic: We hebben een nieuw vip lid (1-8-2008 18:00:00)
Hahaha webbie gefeliciteerd sneaky :V.
Topic: Beveiliging harde schijf muziekcomputer (30-7-2008 23:06:00)
Je moet dan niet je EFS certificaat opslaan op die schijf sneaky :V.
Topic: Programmeren digitale systemen (29-7-2008 00:31:00)
Ik zou er eerst 500x over nadenken voordat je hiermee begint. Een ex collega van mij heeft zo'n pakket ook geschreven. Hij is hier maanden mee bezig geweest met de nodige voorkennis van eq's en de programeertaal.

Een op maat pakket is nooit af en lastig te onderhouden als de creater ervan wegvalt.

Niet echt logisch dus om dit in de praktijk te gaan gebruiken.
Topic: Beveiliging harde schijf muziekcomputer (29-7-2008 00:24:00)
Ownership noemen ze dat.

Alle schijven zijn te kraken... Killdisk en dat soort pakketen overschrijven een disk 7x en dan wordt het lastig voor een tweaker om er nog data af te krijgen maar het blijft mogelijk.

Misschien dat iemand hier weleens naar de gragons kijken (op ned1 als ik het goed heb). Is laatst nog een heel verhaal over geweest. Er is nu een apparaat die harde schijven helemaal verpulverd zodat je geheel zeker bent dat niemand bij je data kan komen.

Dit als voorbeeld.

Om op de discussie terug te komen. Hang de harde schijf aan een andere pc waar je alle rechten hebt. En neem het ownership over. Hierna kan je er mee doen wat je wil.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (27-7-2008 22:23:00)
Wat denken jullie van Kate Ryan - Ella Elle L'a ?