Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jelmer

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 9 van 20)

Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (15-12-2007 09:31:00)

StijnS schreef:

Rage Against the Machine - do what they told ya
Moet dat niet zijn: Rage against the machine- Killing in the name ?
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (14-12-2007 18:12:00)
Vooral hip hop mc's hebben inderdaad nog wel eens de neiging intiemer te zijn met de mic. dan met hun vriendin.... En dan ook nog die hele hand om de "kop" van de mic. heen vouwen zodat je hem stoer met de onderkant omhoog kan houden.
Topic: Pioneer CDJ-400 topic (14-12-2007 13:39:00)
Ze moeten natuurlijk nog wel wat te wensen over laten (en iets om aan meerwaarde aan hun duurdere modellen mee te geven natuurlijk). Ik heb uit betrouwbare bron vernomen wink ;) dat hij vandaag ook door new-line medewerkers is getest. Ik ben erg benieuwd naar hun bevindingen!
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (13-12-2007 21:40:00)

JeroenVDV schreef:

Ennuh, goede equipment is het halve werk wink ;)
En in pietjes geval is een goede voorbereiding het halve werk! Ik vind het wel goed verzonnen en vind het helemaal prima als iemand dit lekker thuis voorbereid. Wat kan dat het publiek nou schelen happy :)
Topic: Pioneer CDJ-400 topic (12-12-2007 14:56:00)
Spannend, ben benieuwd hoe ze zijn. Dit is een goede kandidaat voor mijn digitale overstap happy :) Of er komt nog een tweede denon s-3500. Ben er nog niet uit....
Topic: Absolute Beginner (7-12-2007 08:10:00)

evelyne schreef:

Waar denk ik aan:
-Dubbele CD-player; Numark CDN-22? Dit is het instapmodel, maar voldoende om te starten? Of toch niet? (waarom weet ik niet maar heb een zwak voor Numark en ik vind die CDN-22 er goed uit zien!)
Je gaat hier de "true instant start" missen. (zoek even op het forum waarom wink ;) ) Beter een stapje duurder en de CDN-35 nemen. Daar kun je echt nog een poos mee vooruit.
-Ik denk dat ik aan 1 draaitafel voldoende heb. Ik kan dan wat vinyl afwisselen met cd's. Kan dit? Kan je een eenvoudig maar goed model voorstellen?
1 draaitafel kan natuurlijk prima, maar is het het wel waard? Als ik nu zou beginnen zou ik niets meer op vinyl kopen maar lekker alles digitaal. Denk er goed over na of je dit geld niet in een betere cd speler kan steken of in bv. een leuk speaker setje... Als je er toch 1 wil kun je kijken naar de reloop instap modellen. de 2000 of liever: de 4000
-Een mixer: het ideaal zou zijn om aan de mixer zowel CD-player, de draaitafel als mijn iPod en/of laptop aan te sluiten om ook MP3's te gaan afspelen. Kan dit? Of is daar dan ander materiaal voor nodig?
4 kanalen en betaalbaar: deze dus! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar zoek hem maar eens op op het forum. Schijnt voor de centen erg leuk te zijn!
-Koptelefoon: draadloos of niet? Suggesties?
Ik zie niet de meerwaarde van draadloos (of ga je wild door de woonkamer dansen op je eigen kunsten ?laugh :D ) Ik zou eens naar de stanton DJ Pro 2000 kijken. Betaalbaar en toch dikke prima.

Veel plezier met zoeken!
Topic: CD labels printen (30-11-2007 12:29:00)
Goed, ik heb dus de epson stylus photo r300 Die kan cd's printen en heeft 6 losse cartridges voor de inkt. Een vlugge zoektocht voor de prijs valt me een beetje tegen, zo'150,- als ik het goed zie. Kan me alleen niet voorstellen dat ik dat er voor betaald heb.....
Topic: CD labels printen (30-11-2007 08:09:00)
hmmmm, zoveel hoeft het niet te kosten. Ik ben nu niet thuis maar mijn goedkope printertje (iets van 6/7 tientjes) kan cd's printen en heeft losse kleurpatronen (stuk of 4/5 verschillende zo uit mijn hoofd) Ik wil wel even kijken welk type en merk het is als ik vanmiddag weer thuis ben. Ik gebruik die functie nooit (print er af en toe een papiertje mee) dus als er iemand interesse heeft in een ruil is dat voor mij dikke prima.
Topic: Ernistig incident voorgekomen bij drive in show werk. (28-11-2007 10:04:00)
Tja, opgeleid.. Ik ben BHV (bedrijfs hulpverlener) voor mijn werk. Stelt niet zo veel voor maar het belangrijkste wat ik daar geleerd hebt is dat je van te voren na moet denken over "wat te doen als". Als je van te voren weet wat er moet gebeuren als er brand of een andere calamiteit is ben je al heel veel verder. Op het moment zelf in alle chaos en paniek uitvogelen wat te doen is een ramp.
Topic: Ernistig incident voorgekomen bij drive in show werk. (26-11-2007 18:15:00)
Ik mis dan ook een beetje de meerwaarde van dit topic. Feest loopt uit de hand, dat is vervelend. Maar wat wil je hier nou horen?