Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Braz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 9 van 20)
Topic: Hoe belangrijk vinden jullie faderlengte op een mixer? (18-5-2004 09:01:00)Hangt af van wat er in de club staat waar ze gaan draaien.
Wat er bij hun thuis staat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
Ik zou maar niet te zwaar tillen aan het feit dat die faders 50 mm zijn.
Ikzelf daarentegen... Geef mij maar rotaries maar ja da's oud nieuws.Wat is volgens jou het grote voordeel van rotary's Snake?Topic: minimale techno (18-5-2004 08:55:00)
Welke labels brengen dit ui, ken iemand deze stijl en kan hij/zij me wat op gang helpen waar ik dit kan kopen.je bedoelt denk ik booty of hard bass zoals dj godfather maakt....Topic: dj naam (11-5-2004 09:54:00)
hij is wel raar maja www.messbase.nl/DJ.php
mvg ChrisBram de Winter --> DJ Bollocks...........daar kun je blij mee zijn. Hou ik het toch gewoon bij BrazTopic: waar koop ik platen (10-5-2004 09:00:00)
Kinderen voor kinderen, koken met (vul in een of andere hotemetoot van 20-30 jaar geleden) etc. kunnen de meest leuke stukjes bevatten om mee te scratchen.
En wellicht vind je die platen inderdaad op zolder in een of andere stoffige doos.
Uiteraard zijn er ook speciale scratch platen (freeeesh...) maar die gebruikt iedereen al. Dus creatief en krap in budget kunnen PRIMA samen gaan ;-)Een vriend van me kan meer dan behoorlijk scratchen en hij gebruikt de meest vreemde platen die hij voor 0,50 euro bij de Kringloopwinkel haalt, bijvoorbeeld oude platen van Rita Reijs en Pim Jacobs
serieus!Topic: minimale techno (10-5-2004 08:54:00)
Snake schreef:
PerFecto schreef:
Wat voor lengte faders gebruiken de professionele DJ's trouwens weet iemand dat?Wat er bij hun thuis staat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
Ik zou maar niet te zwaar tillen aan het feit dat die faders 50 mm zijn.
Ikzelf daarentegen... Geef mij maar rotaries maar ja da's oud nieuws.
En nu ik die line up van dancevalley zie.......sjonge jonge. Al mijn vakantiegeld gaat op aan festivals dit jaar. Komt lowlands ook nog eens bij...
Topic: minimale techno (18-5-2004 08:49:00)
WHOOOHAAAA!!!!!!!!!!!
Ik ga nu een benzinepomp overvallen om een kaartje te kopen! Is misschien wat radicaal, vooruit..ik sluit een persoonlijke lening af.
Topic: minimale techno (17-5-2004 14:59:00)
Ik ga nu een benzinepomp overvallen om een kaartje te kopen! Is misschien wat radicaal, vooruit..ik sluit een persoonlijke lening af.Damn! Dan moet ik ook maar......waarom is die zomer altijd zo duur met allemaal van die leuke feestjes?! Ik wil ook nog platen kunnen kopen......!
Topic: minimale techno (17-5-2004 11:19:00)
he spilly,
hoe is die steve bug - future retro 101? Heb um in bestelling staan maar nog niet binnen; ken um ook niet
Topic: Muziek stijlen (11-5-2004 10:02:00)hoe is die steve bug - future retro 101? Heb um in bestelling staan maar nog niet binnen; ken um ook niet
mijn stijl is overigens deep-house tech-house en minimal. Helaas niet veel liefhebber shiervan geloof ik maar ja, das ook wel weer leuk. Weer eens wat anders als anderen.
Topic: Muziek stijlen (11-5-2004 10:00:00)
mette schreef:
joe kan er iemand mij helpen, ben op zoek naar een bepaalde housestijl, is wat moeilijk te omschrijven, ik zou zeggen chicago pimp/pussy/style, vette beats vrij pornografisch.Welke labels brengen dit ui, ken iemand deze stijl en kan hij/zij me wat op gang helpen waar ik dit kan kopen.
DJ Chris schreef:
Ik heb een website gevonden waar je door middel van je voor en achternaam je dj naam kan makenhij is wel raar maja www.messbase.nl/DJ.php
mvg Chris
Dré schreef:
Voor scratchwerk kunnen inderdaad de meest "vreemde" platen gebruikt worden.Kinderen voor kinderen, koken met (vul in een of andere hotemetoot van 20-30 jaar geleden) etc. kunnen de meest leuke stukjes bevatten om mee te scratchen.
En wellicht vind je die platen inderdaad op zolder in een of andere stoffige doos.
Uiteraard zijn er ook speciale scratch platen (freeeesh...) maar die gebruikt iedereen al. Dus creatief en krap in budget kunnen PRIMA samen gaan ;-)
serieus!helaas geen mix online.kmoet nog steeds een mixje opnemen maar bij gebrek aan een md of pc kan dat nog wel ff duren...