Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Party 2000

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 9 van 11)

Topic: Hoe zijn jullie gestart? (5-3-2003 20:34:00)
is dat je enige licht?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-3-2003 07:33:00)
Renault Megane Cenic...
Topic: Drive-in show websites (3-3-2003 07:48:00)
Het lijkt me wel leuk als iedereen die een site heeft voor z'n drive-in show of licht & geluidsbedrijf z'n site hier neer pleurt. Ik vindt het wel leuk om bij de concurentie te kijken...

Ik trap af: www.party-2000.nl

Greetz,
DJ Pim

Dit topic wordt met enige regelmaat opgeschoond. Daarbij worden oude berichten verwijderd (aangezien veel links na verloop van tijd niet meer werken). Plaats in dit topic dus niet al te veel waardevolle informatie!!!
Edit Mod: Dré: Topic voor het laatst opgeruimd op 5-10-10
Topic: CARNAVAL (2-3-2003 19:25:00)
ik haat carnaval angry
Topic: WAT DOE JE NOU? (27-2-2003 18:24:00)
Romeinsekruiskopschroevendraaier laten halen laugh :D razz :p
Groen-rood-gele kleurenfilter laten halen laugh :D razz :p
Rokendeschuimvloeistof laten halen laugh :D razz :p
Eén aderige kabel laten halen laugh :D razz :p
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (25-2-2003 17:23:00)
dusse, het staat vast; 1 uur; eethoek?
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (5-2-2003 14:27:00)

jasperb schreef:

ik kom ook maar ik ben er nog nooit geweest maar ik ga er vanuit dat er meer dan 1 eethoeks zijn??
is er maar 1 happy :)
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (4-2-2003 17:05:00)
ga ik doen, ill be there
waar en hoelaat spreken we nou af shocked 8O
Topic: clippen versterker (1-2-2003 07:42:00)
ff het misverstand wegwerken: als de ledjes ect op rood constant staan,
slaat ie pas af wink ;)
Topic: clippen versterker (31-1-2003 12:13:00)
ik ben wel blij dat het er is, leiver 1 minutt stilte, dan GEEN versterker meer wink ;)
(en dat zit toch op elke redelijke pa?)