Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Party 2000
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 9 van 11)
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (5-3-2003 20:34:00)is er maar 1
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (4-2-2003 17:05:00)
is dat je enige licht?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-3-2003 07:33:00)Renault Megane Cenic...
Topic: Drive-in show websites (3-3-2003 07:48:00)Het lijkt me wel leuk als iedereen die een site heeft voor z'n drive-in show of licht & geluidsbedrijf z'n site hier neer pleurt. Ik vindt het wel leuk om bij de concurentie te kijken...
Ik trap af: www.party-2000.nl
Greetz,
DJ Pim
Dit topic wordt met enige regelmaat opgeschoond. Daarbij worden oude berichten verwijderd (aangezien veel links na verloop van tijd niet meer werken). Plaats in dit topic dus niet al te veel waardevolle informatie!!!
Topic: CARNAVAL (2-3-2003 19:25:00)Ik trap af: www.party-2000.nl
Greetz,
DJ Pim
Dit topic wordt met enige regelmaat opgeschoond. Daarbij worden oude berichten verwijderd (aangezien veel links na verloop van tijd niet meer werken). Plaats in dit topic dus niet al te veel waardevolle informatie!!!
Edit Mod: Dré: Topic voor het laatst opgeruimd op 5-10-10
ik haat carnaval
Topic: WAT DOE JE NOU? (27-2-2003 18:24:00)
Romeinsekruiskopschroevendraaier laten halen
Groen-rood-gele kleurenfilter laten halen

Rokendeschuimvloeistof laten halen
Eén aderige kabel laten halen
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (25-2-2003 17:23:00)
Groen-rood-gele kleurenfilter laten halen

Rokendeschuimvloeistof laten halen
Eén aderige kabel laten halen
dusse, het staat vast; 1 uur; eethoek?
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (5-2-2003 14:27:00)jasperb schreef:
ik kom ook maar ik ben er nog nooit geweest maar ik ga er vanuit dat er meer dan 1 eethoeks zijn??
ga ik doen, ill be there
waar en hoelaat spreken we nou af
Topic: clippen versterker (1-2-2003 07:42:00)waar en hoelaat spreken we nou af
ff het misverstand wegwerken: als de ledjes ect op rood constant staan,
slaat ie pas af
Topic: clippen versterker (31-1-2003 12:13:00)slaat ie pas af
ik ben wel blij dat het er is, leiver 1 minutt stilte, dan GEEN versterker meer
(en dat zit toch op elke redelijke pa?)
(en dat zit toch op elke redelijke pa?)