Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tribal Chef

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 9 van 20)

Topic: strippaal (24-8-2006 18:22:00)

climax schreef:

we geven namelijk een feest dat de mannen zich als pooiers moeten verkleden en de vrouwen ja je raad het al als hoeren wink ;) .
Het wordt pas echt leuk als je de mannen als hoeren laat verkleden en de vrouwen als pimps, heb ik op mn vorige verjaardag gedaan, succes gegarandeert happy :)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (16-8-2006 14:52:00)
nou ik heb het toch echt bij het juiste eind, feit was dat hij zn mix gewoon via de cdj liet lopen, en een beetje aan de vinyls zat te rommelen om het echt te lijken
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (15-8-2006 23:26:00)
ik heb die set gezien, en was zeker 100% niet live, je had zn draaitafels moeten zien stuiteren :P
Topic: Stanton 303 & 304 pitchfout?? (8-8-2006 18:16:00)
Het klinkt een beetje vreemd inderdaad.
Maar je bedoelt met precies dezelfde pitch stand en precies hetzelfde nummer?
Topic: Redsound Soundbite (7-8-2006 15:39:00)
www.new-line.nl/v/13293
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (3-8-2006 17:48:00)
Ik ben helemaal geen fan van tiesto, maar heb hem inderdaad vaker horen zeggen dat hij het liefst alleen zijn eigen nummers draait, en dat het zijn droom is om een tiesto in concert te geven met puur zijn eigen muziek. Komt vrij arrogant over.

Maar fake optredens is hij al vaker op betrapt, neem b.v. lowlands
Topic: Obscure DJ apparatuur (3-8-2006 13:24:00)
Over obscuur gesproken...

Wel flauw dat hij geeneens op voorraad is.. razz :p
Topic: Obscure DJ apparatuur (2-8-2006 00:22:00)

Dacide schreef:

jeps deze:

www.new-line.nl/v/8468

al 25 jaar oud.. en nog steeds een belachelijk hoge prijs...
Good One! laugh :D
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (1-8-2006 11:04:00)
Hij was hier vorig jaar ook al gereleased inderdaad, maar ik zag dat hij in engeland bijvoorbeeld ook in de top staat, vreemde gang van zaken inderdaad, maar in het noorden hoor je er niks van.
Topic: Sensation Black edition (23-7-2006 20:01:00)
Is trouwens niet het nr van sander kleinenberg gewoon het algemene anthem? het is inderdaad een beetje vaag, id&t had het zeker wel laten merken als ze een anthem hadden voor black.