Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hemske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 9 van 20)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (27-6-2012 11:52:00)
Als ik jou was zou ik toch voorzichtig gaan kijken naar een andere aanhanger..
Is toch wel gevoelig zn open aanhanger met zeiltje erover..
Topic: wat missen jullie op dmx of ander technisch gebied (19-6-2012 18:25:00)Is toch wel gevoelig zn open aanhanger met zeiltje erover..
Ook wel interesse in zn plaatje. Wat zouden ze moeten gaan kosten?
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (16-6-2012 16:02:00)knopje links naast het scherm, onder disc. Een keertje op drukken en je bent klaar
Topic: DJ Software samen laten werken op 2 pc's en 2 controllers (10-6-2012 15:00:00)
installatie geen problemen mee gehad, maar dat zal wel komen doordat ik met een mac werk.
Deze herkende hem meteen zonder ook maar iets te installeren..
Topic: DJ Software samen laten werken op 2 pc's en 2 controllers (10-6-2012 11:05:00)Deze herkende hem meteen zonder ook maar iets te installeren..
Ben ik de enige die nog nooit problemen heeft gehad met een maya 44?
Werkt prima en wordt toch behoorlijk vaak gebruikt..
Topic: Zoem speakers bij dimmers (5-6-2012 15:12:00)Werkt prima en wordt toch behoorlijk vaak gebruikt..
de zoekmachine snap ik, maar wist niet goed waar ik op moest zoeken.. Het gaat overigens over een vaste installatie, zowel het licht als het geluid.
Bij totale inschakeling inderdaad geen problemen.. Ik kan er vrij weinig aan veranderen blijkt dan..
Topic: Zoem speakers bij dimmers (5-6-2012 08:12:00)Bij totale inschakeling inderdaad geen problemen.. Ik kan er vrij weinig aan veranderen blijkt dan..
Bedankt, rond hoeveel Hz moet ik deze zoem dan zoeken?
Dan ga ik het met een eq proberen.
Topic: Zoem speakers bij dimmers (4-6-2012 23:47:00)Dan ga ik het met een eq proberen.
Besten,
Ik heb een probleem bij het inschakelen/dimmen van de lampen.
Als de muziek niet speelt op de speakers hoor ik een soort gezoem/gekraak in de speaker bij het dimmen van lampen.
Ik weet niet goed hoe ik dit kan oplossen, maar ik heb zo mn vermoeden waar het aan kan liggen, maar dat is een pure gok..
Weet iemand zo een goede mogelijkheid om dit op te lossen, zit wel redelijk tijdsdruk achter..
Alvast bedankt
Topic: Hoe te beginnen (3-6-2012 15:27:00)Ik heb een probleem bij het inschakelen/dimmen van de lampen.
Als de muziek niet speelt op de speakers hoor ik een soort gezoem/gekraak in de speaker bij het dimmen van lampen.
Ik weet niet goed hoe ik dit kan oplossen, maar ik heb zo mn vermoeden waar het aan kan liggen, maar dat is een pure gok..
Weet iemand zo een goede mogelijkheid om dit op te lossen, zit wel redelijk tijdsdruk achter..
Alvast bedankt
Als je even gekeken had, dan is daar zelfs een heel forum voor, het newbie forum..
Newbie
Was niet echt te missen, en probeer anders de zoekfunctie
Topic: Draadloze microfoons aansluiten (2-6-2012 08:16:00)Newbie
Was niet echt te missen, en probeer anders de zoekfunctie
Extra omzet voor de dealer he;)
Maar het lijkt mij ook t makkelijkste..
Maar het lijkt mij ook t makkelijkste..