Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TB
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TB (Pagina: 9 van 20)
Topic: BR118, welke houtsoort? (20-9-2010 22:32:00)Dat noem jij dik in orde?
Topic: BR118, welke houtsoort? (30-8-2010 23:51:00)
Wat denken jullie ervan? Voor- en nadelen?Voordeel: MDF heeft een zeer hoge dichtheid, wat de klankeigenschappen ten goede komt. Weegt echter imho niet op tegen het grote nadeel: Zwaar!Topic: beginners setje (22-8-2010 22:47:00)
Ik werk nu 1,5 jaar met 5 x Crest CC4000. Ken amps die beter klinken op mijn set, vandaar dat ze niet eeuwig blijven
. Voor dit geld krijg je echter nergens anders zoveel vermogen in combinatie met degelijkheid. Zijn behoorlijk vaak op pad geweest, met één probleem: Twee blauwe signal-LED's hebben het begeven. Slordig... Voor de rest erg degelijk gebleken. Dankzij andermans fout per ongeluk 2x phase ipv phase/nul op de schuko gehad, maar dat hebben ze doorstaan.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (20-9-2010 21:00:00)
. Voor dit geld krijg je echter nergens anders zoveel vermogen in combinatie met degelijkheid. Zijn behoorlijk vaak op pad geweest, met één probleem: Twee blauwe signal-LED's hebben het begeven. Slordig... Voor de rest erg degelijk gebleken. Dankzij andermans fout per ongeluk 2x phase ipv phase/nul op de schuko gehad, maar dat hebben ze doorstaan.Mooiste feest wat dat betreft was bij een organisator van een private techno feest. De man gaf ons 100 euro p.p. om in het naastgelegen luxe restaurant te spenderen. Na afloop wilde hij het wisselgeld beslist niet terug.
Maar deze man betaalde ons dan ook met flappen van 500 euro
.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (19-9-2010 18:12:00)Topic: Opmerkingen bij EAW SB150 (17-9-2010 22:54:00)Maar deze man betaalde ons dan ook met flappen van 500 euro
.Ik heb heb de low cuts een stuk hoger staan overigens. 45 hz dacht ik!
Topic: Opmerkingen bij EAW SB150 (17-9-2010 13:02:00)Wat zijn de originele settings dan??
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-9-2010 19:25:00)Watt-Xtra schreef:
Motorisch wel dik in orde.. op een defecte turbo, inspuiting en electromanagement na dan, die zijn bij mij allemaal al eens vervangen bij 115.000 km. ( allemaal onder garantie, 35.000km probleemloos gereden nu.
DJ Robbie schreef:
Ik zat meer te denken van MDF of zelfs HDF van 24/25 mm.Wat denken jullie ervan? Voor- en nadelen?
Boxen zul je inderdaad wel nodig hebben... Anders hoor je niets, behalve door je hoofdtelefoon (heb je die wel?).
[edit] Wellicht is het handig om de zoekfunctie van dit forum eens te gebruiken, er is al erg veel over geschreven[/edit]
Topic: beginners setje (22-8-2010 22:15:00)[edit] Wellicht is het handig om de zoekfunctie van dit forum eens te gebruiken, er is al erg veel over geschreven[/edit]
Is dit een vraag, of een constatering? Aangezien ik geen vraagtekens zie...
Topic: beginners setje (22-8-2010 21:40:00)Als je mag adviseren, probeer eens te kijken of je dit setje bij elkaar kan krijgen.
Vestax VMC-004Is enorm in de aanbieding!
Denon S1200
Imho zo een stuk meer mogelijkheden en degelijkheid.
Wat is je budget en wat wil je precies draaien?
Vestax VMC-004Is enorm in de aanbieding!
Denon S1200
Imho zo een stuk meer mogelijkheden en degelijkheid.
Wat is je budget en wat wil je precies draaien?