Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djgys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 99 bijdrage(n) van Djgys (Pagina: 9 van 10)
Topic: Het bouwen van een case (30-10-2010 20:56:00)
hoi ik zoek een bodemdop met ook de bijpassende denkseldop.
zodat ik kisten kan maken die ik dan later kan stapelen.
waar kan ik die bestellen ?
gr Gijs
Topic: jb systems vibe 18s + jb systems pl-12 (11-6-2009 16:33:00)zodat ik kisten kan maken die ik dan later kan stapelen.
waar kan ik die bestellen ?
gr Gijs
en de nova sb-15 ??? ipv de vibe 18s
?
gr Gijs
Topic: jb systems vibe 18s + jb systems pl-12 (10-6-2009 23:15:00)?
gr Gijs
hallo
ik heb gehoord dat als je een 12" topkast hebt dan hoort daar een 15" sub bij
en zo ook bij 15" toppen 18" bassen
nu was mijn vraag aan jullie of dat ik mijn 2x jb systems pl-12 op 2x jb systems vibe 18s
ik hoor het graag
gr gijs
Topic: Dap mc15 & mcb15 (31-5-2009 23:03:00)ik heb gehoord dat als je een 12" topkast hebt dan hoort daar een 15" sub bij
en zo ook bij 15" toppen 18" bassen
nu was mijn vraag aan jullie of dat ik mijn 2x jb systems pl-12 op 2x jb systems vibe 18s
ik hoor het graag
gr gijs
hallo hier ben ik weer
hier wat foto's hoe het is geworden
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Gr Gijs
Topic: Dap mc15 & mcb15 (26-5-2009 09:56:00)hier wat foto's hoe het is geworden
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Gr Gijs
ja aleen voor de subs dat bedoel ik.
Gr Gijs
Topic: Dap mc15 & mcb15 (26-5-2009 09:38:00)Gr Gijs
hallo
ik ben iet heel anders tegen gekomen.
ik heb
2x jb systems pl-12 toppen
1x hqpower vpa2350mb versterker
1x jb systems se-100
gekocht.
ik ga vanmiddag mijn spullen halen en aan sluiten
ze hebben mij verteld dat ik uit mijn dap mcb15 subs de filters moet slopen en dan met de se-100 vantevoren
filteren,
met setup is nu
2x jb systems pl-12 toppen
2x dap mcb-15 subs
1x jb systems se-100
1x hqpower vpa2350mb versterker voor de toppen
1x Crown XTI 2000 Versterker voor de subs
,
graag reactie over mijn uitbreiding
( was dit een goeie zet )
GR Gijs
Topic: Dap mc15 & mcb15 (17-4-2009 10:37:00)ik ben iet heel anders tegen gekomen.
ik heb
2x jb systems pl-12 toppen
1x hqpower vpa2350mb versterker
1x jb systems se-100
gekocht.
ik ga vanmiddag mijn spullen halen en aan sluiten
ze hebben mij verteld dat ik uit mijn dap mcb15 subs de filters moet slopen en dan met de se-100 vantevoren
filteren,
met setup is nu
2x jb systems pl-12 toppen
2x dap mcb-15 subs
1x jb systems se-100
1x hqpower vpa2350mb versterker voor de toppen
1x Crown XTI 2000 Versterker voor de subs
,
graag reactie over mijn uitbreiding
( was dit een goeie zet )
GR Gijs
Ik snap het!
Dus ik kan beter voor de k115 gaan dan?
Gr gijs
Topic: Dap mc15 & mcb15 (16-4-2009 22:06:00)Dus ik kan beter voor de k115 gaan dan?
Gr gijs
dre ik snap helemaal wat je bedoeld.
maar bij mij is het probleem dat ik hooguit 5x perjaar draai met mijn drive-in.
ik heb nu mooi 5,5 4kante truss met heel de zooi dr bij en 8 parren met 2 scans en 2 heads.
dus dat is nu gewoon goed spul.
maar nu wou ik mijn geluid beter hebben.
en ik heb zelf ook het liefste een RX set van EV of zow.
maar dat gaat mij niet lukken financieel.
dus ik weet niet wat ik nu moet.
( wat kan ik nu het beste doen )
GR gijs
Topic: Dap mc15 & mcb15 (14-4-2009 23:00:00)maar bij mij is het probleem dat ik hooguit 5x perjaar draai met mijn drive-in.
ik heb nu mooi 5,5 4kante truss met heel de zooi dr bij en 8 parren met 2 scans en 2 heads.
dus dat is nu gewoon goed spul.
maar nu wou ik mijn geluid beter hebben.
en ik heb zelf ook het liefste een RX set van EV of zow.
maar dat gaat mij niet lukken financieel.
dus ik weet niet wat ik nu moet.
( wat kan ik nu het beste doen )
GR gijs
oke supper bedankt.
dan ga ik voor de k112.
Gr Gijs
Topic: Dap mc15 & mcb15 (13-4-2009 23:53:00)dan ga ik voor de k112.
Gr Gijs
wel over de K115 maar niet in combie met de mcb15
Fritz-events schreef:
Eeeuh via de zoekmachine zijn er heel veel topics over beide speakers. Ik kan me haast niet voorstellen dat het daar nergens bij staat?