Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sonic boom
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 8 van 20)
Topic: schoolfeest organiseren (13-12-2007 20:20:00)Eigenlijk word er meer gedoeld op het feit dat je de website van Improve in je profiel hebt opgenomen
Topic: Virtual DJ en Denon HD2500 (13-12-2007 19:44:00)
Verkapte reclame of wat?Waarschijnlijk werk hij er al, kan ie medewerkerskorting krijgen
Topic: Retro house... (11-12-2007 08:50:00)
Een 'collega'DJ die doodleuk in het gastenboek op jóuw site reclame voor zichzelf gaat zitten maken...
daar nodigt een gastenboek nou eigenlijk wel toe uit, om maar niet te spreken van die google ads
Topic: poster / flyer ontwerp (5-11-2007 19:15:00)
dj-blaster schreef:
en ik zet het woord improve in de tekst zoals werd gezegd in een van de berichten omdat mensen mij dan advies kunnen geven die dat willen.
Probeer dan het Virtual DJ forum, is een nederlands forum bij, daar krijg je over het algemeen hele goede antwoorden.
Topic: schoolfeest organiseren (12-12-2007 19:18:00)Jurrie schreef:
Waarom heeft de OP de site van improve in z'n profiel staan?Verkapte reclame of wat?
In Nederland noemen ze het niet anders, jij hebt het over een onderstroom van de hoofdgroep muziek die Retro word genoemd. Retro is een hele brede groep muziekstijlen die een bepaalde sfeer oproepen.
Topic: HEADPHONES: Technics RP-DJ1210 vs. RP-DH1200 (8-12-2007 12:03:00)En daar word je lid voor??
Topic: live concerten en mooie licht shows (5-12-2007 20:36:00)Geen echte concerten maar ik vind het wel vermelden waard: de shows van de misteryland-reeks door de jaren heen, vette lichtshows en spetterende vuurwerkshows. En er zijn meerdere feesten van ID&T het vermelden waard.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (17-11-2007 22:00:00)dat klopt
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (17-11-2007 21:39:00)
Decibel Drive-in schreef:
Ook leuk;Een 'collega'DJ die doodleuk in het gastenboek op jóuw site reclame voor zichzelf gaat zitten maken...
Maar de letter van de teksten past inderdaad niet echt bij de rest van de flyer/ poster. had wat steviger gemogen qua lettertype.
Topic: Modeshow Remix (4-11-2007 19:20:00)Of meerdere balken met 1 kleur per 2 balken, om een bepaalde sfeer te scheppen ( bv 4 balken wit, 2 balken blauw en 2 balken geel)