Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj thaan
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 80 bijdrage(n) van Dj thaan (Pagina: 8 van 8)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (2-4-2003 08:13:00)
hey musickid van wie is dat nummer zak is even door?
groeten
Topic: gekleurde rook (30-3-2003 10:54:00)groeten
hey jongens
ik wist het eerst ook niet wat het was maar ik heb het gewoon gevraagt(nee heb je ja kan je krijgen)
rood is heel erg dicht voor buiten lasershows en voor de brandweer(dat zeiden ze) was 12 euro.
blauw is standaard rookvloeistof die was 10 euro.
en geel was heel erg licht voor 8 euro.
het waren 5 liter kannen
groeten
volgens mij waren dat de kleuren
Topic: gekleurde rook (30-3-2003 10:24:00)ik wist het eerst ook niet wat het was maar ik heb het gewoon gevraagt(nee heb je ja kan je krijgen)
rood is heel erg dicht voor buiten lasershows en voor de brandweer(dat zeiden ze) was 12 euro.
blauw is standaard rookvloeistof die was 10 euro.
en geel was heel erg licht voor 8 euro.
het waren 5 liter kannen
groeten
volgens mij waren dat de kleuren
hey jongens
ik wist het eerst ook niet wat het was maar ik heb het gewoon gevraagt(nee heb je ja kan je krijgen)
rood is heel erg dicht voor buiten lasershows en voor de brandweer(dat zeiden ze) was 12 euro.
blauw is standaard rookvloeistof die was 10 euro.
en rood was heel erg licht voor 8 euro.
het waren 5 liter kannen
groeten
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (28-3-2003 14:39:00)ik wist het eerst ook niet wat het was maar ik heb het gewoon gevraagt(nee heb je ja kan je krijgen)
rood is heel erg dicht voor buiten lasershows en voor de brandweer(dat zeiden ze) was 12 euro.
blauw is standaard rookvloeistof die was 10 euro.
en rood was heel erg licht voor 8 euro.
het waren 5 liter kannen
groeten
Ik ga ook maar max ga je om 8 uur weg of sta je daar al om 8 uur?
wij willen misschien ook een setje parren kopen als ze een beetje goedkoop en goed er uitzien en ook doen aan de eisen.
misschien zie ik jullie daar wel
groeten
Topic: Hoe kun je het beste in je licht investeren? (26-3-2003 20:13:00)wij willen misschien ook een setje parren kopen als ze een beetje goedkoop en goed er uitzien en ook doen aan de eisen.
misschien zie ik jullie daar wel
groeten
oke bedankt victor dat bedoelde ik.
maar weet jij wel misschien ongeveer tussen de 25 / 50 of 50/100 of boven de 100 (ff iets anders victor ik had je nog een maitlje gestuurd)
groetjes
Topic: Hoe kun je het beste in je licht investeren? (26-3-2003 20:07:00)maar weet jij wel misschien ongeveer tussen de 25 / 50 of 50/100 of boven de 100 (ff iets anders victor ik had je nog een maitlje gestuurd)
groetjes
heey
weten jullie misschien hoe duur een setje van 4 of 8 par 56 zouden kosten bij de pa-markt?
en nog een zegje iedereen wel letten op de uiteinde van de parren, want we waren laatst bij een winkel en die zeiden Bij de pa-markt verkopen ze soms parren die niet goed gekeurt zijn ik denk dat dré er wel wat meer over weet(die weet namelijk alles
)
Er moest wat op de achterkant zitten ofzo weet niet meer zeker wat het was dus ik durf niks te zeggen
groetjes
thaan
Topic: Vraagje over een hazer (24-3-2003 18:30:00)weten jullie misschien hoe duur een setje van 4 of 8 par 56 zouden kosten bij de pa-markt?
en nog een zegje iedereen wel letten op de uiteinde van de parren, want we waren laatst bij een winkel en die zeiden Bij de pa-markt verkopen ze soms parren die niet goed gekeurt zijn ik denk dat dré er wel wat meer over weet(die weet namelijk alles
)Er moest wat op de achterkant zitten ofzo weet niet meer zeker wat het was dus ik durf niks te zeggen
groetjes
thaan
Iedereen bedankt voor het reageren en ik heb nu nog een antarie z80 maar die wil ik graag verkopen of iets anders er mee doen. Maar welke rookmachine kan ik nu dan het best kopen ik hoef niet zo een ding van 500 euro graag onder de 300/400 ofzo ik wil hem gebruiken voor prof gebruik(of toch dat ding van 595)
Groetjes
Topic: Vraagje over een hazer (23-3-2003 17:09:00)Groetjes
Hey victor
sorry voor dat foutje.
Maar bedankt dat je me heb geholpen
je mag hem afsluiten als je wilt dit topic
Topic: Vraagje over een hazer (23-3-2003 16:58:00)sorry voor dat foutje.
Maar bedankt dat je me heb geholpen
je mag hem afsluiten als je wilt dit topic
Ha iedereen
Ik had even een vraagje ik zie bij sommigen topic's staan je kan beter een haze nemen dan zou een anatarie rookmac maar wat is nou het grote verschil tussen een anatarie rookmachine en een haze rookmachine? ik hoop dat dit onderwerp nog niet aan de orde is gekomen en als het wel zo is mijn excuses er voor.
groetjes
Topic: Rookmachine (antari f80z) (12-3-2003 12:57:00)Ik had even een vraagje ik zie bij sommigen topic's staan je kan beter een haze nemen dan zou een anatarie rookmac maar wat is nou het grote verschil tussen een anatarie rookmachine en een haze rookmachine? ik hoop dat dit onderwerp nog niet aan de orde is gekomen en als het wel zo is mijn excuses er voor.
groetjes
hey iedereen
gedestilleerd water kan je dat ook vervangen door gekookt water?
gedestilleerd water kan je dat ook vervangen door gekookt water?