Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick Beuken
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 8 van 20)
Topic: Trussberekening (17-3-2008 17:51:00)Topic: vliegen van K115 (9-3-2008 20:13:00)
Voor 30 euro per persoon kun je vanuit Sittard (Limburg) met de bus op zaterdag 15 maart naar Frankfurt. De prijs is inclusief ticket (t.w.v. 26 euro) voor de Messe. De bus vertrekt 's ochtends om 07.00 in Sittard en 's avonds vertrekt deze weer om ongeveer 17.30 uur vanuit Frankfurt. Op de terugweg wordt er bij een wegrestaurant gestopt. Aanmelden hiervoor kan via mij.De bus zit inmiddels vol. Bedankt voor uw aanmeldingen.Topic: Het bouwen van een case (7-3-2008 21:11:00)Wellicht is het dan handig om te vertellen waar die te krijgen zijn of om ze zelf te leveren?Topic: Wat betekent FOH (6-3-2008 21:26:00)Wat een instelling als je zo denk. Scholen hebben wel budget!!!
Heb ik het dan over budget? Nee. Ik bedoel dat je op een school niet van leerlingen kunt verwachten dat zij een perfecte show neerzetten. De doorsnee leerling is geen lichttech met 10 jaar ervaring.Topic: Het bouwen van een case (4-3-2008 00:18:00)
Nee, dat heb ik nooit gedaan en zal ik nooit doen. Ik vertrouw die dingen gewoon niet.
Topic: vliegen van K115 (9-3-2008 19:36:00)Nee, wat Luc zegt klopt. Hij is inderdaad naar binnen gevallen. Na hem open gemaakt te hebben zie ik dat die bussen inderdaad achter een richel hangen, waardoor ze niet naar buiten kunnen.
Topic: vliegen van K115 (9-3-2008 17:22:00)Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2008 (9-3-2008 09:56:00)Patrick Beuken schreef:
Busreis FrankfurtVoor 30 euro per persoon kun je vanuit Sittard (Limburg) met de bus op zaterdag 15 maart naar Frankfurt. De prijs is inclusief ticket (t.w.v. 26 euro) voor de Messe. De bus vertrekt 's ochtends om 07.00 in Sittard en 's avonds vertrekt deze weer om ongeveer 17.30 uur vanuit Frankfurt. Op de terugweg wordt er bij een wegrestaurant gestopt. Aanmelden hiervoor kan via mij.
Martijn schreef:
Heb een volle doos 4,8*14,5mm zwarte nagels op de plank staan...Nee, ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand zegt 'wat bedoel je?' als een ander het over backline heeft. Maar backline is netzoals FOH een heel ruim begrip.
Topic: Wat betekent FOH (6-3-2008 17:20:00)Zo wordt bijvoorbeeld ook de term Backline op verschillende manieren geïnterpreteerd. Hier een uitleg ervan (Duits).
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (6-3-2008 07:52:00)sonic boom schreef:
Patrick Beuken schreef:
Tis 'maar' een school daar hoeft het normaalgesproken niet zo tip top.
Het bestaat wel, maar het is niet makkelijk te krijgen.

