Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Snuf
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van DJ Snuf (Pagina: 8 van 8)
Topic: gejat (20-5-2003 22:24:00)
Mij hebben ze eens in Roermond bij een discoavond (voor 90% allochtonen van 12-16 jaar) een kabel van 3 x 2,5 mm2 doorgebrand met een aansteker. Tot overmaat van ramp vloog de zekering er niet uit, omdat het zo'n oude tent was. Gevolg: Heel stopcontact weggesmolten. Toen wij alles maar snel op een andere groep hadden gezet, hebben ze ons ook nog 5 CD's gejat (1 man was nog bij de apperatuur, maar dit was dus blijkbaar voor dit soort volk niet genoeg om alles in de gaten te houden).
Hebben natuurlijk wel gelijk een flinke schadevergoeding gevraagd aan de organisatie, en we gaan hier dus echt nooit meer heen terug. Het is voor ons een hobby, maar als het zo moet, is de lol er snel van af. Ze hebben ons wel weer gevraagd, maar ik heb gewoon rechtuit gezegd: de volgende keer duwen ze de truss (niet zo'n goedkope lichtbrug)omver.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (26-3-2003 18:22:00)Hebben natuurlijk wel gelijk een flinke schadevergoeding gevraagd aan de organisatie, en we gaan hier dus echt nooit meer heen terug. Het is voor ons een hobby, maar als het zo moet, is de lol er snel van af. Ze hebben ons wel weer gevraagd, maar ik heb gewoon rechtuit gezegd: de volgende keer duwen ze de truss (niet zo'n goedkope lichtbrug)omver.
Wij zijn ook van "die beter gesitueerden" ,want wij rijden namelijk een dikke Benz,
nouja, een oude Mercedes MB110 D bus. Hebben we goedkoop op de kop kunnen tikken, maar heeft superveel laadruimte, en is diesel, dus nog zuinig ook. Verder hebben we nog een grote aanhangwagen met een huif erop. Maar met grotere evenementen zitten ze allebei totaan het dak vol...
Topic: DAP-Mission (20-3-2003 13:08:00)nouja, een oude Mercedes MB110 D bus. Hebben we goedkoop op de kop kunnen tikken, maar heeft superveel laadruimte, en is diesel, dus nog zuinig ook. Verder hebben we nog een grote aanhangwagen met een huif erop. Maar met grotere evenementen zitten ze allebei totaan het dak vol...
Ik heb 2 mission 900's (voor K115 als monitors) en 1 mission 1500 (VOOR 2 a18B).
Ik vind dat ze erg heet worden, en 1 is dan ook toen ik hem pas had uitgevallen, en is terug gegaan naar Highlite. 4 weken later kreeg ik hem (gerepareerd) terug. Dat was trouwens op 4 Ohm op half vermogen, dus twee ohm hoef je volgens mij niet eens te proberen. Ik ben dan ook helemaal niet tevreden over de missions, maar ze kosten natuurlijk ook niets.
Topic: CARNAVAL (8-3-2003 14:06:00)Ik vind dat ze erg heet worden, en 1 is dan ook toen ik hem pas had uitgevallen, en is terug gegaan naar Highlite. 4 weken later kreeg ik hem (gerepareerd) terug. Dat was trouwens op 4 Ohm op half vermogen, dus twee ohm hoef je volgens mij niet eens te proberen. Ik ben dan ook helemaal niet tevreden over de missions, maar ze kosten natuurlijk ook niets.
Ikke vierde zelf altijd goed carnaval, maar sinds 5 jaar moet ik altijd draaien met carnaval, en het is te gek hoor. jullie weten niet wat jullie missen, maarja, ik kom uit Limburg!