Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stevo_JD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 8 van 15)
Topic: Girls Love DJ's t-shirt (16-2-2008 13:21:00)Maar achteraf gezien wel vrij duur, je weet nooit of ze je ontwerp drukken op de manier dat JIJ wil.Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (16-2-2008 13:18:00)Inspelen op het publiek is heel wat anders dan draaien wat één persoon uit het publiek aanvraagt.Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (14-2-2008 19:45:00)
Logischerwijs: Dat komt omdat je dan compleet geen zin hebt om die te draaien, ik word ook vaak moe van verzoekjes, je staat daar jouw ding te doen, niet die van iemand anders! Op een schoolfeest kan ik het begrijpen, maar als je in een discotheek staat te draaien? Nope, ik geef altijd antwoorden als: "ik zal eens kijken of ik die bij me heb."
Volgens mij is deze discussie al eerder gevoerd trouwens :PToevoeging:
A DJ is NOT a Jukebox ;)Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (14-2-2008 10:26:00)
Logischerwijs: Dat komt omdat je dan compleet geen zin hebt om die te draaien, ik word ook vaak moe van verzoekjes, je staat daar jouw ding te doen, niet die van iemand anders! Op een schoolfeest kan ik het begrijpen, maar als je in een discotheek staat te draaien? Nope, ik geef altijd antwoorden als: "ik zal eens kijken of ik die bij me heb."
Volgens mij is deze discussie al eerder gevoerd trouwens :PTopic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (6-2-2008 22:56:00)Als je niet met de TT werkt kun je daar nog je briefje kwijt. Dat gebruiken wij altijd als we aan het jammen zijn met z'n tweeën of drieeën, als er dan platen worden gedraaid die je nog niet kent, even op laten schrijven =)Topic: DJ-nickname (4-1-2008 18:01:00)
maar dat doe ik nou juist niet :p
Andere suggesties?
Groeten,
David KamphuisWelke stijl muziek draai je?
Anders is het wel leuk om iets met de vertaling van huis (house dus) te doen?
Andere suggesties:
Dave Da Campo (beetje gejat van Stef maar toch)
Dave di Casa
Trailer Dave
Davide Roulotte
Dave Campeggio
Davide Allaperto
DJ Davilex
DJ Dartagnan
David Caravan =)
of de verbastering: Dave Karruvan / Dave KerrevennekeTopic: DJ-nickname (1-1-2008 21:50:00)
Wat is er mis met Patrick Kox?Topic: Retro house... (10-12-2007 12:36:00)
Ik vind de naam stoer
1. Het past bij draaistijl.
2. Het lijkt nog een beetje op mijn naam.
Dank voor de hulp.
PimGlad I could help =)
lj/dj cono schreef:
je kan er ook zelf een ontwerpen dan heb je een unieken en dat is veel leuker.JeroenVDV schreef:
Als house-DJ moet je nog steeds op het publiek inspelen (en reken maar dat als je dat niet doet, je carriere niet lang zal duren..).Stevo_JD schreef:
pietje schreef:
Even eentje in de categorie eerlijke onzin. Wel grappig dat als je ergens een plaatje aanvraagt en de DJ zegt "Die heb ik niet bij me" dat je gewoon weet dat die hem heeft, maar hem niet wil draaien. Want dat zeggen nogal veel DJ's in dat geval
Volgens mij is deze discussie al eerder gevoerd trouwens :P
A DJ is NOT a Jukebox ;)
pietje schreef:
Even eentje in de categorie eerlijke onzin. Wel grappig dat als je ergens een plaatje aanvraagt en de DJ zegt "Die heb ik niet bij me" dat je gewoon weet dat die hem heeft, maar hem niet wil draaien. Want dat zeggen nogal veel DJ's in dat geval
Volgens mij is deze discussie al eerder gevoerd trouwens :P
SebasVD schreef:
Goed, ik kom binnen in een kroeg/toko waar ik moet draaien, meestal zijn die booth's daar al veel te klein, maar enfin. In wordt erin gepropt en ben zo'n beetje de rest van de avond lekker bezig en (dus) druk. Ik heb (meestal) niet eens plaats om een briefje neer te leggen die daar de hele avond blijft liggen, en als ik dan iets op zou willen schrijven moet dat meestal snel gebeuren (ligt beetje aan mijn stijl daar doormixen), werkt voor mij echt niet dus.Dat was de minst serieuze die er bij zat, inderdaad een merknaam, een (hele slechte) spellenfabrikant.
Topic: DJ-nickname (3-1-2008 22:07:00)davidkamphuis schreef:
Ja
maar dat doe ik nou juist niet :pAndere suggesties?
Groeten,
David Kamphuis
Anders is het wel leuk om iets met de vertaling van huis (house dus) te doen?
Andere suggesties:
Dave Da Campo (beetje gejat van Stef maar toch)
Dave di Casa
Trailer Dave
Davide Roulotte
Dave Campeggio
Davide Allaperto
DJ Davilex
DJ Dartagnan
David Caravan =)
of de verbastering: Dave Karruvan / Dave Kerrevenneke
Patie schreef:
ik heet patrick kox :P maar me dj naam is Dj Patie
Dit is allemaal hardstyle?
Ronald V - Buzzin staat in ieder geval in dat rijtje geloof ik. Weet niet wat dit met Retro te maken heeft..
Topic: DJ-nickname (30-11-2007 18:50:00)Ronald V - Buzzin staat in ieder geval in dat rijtje geloof ik. Weet niet wat dit met Retro te maken heeft..
pimmo schreef:
Mensen,Ik vind de naam stoer
1. Het past bij draaistijl.
2. Het lijkt nog een beetje op mijn naam.
Dank voor de hulp.
Pim